Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zusje dat het niet eens voor elkaar krijgt om ****ing salade, komkommer en dressing te bestellen bij broodje kebab.
maar goed, ze zijn dan ook gemaakt om eten te maken en niet op te halen.![]()
Iemand heeft een foto van Kris (Spade VI) gepost op facebook en zit momenteel even in een beta moment![]()
life's a b*chIemand heeft een foto van Kris (Spade VI) gepost op facebook en zit momenteel even in een beta moment![]()
nomnomnom
kwak out <> kwak in
waar ga je het dus vandaan halen?

Nop, heb alleen de punten van pc toepassingen gekregenDafuq, heb dit jaar ook voor de 1ste keer herexamens, zetten ze je punten er gewoon niet bij? Zou wel ****ed zijn, heb denk ik af en toe wel een epic score neergezet/feelsgood.

Nop, heb alleen de punten van pc toepassingen gekregen
Rare school die KdG![]()
)? Consumentengedrag lijkt me minder als je marketing doet of niet?
en recht is recht he, gewoon vanbuiten leren die shit.19, zal vast thuis wonen en sinds zijn 8e jaar een liefdevolle relatie hebben met zijn pa.![]()
Op zich is het idd niet erg. Consumenten gedrag staat 'maar' op 4 studiepunten.Verder vallen je vakken wel mee toch? Religie en frans zijn kleine vakjes wss zoals bij ons (heb geen religie maar verzekeringen zijn sowieso even saai)? Consumentengedrag lijkt me minder als je marketing doet of niet?
en recht is recht he, gewoon vanbuiten leren die shit.
Wat zijn de verdere plannen btw?
Ik heb volgende week donderdag een afspraak. Ik zal zien wat ze zeggen. Als het mogelijk ik zou ik het liefst de 4 vakken er extra bijpakken en frans 1 in periode 1 doen en Frans 2 in periode 2. Maar of dit haalbaar is? 

Mijn pa is niet katholiek..
Ik las laatst wel zoiets.. Zo'n kerel van 14 die al sinds hij 6 was misbruikt was door zijn pa.. Echt wtf![]()
Mijn pa is niet katholiek..
Ik las laatst wel zoiets.. Zo'n kerel van 14 die al sinds hij 6 was misbruikt was door zijn pa.. Echt wtf![]()
Hou jezelf niet voor de gek, je hebt nooit een vader gehad. Twee moeders waarvan één met een klein vlas-snorretje.

idd
voor dat soort mensen moeten er maar eens een paar leuke middeleeuwe straffen worden ingevoerd
. 
Op zich is het idd niet erg. Consumenten gedrag staat 'maar' op 4 studiepunten.
Plannen zijn er nog nietIk heb volgende week donderdag een afspraak. Ik zal zien wat ze zeggen. Als het mogelijk ik zou ik het liefst de 4 vakken er extra bijpakken en frans 1 in periode 1 doen en Frans 2 in periode 2. Maar of dit haalbaar is?
![]()
.