MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gewoon een jaartje extra aan breien, je zit niet op kot he? Kan allemaal niet zoveel kwaad, kost je financieel niet echt zoveel (of je ouders dan) als je der een jaar bijdoet.

Wat vakken meepakken kan niet echt veel kwaad maar je zal er wel al snel een extra jaartje voor mogen uitrekenen ( ivm stage etc..) + het 2e jaar is gewoon nog een stuk moeilijker, bij ons dan toch. Heb van marketing ongeveer hetzelfde gehoord. Succes iig :).
Ik zal nog wel zien. Het zou iig lame zijn als ik een jaar extra moet doen voor alleen frans :roflol:

Ik zal nog wel zien. Het zou iig lame zijn als ik een jaar extra moet doen voor alleen frans :roflol:

Is allemaal eigenlijk nog best chill :p, vandaag ook weer wat gasten leren kennen bij een herexamen die dat examen voor de 6e keer afleggen en die je dan gewoon opnieuw ziet buizen voor hun mondeling :o. Kerel mocht gewoon al beginnen werken bij zijn stagebedrijf maar geraakt dus blijkbaar echt niet door dat 1e vak. ( terwijl hij ironisch genoeg ook stage doet bij een bedrijf die o.a dat soort verzekeringen regelt ).

Het lame is dat mijn vader franstalig is :roflol:
Het was dus een leuk gesprek tijdens het eten :D

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 22:39 ----------

Is allemaal eigenlijk nog best chill :p, vandaag ook weer wat gasten leren kennen bij een herexamen die dat examen voor de 6e keer afleggen en die je dan gewoon opnieuw ziet buisen voor hun mondeling :o. Kerel mocht gewoon al beginnen werken bij zijn stagebedrijf maar geraakt dus blijkbaar echt niet door dat 1e vak. ( terwijl hij ironisch genoeg ook stage doet bij een bedrijf die o.a dat soort verzekeringen regelt ).
:roflol: dan faal je wel hard!!

Is allemaal eigenlijk nog best chill :p, vandaag ook weer wat gasten leren kennen bij een herexamen die dat examen voor de 6e keer afleggen en die je dan gewoon opnieuw ziet buisen voor hun mondeling :o. Kerel mocht gewoon al beginnen werken bij zijn stagebedrijf maar geraakt dus blijkbaar echt niet door dat 1e vak. ( terwijl hij ironisch genoeg ook stage doet bij een bedrijf die o.a dat soort verzekeringen regelt ).

Buizen voor een mondeling? Dat moet je ook nooit doen. Een mondeling met een dubbele tong afleggen?

:trollface:

Ik zit in een catch 22 situatie :(
Gebruik medicijnen voor iets, maar ik gebruik er teveel van, en de mogelijke bijwerkingen zijn het geen wat ze eigenlijk juist moeten verhelpen (heel raar??? :S). Maar nu weet ik niet of ik juist zieker word omdat ik last heb van de bijwerkingen (waardoor ik nog meer moet gebruiken) of dat ik gewoon zieker word.. en dus meer moet gebruiken :| waardoor ik misschien nog zieker wordt o.o
Zou natuurlijk gewoon kunnen kijken of een tijdje niets gebruiken de klachten wegneemd... maar ik had me maandag al ziek gemeld, en was zo stom om dinsdag toch weer te gaan werken... 2x ziek melden in 1 week is zeker exit..
Want om nou te gaan werken zonder.. dan moet ik gaan kruipen wil ik me kunnen voortbewegen.

FML, dit is de reden waarom ik nooit permanent aan de medicatie wilde, je lichaam word er alleen maar zwak van.

Ga naar de dokter pipo

nou jongens volgens menno maakt t niet uit wat voor carbs weten,
vanaf morgen ga ik een burger king dieet doen met alleen maar broodjes!
tot over 10 weken
Was er vroeger geen bodybuilder die een mcdo dieet volgde?
srs

hehe die van de mac zijn ook best klein hoor, ik pak er ook wel eens 4 ofzo als ik zin heb maar dan plain.
deze kerel is wel ****ing snel.
mn all time favo is toch wel de whopper bij BK.. pfffff

hehe die van de mac zijn ook best klein hoor, ik pak er ook wel eens 4 ofzo als ik zin heb maar dan plain.
deze kerel is wel ****ing snel.
mn all time favo is toch wel de whopper bij BK.. pfffff

10 is veel, maar niet super indrukwekkend. Hoe snel hij het is eet is wel indrukwekkend!

In belgie is er geen BK:(

10 is veel, maar niet super indrukwekkend. Hoe snel hij het is eet is wel indrukwekkend!

In belgie is er geen BK:(
Wees blij macdonalds is beter voer dan die burgerking troep.

Meer klanten bij de mac en betere service en heel veel sneller.
Bij de burgerking sta je een half uur te wachten voor een hamburger menu, bij de macdonalds max 5 min.

Kentucky is helemaal een drama qua wachttijden ( er staat meestal maar 1 of 2 man in de keuken en ze zijn zo traag als stront )

Wakker geworden met een zere pols ???.
Straks toch maar gewoon proberen, en anders extra leg day :D.

Ik heb ongelofelijk veel zin in McDO :(

Terug
Naar boven