XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Was bezig een goeie training aan het zetten tot ik aan men laatste oefening bezig ben.. Komt die ene forever aloner weer tegen me aan lullen gvd! Er is geen woord tussen te brengen en kan ook niet zeggen dat hij moet oprotten want het is de zoon van de baas..

Had mezelf vandaag voorgenomen om vanaf vandaag een nieuwe weg in te slaan qua training... Voeding een stuk stricter & cleaner, logboek bijhouden van gewichten bij Dl, Sq, BP etc etc. Maar moest t vandaag effe uitstellen vanwege vermoeidheid. 6 uur me bed uit, 7 uur de trein, vervolgens school tot 18.00 & half 8 pas thuis. Hele dag geen moer gegeten dus ben kapot.. Ben snel nog naar de winkel gefietst (ging 8 uur dicht) & effe 2 liter melk, 200gr zalm & kg rijst gehaald.. Morgen ochtend goed beginnen met wat rijst & zalm & in de avond dan eindelijk trainen... :D

Was bezig een goeie training aan het zetten tot ik aan men laatste oefening bezig ben.. Komt die ene forever aloner weer tegen me aan lullen gvd! Er is geen woord tussen te brengen en kan ook niet zeggen dat hij moet oprotten want het is de zoon van de baas..

Laatste oefening? Maakt toch geen reet uit dan?

Dvd's uitlenen die je nooit meer terugkrijgt.
Wil je een film kijken, is ie weer verdwenen. Grrrr...

Laatste oefening? Maakt toch geen reet uit dan?

Hoe bedoel je? Is toch niet omdat het de laatste oefening is dat je die daarom moet verwaarlozen? Want dat heb ik namelijk gedaan, heb namelijk gestopt uit frustratie na 1 set omdat ik er vanaf wou..

Heb batterij bijna op en moet nog 5u werken.

heb een plateau op de MP, squat en benchpress... GVD

Verpest m'n dag niet, maar wel triest nieuws:

[Link niet meer beschikbaar]

sorry jongens dat ik hier weer ben met mijn stomme vragen.

maar..

eite2t.jpg

Hier staat 'labogenk' maar als ik er op klik opent die afbeelding niet. En kan hem nergens op mijn pc vinden. Desondanks kon ik toch dat document zien op mijn scherm toen ik op voorbeeld klikte. Maar kan er geen afbeelding van maken zeg maar. Iemand?

Maak gewoon een foto er van :roflol:

Terug
Naar boven