- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Hoe meer punten, hoe beter

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe meer punten, hoe beter

Volgens mij gaat het een zware fail zijn!

Ben jij niet 22j en zit jij niet in het middelbaar?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Die heb je in het hoger onderwijs ook hoorWel met 4 epic mooie 17/18 jarige
http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/001/987/fyeah.jpg
En ik ben, als een echte baas het beaamt, elke les naast 1 van die mooie dames gaan zitten.

niet geslaagd voor:
Recht en ondernemen
Rzl
Consumentengedrag
Frans
En de punten staan er niet bij?? Wtf??

Er staat alleen moet hernomen worden. Niet welke punten ik heb behaald ...Misschien zegt die dat je gezakt bent omdat er geen punten staan?![]()
Er staat alleen moet hernomen worden. Niet welke punten ik heb behaald ...
.Bij de vakken waarvoor ik er door ben staat er credietbewijs, zonder punten
Lelijk..Hmm.. Was hij net nieuw?
Moet je even langs de apple store gaan, als je je oude kapotte iPhone inlevert krijg je voor 150 euro een nieuwe iPhone (zelfde model uiteraard). Weet niet of ze dit voor iPods doen en hoeveel ze dan vragen maar misschien is het de moeite waard.
Als je een iPod hebt dan..
zen x-fi, klinkt misschien niet bekend in de oren maar is echt een super ding Er staat alleen moet hernomen worden. Niet welke punten ik heb behaald ...
.Bij de vakken waarvoor ik er door ben staat er credietbewijs, zonder punten
/feelsgood.Nee mp4 van 3 jaar geldenzen x-fi, klinkt misschien niet bekend in de oren maar is echt een super ding
Heb trouwens nog wel een kapote ipod, is 2.50 waard...

2,50..
Maar goed, bijna niemand weet dat als je een iPhone of iPod touch sloopt je voor een (relatief) klein bedrag een nieuwe kan krijgen als je je kapotte inruilt.
Snap 1 van m'n opdrachten niet helemaal, moet een conclusie uit een stuk tekst halen .. 2 pagina's aan tekst, maar kan er geen conclusie van de auteur uit trekken ...
Snap 1 van m'n opdrachten niet helemaal, moet een conclusie uit een stuk tekst halen .. 2 pagina's aan tekst, maar kan er geen conclusie van de auteur uit trekken ...