- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Ik zal nog wel zien. Het zou iig lame zijn als ik een jaar extra moet doen voor alleen fransGewoon een jaartje extra aan breien, je zit niet op kot he? Kan allemaal niet zoveel kwaad, kost je financieel niet echt zoveel (of je ouders dan) als je der een jaar bijdoet.
Wat vakken meepakken kan niet echt veel kwaad maar je zal er wel al snel een extra jaartje voor mogen uitrekenen ( ivm stage etc..) + het 2e jaar is gewoon nog een stuk moeilijker, bij ons dan toch. Heb van marketing ongeveer hetzelfde gehoord. Succes iig.

.
, vandaag ook weer wat gasten leren kennen bij een herexamen die dat examen voor de 6e keer afleggen en die je dan gewoon opnieuw ziet buizen voor hun mondeling
. Kerel mocht gewoon al beginnen werken bij zijn stagebedrijf maar geraakt dus blijkbaar echt niet door dat 1e vak. ( terwijl hij ironisch genoeg ook stage doet bij een bedrijf die o.a dat soort verzekeringen regelt ).

:S). Maar nu weet ik niet of ik juist zieker word omdat ik last heb van de bijwerkingen (waardoor ik nog meer moet gebruiken) of dat ik gewoon zieker word.. en dus meer moet gebruiken :| waardoor ik misschien nog zieker wordt o.o