- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt. Ik zou zou IF doen voor de tijd dat ik niet mocht trainen
Maar sinds vrijdag mag ik weer trainen van de chirurg

1,700 verdiend vorige maand.. gaat er 700(!!!) euro af naar de belasting...... the ****kk

1,700 verdiend vorige maand.. gaat er 700(!!!) euro af naar de belasting...... the ****kk

om half vier kwam er een kapster aan huis mijn haar knippen (1 omdat ik een tamme hond ben 2 omdat ze lekker is
en nee geen pics) Iets na 15u merkte ik dat ik nood had aan een douche en scheerbeurt want had men baard al enkele dagen niet geschoren. Rond 15.20u, tijdens het scheren, stond ze aan mijn deur!!
Ik scheer me zo snel mogelijk, kleed me aan en loop naar beneden. Ze knipt mijn haar, doen een gezellige babbel en ze gaat terug weg. Ik kijk nadien in de spiegel en zie dat er nog een hele streep haar onder mijn kaak hangt!!! 

Nee, maar even serieus.. Bijna de helft naar de belasting terwijl ik student bent? Klopt dat wel of wat haha
Mijn zus heeft een iets hogere uurloon (20 cent verschilt het geloof ik) en als wij hetzelfde aantal uren werken dan krijgt zij bijna 350 euro meer uitbetaald![]()
Met t feit dat jij wil dat mensen die hard werken meer betalen![]()
Werk het hele jaar door, maar tijdens de vakantie maakte ik wat meer uren. Nu met school zal dat wel weer omlaag gaan (weekend werk voornamelijk)

Wat jij wil. Zou t waarderen als je niet meer op mijn posts reageert want je begint irritant te worden.

Nee, maar even serieus.. Bijna de helft naar de belasting terwijl ik student bent? Klopt dat wel of wat haha
Mijn zus heeft een iets hogere uurloon (20 cent verschilt het geloof ik) en als wij hetzelfde aantal uren werken dan krijgt zij bijna 350 euro meer uitbetaald![]()