Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Haal de pot vaseline al maar boven!! :angstig:

tumblr_lqnxrk6ERg1qhfn6b.jpg

1311635939268.gif

Zat ik tijdens geschiedenis naast een vrouwfiguur die gemiddeld een 8,4 stond voor haar school examens maar staatexamens verkloot had en daarom vavo ging doen omdat ze een 7 gemiddeld moest hebben ergens voor..

Zei ze dat ze haar filosofie cijfer nog niet binnen had dus niet eens wist of ze echt geslaagd of gezakt was...

Dus ik vragen of filosofie een leuk vak was..

tumblr_m9ql4gEBqO1qjwfgq.png

:fuu: ben ****ing misselijk opeens :fuu: x10

K*t koppijn, lekker als je on bent en niet kan gaan tot failure. :mad:

Kan iemand mij helpen?

Ik moet een belangrijk document screenen met mijn printer om het op fora te kunnen plaatsen. Alleen vind ik dat niet meer waar screenen ofzoiets staat bij afbeeldingen. Alleen nog maar afdrukken.

Heb windows vista

Kan iemand mij helpen?

Ik moet een belangrijk document screenen met mijn printer om het op fora te kunnen plaatsen. Alleen vind ik dat niet meer waar screenen ofzoiets staat bij afbeeldingen. Alleen nog maar afdrukken.

Heb windows vista
Screenen?

ja buh, het tegenovergestelde van printen. Heb zo'n printer me die functie dat je het kan 'screenen' en dan komt dat blad op jouw scherm tevoorschijn. Tadaaaa

ja buh, het tegenovergestelde van printen. Heb zo'n printer me die functie dat je het kan 'screenen' en dan komt dat blad op jouw scherm tevoorschijn. Tadaaaa
Is scannen niet screenen :roflol:

Limburgers :rolleyes:

Kan je trouwens niet helpen :o
Zoek een tutorial van jouw printer/scanner?

Wat een k*t forum zeg, moet ook allus zelf doen :mad:

---------- Post toegevoegd Mon 3 Sep 2012 om 17:05 ----------

:headbang::headbang::headbang: blijkbaar toch niets veranderd usb kabel van de printer vergeten in te steken:headbang::headbang::headbang:

I lift things up and put them dowwwn.

breaking bad seizoen zit er al weer op..
achtergelaten met een huge cliffhanger

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven