AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ongelukje gehad met de motor...:( Gelukkig heb ik zelf niks op een bult op m'n scheen na. De motor mankeert gelukkig ook niet veel. Voorremhendel krom, knipperlicht zit los, spiegel afgebroken en wat schade aan de demper. Wel geschrokken :o

what happened?

Als er een black box in zit ben je ****ed :o

Nieuwe bedrijfsbusjes hebben er altijd 1 in zitten die alles onthouden wat er in de 90 seconde voor airbags uitploffen gebeurd is.. Inclusief de snelheid.

Maar wel apart.. Je had de handrem niet vol ingetrokken dan zeker? Anders was je wel ergens anders beland als de remmen geblokkeerd waren.

Bij mij gleed de achterkant ook een keer weg toen ik met 130 door een bocht ging (80 advies snelheid).. Eerst wel iets overgecorrigeerd maar daarna weer netjes bijgestuurd. De lui die daar reden zullen ook wel gedacht hebben wtf.. Auto gleed toch even een stukje 45 graden t.o.v. hoe hij moest rijden. :roflol: Toch nuttig die slipcursussen.

Ja, ik zei ook tegen de agent het ging allemaal zo snel en blabla. Maar klopt ik had ongeveer voor de helft handrem getrokken.

oh lol

f*cking k*nker k*t sh*t apenaar hoere bioscoop!!! Nu weet ik weer hoe kwam dat ik een hele tijd niet meer op zaterdagavond ernaartoe ging!!! Zat me echt de hele tijd de ergeren aan die k*t mensen die daar zitten!!! Voor u ne lange jan, achter u van die mongole k*t bengels die de hele tijd stoer willen doen voor hun vriendjes. Naast je die de hele tijd van die k*t geluidjes maakt met zijn rietje. Mensen die de hele chips en andere rotzooi zitten te vreten!! F*cking k*t stoelen waar je echt slecht in zit!! Enz ..
En daar betaal je dan 10€ voor :mad:

Er is 1 positief ding! Het is heerlijk om dikke papzakken te zien zwoegen en zweten om boven te geraken met hun 10l cola en jumbo size pak popcorn!!!!

YES F*CKING MAD!!!!!! :mad:

tumblr_m2ix5dAjmf1qe1nqu.gif

edit: ow vergeten te zeggen. Mijn benen doen echt epic veel pijn door de beentraining van gisteren. Heb vandaag 7u (staand) moeten werken. Ik kan nu amper mijn benen strekken :mad: En heb amper en slecht gegeten! En ik heb misschien mijn hand gekneusd

:mad::mad::mad:

Laatst bewerkt:
Nog nooit zoveel betaals voor 2 broeken.. Als ik er nu weer uitscheur dan word ik serieus gek.

hoeveel dan

Terug
Naar boven