AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

hnnnnnnngggg

****ing slap en moe de hele dag al :(

1,700 verdiend vorige maand.. gaat er 700(!!!) euro af naar de belasting...... the ****kk

:fuu: om half vier kwam er een kapster aan huis mijn haar knippen (1 omdat ik een tamme hond ben 2 omdat ze lekker is :P en nee geen pics) Iets na 15u merkte ik dat ik nood had aan een douche en scheerbeurt want had men baard al enkele dagen niet geschoren. Rond 15.20u, tijdens het scheren, stond ze aan mijn deur!! :fuu: Ik scheer me zo snel mogelijk, kleed me aan en loop naar beneden. Ze knipt mijn haar, doen een gezellige babbel en ze gaat terug weg. Ik kijk nadien in de spiegel en zie dat er nog een hele streep haar onder mijn kaak hangt!!! :fuu:

Nee, maar even serieus.. Bijna de helft naar de belasting terwijl ik student bent? Klopt dat wel of wat haha

Mijn zus heeft een iets hogere uurloon (20 cent verschilt het geloof ik) en als wij hetzelfde aantal uren werken dan krijgt zij bijna 350 euro meer uitbetaald ???

Nee, maar even serieus.. Bijna de helft naar de belasting terwijl ik student bent? Klopt dat wel of wat haha

Mijn zus heeft een iets hogere uurloon (20 cent verschilt het geloof ik) en als wij hetzelfde aantal uren werken dan krijgt zij bijna 350 euro meer uitbetaald ???

Als je student bent mag je toch niet eens zoveel verdienen? Of was het vakantie werk?

Werk het hele jaar door, maar tijdens de vakantie maakte ik wat meer uren. Nu met school zal dat wel weer omlaag gaan (weekend werk voornamelijk)

Rechter achterband lek... vanmorgen stond ie zowat leeg. op 2.5 bar gezet rond 08.15 en net stond ie weer op 0.6 bar

Werk het hele jaar door, maar tijdens de vakantie maakte ik wat meer uren. Nu met school zal dat wel weer omlaag gaan (weekend werk voornamelijk)

Tot 20.000 zit je volgens mij in de ~30% belastingsschijf.

Als je daar boven zit dan zit je in de ~40%..

Dus als je boven de 20.000 (precieze bedrag staat wel ergens op internet) verdiend dan klopt t wel dat je zoveel mag afdragen, anders moet je bezwaar maken

In BE is het nu gewoon 50 dagen werken op een jaar en daar word je dan 2% op belast ofso.

Boven die 50 dagen blijf je beter gewoon thuis. Want dan mag je idd een derde gaan afstaan als student die nog inwoont bij zijn ouders.

denk mijn pa is chauffeur dus ik dacht die aanvulling op mijn "tegemoetkoming scholieren" zit in mijn zak, verdient die ouwe werkpaard nog 10k teveel :roflol:

Terug
Naar boven