XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dank je, dit heb ik ondertussen al.

maar denk je dat het normaal is dat die optie 'begunstigde zoeken via rekeningnummer' resulteert in:

Er zijn geen gegevens met betrekking tot deze selectie. (ELECTRONICBANKINGCONTRACTBENEFIC/LIST/EMPTY )

omdat ik in belgie woon met een belgische bank betaal en dit een nederlands rekeningnummer is? Meen me te herinneren dat het bij daxtrio ook het geval was maar wou het toch even voor de zekerheid navragen.

als je het niet zeker weet kan je toch gewoon even langs je eigen bank gaan en daar het laten doen

Druk druk druk, nog twijfel over vanavond. Stappen ja of nee?? Stappen opzich wel leuk, maar die mensen die meegaan blargggggggggggggggggg

terrazzen met cola light opzich wel goed idee

:fuu: lange dagen, nu pas onderweg naar station en dan nog 1,5 uur trein

Kanker ouders ook, dikke autisten :roflol:

Kom ik thuis van school gelijk zeiken en paar minuten later zit die pishomo ook nog mijn kip klaar te maken voor t avondeten en wil hij niet eens andere kip uit de vriezer halen.

Kom ik thuis van school gelijk zeiken en paar minuten later zit die pishomo ook nog mijn kip klaar te maken voor t avondeten en wil hij niet eens andere kip uit de vriezer halen.

:roflol:

****edup man, ik weet hoe t voelt als niggaz je food opeten. hood life, jwz.
eten of gegeten worden :roflol:

Of je doet normaal man t*ring mong**l. Beetje respect voor je ouders mag wel verwend nest dat je bent.

Denk dat je pa jaloers is en je te breed wordt ??? :trollface:

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 18:13 ----------

Of je doet normaal man t*ring mong**l. Beetje respect voor je ouders mag wel verwend nest dat je bent.

:wanker:

Jonge ze kunnen best zelf even kip uit de vriezer gaan halen maar ze lopen te drammen dat ik dat zelf moet doen. Sorry hoor maar ik heb het gister al gedaan :o

Jonge ze kunnen best zelf even kip uit de vriezer gaan halen maar ze lopen te drammen dat ik dat zelf moet doen. Sorry hoor maar ik heb het gister al gedaan :o

**** gast kip uit de vriezer halen is toch niet zo moeilijk ****ing hell :o Je pa werkt en jij zit op school.

Denk dat je pa jaloers is en je te breed wordt ??? :trollface:

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 18:13 ----------

:wanker:

Ik denk dat hij chagrijnig is omdat hij al jaren geen coïtus gehad heeft :roflol:

Nee ik heb echt geen idee, mijn ma begon gelijk te zeuren met dingen die nog geregeld moesten worden en toen zag ik dus dat mijn pa bezig was met mijn kip.. Dus ik zo: heb je wel nieuwe kip in de koelkast gelegd? Anders heb ik straks geen ontdooide kip. Hij gelijk zo: Nee doe je zelf maar.

Echt wtf zal wel in zijn menstruatie periode zitten ofzo:roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 18:19 ----------

**** gast kip uit de vriezer halen is toch niet zo moeilijk ****ing hell :o Je pa werkt en jij zit op school.

Mijn pa was vrij vandaag en ik zat tot half 5 op school. Ik vroeg gewoon netjes of hij nieuwe kip in de koelkast wilde zetten en hij begint gelijk chagrijnig te reageren dat ik dat zelf moet gaan doen, zonder enige reden of wat dan ook :o

Verwende down. Je ouders kanker autisten noemen. Hoop dat je ouders hier achterkomen en je een goed pak rammel krijgt, en uit huis wordt gezet. Omhooggevallen vavo kneusje dat je bent.

Verwende down. Je ouders kanker autisten noemen. Hoop dat je ouders hier achterkomen en je een goed pak rammel krijgt, en uit huis wordt gezet. Omhooggevallen vavo kneusje dat je bent.
attachment.jpg

Ik zei gewoon tegen mijn pa dat hij niet zo'n kanker autist moest zijn en gewoon netjes kip moest gaan halen. Hij had gister ook kunnen bedenken dat hij kip wilde maken en dan zelf kip uit de vriezer kunnen pakken.

Ik weet niet wat jij voor p*ssy bent maar wij zeggen thuis gewoon wat we vinden.

Ik zei gewoon tegen mijn pa dat hij niet zo'n kanker autist moest zijn en gewoon netjes kip moest gaan halen. Hij had gister ook kunnen bedenken dat hij kip wilde maken en dan zelf kip uit de vriezer kunnen pakken.

Ik weet niet wat jij voor p*ssy bent maar wij zeggen thuis gewoon wat we vinden.

Dus je bent een p*ssy als je je vader een kanker autist noemt? Lol.
Ik zou dan (terecht) een pak rammel krijgen en te horen krijgen dat ik lekker op kan tyfen.

Wat meer eiwitten in verhouding aan mijn schema toegevoegd en schijt nu heel de pot vol...:D

Ik denk dat hij chagrijnig is omdat hij al jaren geen coïtus gehad heeft :roflol:

Nee ik heb echt geen idee, mijn ma begon gelijk te zeuren met dingen die nog geregeld moesten worden en toen zag ik dus dat mijn pa bezig was met mijn kip.. Dus ik zo: heb je wel nieuwe kip in de koelkast gelegd? Anders heb ik straks geen ontdooide kip. Hij gelijk zo: Nee doe je zelf maar.

Echt wtf zal wel in zijn menstruatie periode zitten ofzo:roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 18:19 ----------

Mijn pa was vrij vandaag en ik zat tot half 5 op school. Ik vroeg gewoon netjes of hij nieuwe kip in de koelkast wilde zetten en hij begint gelijk chagrijnig te reageren dat ik dat zelf moet gaan doen, zonder enige reden of wat dan ook :o

Nou ja dude iedereen heeft wel is een slechte dag. Zoals je het zegt komt het ook over alsof je je pa bevelen geeft. Zet gewoon die kip zelf in de koelkast kleine moeite toch? Je hebt zelf gezegd dat ze al helemaal buiten hun route zijn gegaan voor jou om goed voedsel voor je te halen omdat je goed wou bb en en dan te beroerd zijn om kip uit de vriezer te halen come on

Terug
Naar boven