AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Beetje mijn schuld. Bus gaf al aan dat die naar de garage moest maar op werk zeiden ze je kan gewoon nog mee rijden hoor. Ik was dus aan het rijden en bij een bocht wou ik remmen maar de rem was anders dan normaal, ik drukte zowat de hele rem en gebeurde niks. Dus ik gelijk met mijn hand naar de handrem toe en trok wel beetje aan maar was al te laat en stuurde beetje mee kwam toch uiteindelijk tegen de vangrail aan met de linker voorkant.

2chinees.gif

Sportschool te vroeg dicht! Sta ik daar voor een dichte deur. K*tzooi, was klaar voor een lekkere training!!

Kijk je bonje met de buren zitten mensen helemaal door te draaien om 2 bomen die de zon weg nemen :roflol:

Betaal dan gewoon het verwijderen van die bomen en het plaatsen van 2 kleinere bomen zodat die lui wel hun privacy hebben maar jullie niet meer last van de schaduw. Pauperproblemen :o

frabz-watching-tv-1hr-later-why-am-i-watching-this-shit-6ec1e3.jpg

Vaders in het ziekenhuis.

Nobody freakin' knows.
Al een aantal dagen last van dat ie niet kon plassen maar wel nodig moest. Vanochtend overal pijn dus naar het ziekenhuis. Pijnstillers gekregen, naar huis gegaan maar naar 5 min werkte de pijnstiller al niet meer ( ??? )
Zonet werd de pijn weer te erg en nu is ie opgenomen in het ziekenhuis.

Nobody freakin' knows.
Al een aantal dagen last van dat ie niet kon plassen maar wel nodig moest. Vanochtend overal pijn dus naar het ziekenhuis. Pijnstillers gekregen, naar huis gegaan maar naar 5 min werkte de pijnstiller al niet meer ( ??? )

Dat zou alleen al erg zijn omdat ze dan met een hele dikke naald door zijn kanon naar binnen gaan om de bende van binnen te inspecteren :roflol:

Maar hopen dat het niets ergs is

Te weinig slaap en terug thuis. Bahhhhh

Nobody freakin' knows.

nodig moeten plassen zonder dat dit lukt, kan duiden op een vergrote prostaat, zal wel iets met zijn prostaat mis zijn dan.. hoe oud is je vader? dit soort probleempjes komen namelijk meestal op oudere leeftijd voor.

Nobody freakin' knows.

Nierstenen ofzo? Niet best man. Sterkte.

Dat ik vrij had gevraagd maar het niet had gekregen, dus 5 uur lang met een zure heup moeten lopen.

Nobody freakin' knows.

Hmm kan iets met zn prostaat zijn. Als die opzwelt pis je voor geen meter meer. Heb er zelf gelukkig geen ervaring mee maar schijnt inderdaad pijnlijk te kunnen zijn. Of misschien nierstenen ofzo? Hoeft in elk geval niet meteen heel erg te zijn ofzo. Sterkte bro!

Trouwens....pepernoten alweer in de supermarkt? WTF? Tis potverdomme net september! Moet dat nou? Temptation temptation!

46

---------- Post toegevoegd Sat 1 Sep 2012 om 17:18 ----------

Dachten ik en mn moeder ookal.

Als het nierstenen zijn moet je je vader voortaan meegeven meer water te drinken over de dag heen. Dat prostaat verhaal zou ook best kunnen.

Als het nierstenen zijn moet je je vader voortaan meegeven meer water te drinken over de dag heen. Dat prostaat verhaal zou ook best kunnen.

Als ik er over nadenk drinkt ie ook wel echt weinig, thx 4 the tip. Karma is given.

---------- Post toegevoegd Sat 1 Sep 2012 om 17:24 ----------

Toen ik dat postte werden we gebeld: Het zijn idd nierstenen, heeft geen pijn atm door pijnstillers, ligt aan het infuus en moet blijven tot dat ie het uitpist :O

Terug
Naar boven