MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

je hebt geen wiskunde gehad ???!!?!?

Jawel, op vmbo en toen op havo nog 1 jaar, maar we kregen zo verschrikkelijk slecht les met 4 verschillende leraren in één jaar, lessen die uitvielen, slechts nederlands sprekende docente etc. dat ik het maar heb laten vallen toen ik naar 5 havo ging, snapte er echt helemaal niks van. Achteraf misschien niet zo slim :o

Jawel, op vmbo en toen op havo nog 1 jaar, maar we kregen zo verschrikkelijk slecht les met 4 verschillende leraren in één jaar, lessen die uitvielen, slechts nederlands sprekende docente etc. dat ik het maar heb laten vallen toen ik naar 5 havo ging, snapte er echt helemaal niks van. Achteraf misschien niet zo slim :o

Doe het in je avonduren.. Meestal valt er wel wat te regelen met een opleiding als je 1 vak mist dat je het tijdens je opleiding in de avonduren kan doen.

Omg vergeet het bovenstaande. Ik vertelde dat wiskunde verhaal net tegen m'n moeder, zegt ze dat ik in 5 havo wel wiskunde heb gehad, en dat ik er ook examen in heb gedaan. Wel is waar afgesloten met een 5, maar heb het wel gedaan. Ben toen gezakt en heb toen wiskunde pas laten vallen toen ik naar VAVO ging.... Problem solved :o

Omg vergeet het bovenstaande. Ik vertelde dat wiskunde verhaal net tegen m'n moeder, zegt ze dat ik in 5 havo wel wiskunde heb gehad, en dat ik er ook examen in heb gedaan. Wel is waar afgesloten met een 5, maar heb het wel gedaan. Ben toen gezakt en heb toen wiskunde pas laten vallen toen ik naar VAVO ging.... Problem solved :o
you sir, are an idiot

Volgens mij is mn WC spin dood :( Heb em al een week niet meer gezien en er komen steeds meer langpootspinnen in mn WC.. volgens mij was dat vroeger zn eten :(
R.I.P. Pieter

Ik zie je plaatje niet, maar denk niet dat dit plaatje veel toegevoegd zou hebben.

Ik heb alleen platte spinnen thuis.

echt k*t.... ik heb me mp4 speler blijkbaar in me broek laten zitten, in de wasmachine.. nu is hij kapot, daar ging 170 euro.

Kan je tog leuker dingen van doen,

Dafuq, leerkracht die er gewoon niet is op het mondelinge examen, moeten ze hem bellen, hij dacht dat het vanmiddag was echt wtf. Nu dus maar om 1u examen en al op van 5-6u, lekker k*t dit, ook echt geen zin om nog wat te leren.

Dafuq, leerkracht die er gewoon niet is op het mondelinge examen, moeten ze hem bellen, hij dacht dat het vanmiddag was echt wtf. Nu dus maar om 1u examen en al op van 5-6u, lekker k*t dit, ook echt geen zin om nog wat te leren.

Only one solution...

Tijd voor een J'tjé :D

Fuark!!! Ik zou echt zwaar pist zijn!!!
Dit was je laatste exaam toch hé?

3opeqp.jpg

Only one solution...

Tijd voor een J'tjé :D

Hij zit al gerold klaar in mijn boekentas voor straks :o. Voor het examen lijkt me toch niet zo heel slim, mondeling zou een uur duren ipv 10 minuten :D.

Fuark!!! Ik zou echt zwaar pist zijn!!!
Dit was je laatste exaam toch hé?

3opeqp.jpg

Yup is het laatste dus zoveel kan het me nu ook weer niet schelen, maar ik was ook serieus pissed, heb toch nog iets of wat extra herhaald dus nu hopen dat het wat uithaalt.

Maar whatever ook, hierna eindelijk weer voor een half jaar niet meer studeren :D. ( + vanaf zaterdag zit ik een week in Amsterdam :) )

Terug
Naar boven