- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik ook !

Screenen?Kan iemand mij helpen?
Ik moet een belangrijk document screenen met mijn printer om het op fora te kunnen plaatsen. Alleen vind ik dat niet meer waar screenen ofzoiets staat bij afbeeldingen. Alleen nog maar afdrukken.
Heb windows vista
scannen bedoeltie neem ik aan ?
Is scannen niet screenenja buh, het tegenovergestelde van printen. Heb zo'n printer me die functie dat je het kan 'screenen' en dan komt dat blad op jouw scherm tevoorschijn. Tadaaaa

Bro, bodybuilders zijn allemaal grote, brede leeghoofden! Wij kunnen niets buiten ijzer verplaatsen! Wist je dat nu nog niet?

Bro, bodybuilders zijn allemaal grote, brede leeghoofden! Wij kunnen niets buiten ijzer verplaatsen! Wist je dat nu nog niet?![]()

Bro, bodybuilders zijn allemaal grote, brede leeghoofden! Wij kunnen niets buiten ijzer verplaatsen! Wist je dat nu nog niet?![]()
Ik kan ten minsten ijzer verplaatsen, zelfs dat kun jij nietSinds wanneer ben je breed? De rest herken ik wel in jou namelijk![]()

Ik kan ten minsten ijzer verplaatsen, zelfs dat kun jij niet![]()