MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Nierstenen uitpissen schijnt echt gruwelijk k*t te zijn. Ik hoop niet dat ik dat ooit hoef te doen. Je kunt ze soms volgens mij ook operatief laten verwijderen maar echt lekker is dat natuurlijk ook niet. Nierstenen krijg je trouwens niet zomaar. Ik geloof niet dat het alleen te maken heeft met te weinig drinken, maar meer dat je dieet te eenzijdig is een bepaalde richting op. Hij zal dus wss wel een dieet krijgen ofzo.

shiterdeshit denk dat ik geflitst ben net :rage:

Niet hard, gewoon onoplettend, t*ring moe en mijn ma leidden mij af.

Niet hard, gewoon onoplettend, t*ring moe en mijn ma leidden mij af.

Haha lelijk, ik had laatst 120 euro boete voor busbaan rijden en waarschuwing voor snelheid.. Klote rotonde ook als je dat ding normaal pakt kun je er max 30 rijden terwijl als je rechtdoor gaat en dan stukje busbaan pakt kun je er makkelijk met 160 overheen :roflol: .

Haha lelijk, ik had laatst 120 euro boete voor busbaan rijden en waarschuwing voor snelheid.. Klote rotonde ook als je dat ding normaal pakt kun je er max 30 rijden terwijl als je rechtdoor gaat en dan stukje busbaan pakt kun je er makkelijk met 160 overheen :roflol: .
Haha gast, als ik een hartaanval had in niemandsland en mijn gsm batterij is op, DAN zou ik zelfs niet eens met jou meerijden in de auto :roflol:

ot: Heb geen school meer en zelfs al had ik dat nog dan is het toch maar zaterdag vandaag. Maar op de één of andere manier word ik depressief wanneer ik 1 september zie staan. :P

Haha gast, als ik een hartaanval had in niemandsland en mijn gsm batterij is op, DAN zou ik zelfs niet eens met jou meerijden in de auto :roflol:

ot: Heb geen school meer en zelfs al had ik dat nog dan is het toch maar zaterdag vandaag. Maar op de één of andere manier word ik depressief wanneer ik 1 september zie staan. :P

:roflol:

Ik heb al meer dan 100.000 km gereden en nooit een ongeluk gehad.. Nouja behalve dat ik de auto van mijn ma totaloss had gereden :roflol: alleen dat kwam omdat we geramd werden door een nazi agent.

Pas nieuw shirtje gekocht en begint nu alweer te knellen :(

XL hier kom ik aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.

mijn gym is de healthcity tour opgegaan:fuu:

squatrek is verplaatst en staat nu niet meer voor spiegel, old school leg extension machine is veranderd naar zo'n k*t homo leg extension.

yes mad!:mad:

Ongelukje gehad met de motor...:( Gelukkig heb ik zelf niks op een bult op m'n scheen na. De motor mankeert gelukkig ook niet veel. Voorremhendel krom, knipperlicht zit los, spiegel afgebroken en wat schade aan de demper. Wel geschrokken :o

:fuu: ik denk dat mijn hand gekneusd is :fuu:

Zou best kunne hoor..

T is een wilde, die ma van je :roflol:
wtf-is-this-shit.jpg

Er zijn weer pepernoten in de winkels en ik ben aan het dieten :(

---------- Post toegevoegd Sat 1 Sep 2012 om 14:21 ----------

Dan is het toch niet jouw schuld

Ja, dat klopt. Alleen ik reed op zich wel beetje te hard voor zo'n bocht. Vandaar zeg ik beetje mijn schuld.

Ja, dat klopt. Alleen ik reed op zich wel beetje te hard voor zo'n bocht. Vandaar zeg ik beetje mijn schuld.

+ het feit dat je de handrem introk.. Dat is wel het stomste wat je kan doen, blokkeren je achterwielen en weg is je grip. Maar goed, bedrijven zijn meestal verzekerd tegen zulke acties :roflol: . Vriend werkt partime bij zo'n bedrijfswagen garage soms krijgen ze de raarste schades binnen :o

Maar goed, bewijst maar weer dat het geen kwaad kan om verplicht een slipcursus toe te voegen aan het behalen van een rijbewijs.

+ het feit dat je de handrem introk.. Dat is wel het stomste wat je kan doen, blokkeren je achterwielen en weg is je grip. Maar goed, bedrijven zijn meestal verzekerd tegen zulke acties :roflol: . Vriend werkt partime bij zo'n bedrijfswagen garage soms krijgen ze de raarste schades binnen :o

Maar goed, bewijst maar weer dat het geen kwaad kan om verplicht een slipcursus toe te voegen aan het behalen van een rijbewijs.

Ja, maar ik weet bijna zeker dat ik nog in orde ben omdat ik aan de handrem trok. Anders was het wel fatale botsing geweest. Als je zag wat voor een bocht het was, dan weet je het wel wat ik bedoel

Ja, maar ik weet bijna zeker dat ik nog in orde ben omdat ik aan de handrem trok. Anders was het wel fatale botsing geweest. Als je zag wat voor een bocht het was, dan weet je het wel wat ik bedoel

Als je genoeg snelheid had dat het fataal zou zijn geweest was je wel rechtdoor gegaan in plaats van aan de binnenkant van de bocht te belanden. (althans, daar ging ik van uit omdat je zei dat je met de linker kant de vangrails raakte).

Als je genoeg snelheid had dat het fataal zou zijn geweest was je wel rechtdoor gegaan in plaats van aan de binnenkant van de bocht te belanden. (althans, daar ging ik van uit omdat je zei dat je met de linker kant de vangrails raakte).

Kijk zo was het. Ik reed ongeveer 130 km/h en je mag 80. Ik zei natuurlijk dat ik gewoon 80 reed:D
Maar ik kom daar elke dag en doe het met gemak 130, alleen vandaag waren de remmen niet aan mijn kant helaas.
63w36a.jpg

Kijk zo was het. Ik reed ongeveer 130 km/h en je mag 80. Ik zei natuurlijk dat ik gewoon 80 reed:D
Maar ik kom daar elke dag en doe het met gemak 130, alleen vandaag waren de remmen niet aan mijn kant helaas.
63w36a.jpg

Als er een black box in zit ben je ****ed :o

Nieuwe bedrijfsbusjes hebben er altijd 1 in zitten die alles onthouden wat er in de 90 seconde voor airbags uitploffen gebeurd is.. Inclusief de snelheid.

Maar wel apart.. Je had de handrem niet vol ingetrokken dan zeker? Anders was je wel ergens anders beland als de remmen geblokkeerd waren.

Bij mij gleed de achterkant ook een keer weg toen ik met 130 door een bocht ging (80 advies snelheid).. Eerst wel iets overgecorrigeerd maar daarna weer netjes bijgestuurd. De lui die daar reden zullen ook wel gedacht hebben wtf.. Auto gleed toch even een stukje 45 graden t.o.v. hoe hij moest rijden. :roflol: Toch nuttig die slipcursussen.

Terug
Naar boven