XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Kwart voor tien en je dag is nu al verpest? :gay:

Ik moest half 9 op school zijn, kon het lokaal niet vinden, wordt ik gebeld dat 3/4 van de klas in deventer staat in plaats van in Apeldoorn dus dat de les werd afgelast :fuu:

Maar ik reageerde meer op Haaii :p die imo beter een foto kan maken dan lope kloten met scanner.

Ik moest half 9 op school zijn, kon het lokaal niet vinden, wordt ik gebeld dat 3/4 van de klas in deventer staat in plaats van in Apeldoorn dus dat de les werd afgelast :fuu:

Maar ik reageerde meer op Haaii :p die imo beter een foto kan maken dan lope kloten met scanner.

Cool story hoe

Kan dat stom ding niet vinden. en met mijn gsm kan ik het niet uploaden.. :(

Voor apen van ondergemiddeld IQ? Vavo? :trollface:

Ja, dat is het juist, foto's van mijn gsm uploaden lukt mij ook niet. Heb ik nl. al geprobeerd.

wat is vavo?:mad:

ah dan moet wel meevallen.

Ik zit ook maar te trollen

eetlust helemaal weg zat net 5 min te eten alleen om een banaan weg te werken. WTF is this shit, eerst kon ik makkelijk 4,000 kcal pd naar binnen werken en nu net 2500/3000

@daddy, Stop met KT tijdelijk en ga wat anders doen lange afstand fitsen/zwemmen etc. Mss toch die sapkuur proberen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo weinig eten in huis dat ik wel verplicht ben om te snoepen. :mad:

Terug
Naar boven