- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
neit in de ****ing albert heijn light versie , die heeft 45 gram suikerIn 1l melk zit 50g suiker, in 1l chocomelk 120g suiker![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
neit in de ****ing albert heijn light versie , die heeft 45 gram suikerIn 1l melk zit 50g suiker, in 1l chocomelk 120g suiker![]()
In 1l melk zit 50g suiker, in 1l chocomelk 120g suiker![]()

Chocomelk is voor p*ssy's! Ze kunnen niet (clean) eten en zoeken daarom de easy way out.![]()

zusje en moeder ongesteld. godsklere wat een gezeik thuis. ben je met je vriendin bij je ouders eten. alleen maar geruzie. ben ik blij dat ik daar niet meer woon
zusje en moeder ongesteld. godsklere wat een gezeik thuis. ben je met je vriendin bij je ouders eten. alleen maar geruzie. ben ik blij dat ik daar niet meer woon
Bro, mijn moeder was jarig en zat bij mijn familie. Die zijn gewoon dat ik alle restjes op eet. Ze geloofde mij niet toen ik zei dat ik geen 2e stuk wou

Bro, mijn moeder was jarig en zat bij mijn familie. Die zijn gewoon dat ik alle restjes op eet. Ze geloofde mij niet toen ik zei dat ik geen 2e stuk wou![]()
zo zeggen ze dat het gewoon voor hun is..Ja

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Klote DBB, heb denk ik 10 verschillende plaatjes moeten proberen