XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

hoe meer punten hoe kleiner je....

Vast wel, ik geloof in je

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben jij niet 22j en zit jij niet in het middelbaar? :scratch:

:trollface:

Ben jij niet 22j en zit jij niet in het middelbaar? :scratch:

:trollface:

Wel met 4 epic mooie 17/18 jarige

fyeah.jpg

En ik ben, als een echte baas het beaamt, elke les naast 1 van die mooie dames gaan zitten.

:fuu: niet geslaagd voor:
Recht en ondernemen
Rzl
Consumentengedrag
Frans

En de punten staan er niet bij?? Wtf??

Hmm.. Was hij net nieuw?

Moet je even langs de apple store gaan, als je je oude kapotte iPhone inlevert krijg je voor 150 euro een nieuwe iPhone (zelfde model uiteraard). Weet niet of ze dit voor iPods doen en hoeveel ze dan vragen maar misschien is het de moeite waard.

Als je een iPod hebt dan..

Nee mp4 van 3 jaar gelden :P zen x-fi, klinkt misschien niet bekend in de oren maar is echt een super ding

Heb trouwens nog wel een kapote ipod, is 2.50 waard...

Er staat alleen moet hernomen worden. Niet welke punten ik heb behaald ...
.Bij de vakken waarvoor ik er door ben staat er credietbewijs, zonder punten

Dafuq, heb dit jaar ook voor de 1ste keer herexamens, zetten ze je punten er gewoon niet bij? Zou wel ****ed zijn, heb denk ik af en toe wel een epic score neergezet :o /feelsgood.

Nee mp4 van 3 jaar gelden :P zen x-fi, klinkt misschien niet bekend in de oren maar is echt een super ding

Heb trouwens nog wel een kapote ipod, is 2.50 waard...

:roflol:

2,50..

Maar goed, bijna niemand weet dat als je een iPhone of iPod touch sloopt je voor een (relatief) klein bedrag een nieuwe kan krijgen als je je kapotte inruilt.

Snap 1 van m'n opdrachten niet helemaal, moet een conclusie uit een stuk tekst halen .. 2 pagina's aan tekst, maar kan er geen conclusie van de auteur uit trekken ...

Terug
Naar boven