AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dus je bent een p*ssy als je je vader een kanker autist noemt? Lol.
Ik zou dan (terecht) een pak rammel krijgen en te horen krijgen dat ik lekker op kan tyfen.

:roflol:

Mijn ouders en ik hebben gewoon respect voor elkaar maar zeggen gewoon waar het op slaat. Het is gewoon autistisch dat hij zich zo loopt te gedragen want hij kan gewoon kip uit de vriezer gaan halen.

Ik ga niet zeggen goh pa wat lief dat jij mijn kip pakt ik haal zelf wel kip. Het gaat gewoon om het principe, hij loopt ziek chagrijnig tegen mij te doen zonder enige reden en dan hoeft hij niet te verwachten dat ik dan netjes ga doen.

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 18:33 ----------

Nou ja dude iedereen heeft wel is een slechte dag. Zoals je het zegt komt het ook over alsof je je pa bevelen geeft. Zet gewoon die kip zelf in de koelkast kleine moeite toch? Je hebt zelf gezegd dat ze al helemaal buiten hun route zijn gegaan voor jou om goed voedsel voor je te halen omdat je goed wou bb en en dan te beroerd zijn om kip uit de vriezer te halen come on

Ze halen niets speciaals voor mij hoor.. :p Als ik speciale dingen nodig heb mag ik t gewoon zelf halen..

Mijn ouders betalen t dan meestal wel, nouja altijd als ik er om vraag maar meestal maak ik me er niet druk om..

Mijn ouders en ik hebben gewoon respect voor elkaar maar zeggen gewoon waar het op slaat. Het is gewoon autistisch dat hij zich zo loopt te gedragen want hij kan gewoon kip uit de vriezer gaan halen.

Ik ga niet zeggen goh pa wat lief dat jij mijn kip pakt ik haal zelf wel kip. Het gaat gewoon om het principe, hij loopt ziek chagrijnig tegen mij te doen zonder enige reden en dan hoeft hij niet te verwachten dat ik dan netjes ga doen.

Ja, iemand een 'kanker autist' noemen getuigd inderdaad van respect:rolleyes:

Succes nog voor de rest in het leven. Zou je toekomstige werkgever ook maar met 'respect' behandelen :)

Succes nog voor de rest in het leven. Zou je toekomstige werkgever ook maar met 'respect' behandelen :)

Hij is van plan tandarts te worden dus heeft waarschijnlijk geen werkgever. Alleen klanten. Die hij met respect behandeld.

Ja doe nu die kanker bek maar open, zeg a potverdomme vieze kankermongool. Heb niet de hele dag de tijd. Ben je autistisch ofzo? Ach sta op en pleur op die kankerbek ziet er wel oke uit. NEXT :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 18:33 ----------

Ze halen niets speciaals voor mij hoor.. :p Als ik speciale dingen nodig heb mag ik t gewoon zelf halen..

Mijn ouders betalen t dan meestal wel, nouja altijd als ik er om vraag maar meestal maak ik me er niet druk om..
Je zou ook gewoon een beetje respect voor de persoon op kunnen brengen die je al die jaren te vreten heeft gegeven. Of ga op jezelf wonen.

Ik noemde mijn vorige baas gewoon dwergje :roflol:

Respect toon je op meer manieren dan taal.

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 18:37 ----------

Je zou ook gewoon een beetje respect voor de persoon op kunnen brengen die je al die jaren te vreten heeft gegeven. Of ga op jezelf wonen.

Het gaat gewoon om het principe, hij gaat zonder reden chagrijnig tegen mij doen en kinderachtig doen dat hij niet ff nieuwe kip wilt halen. Dat zeg ik gewoon tegen hem.

Ik noemde mijn vorige baas gewoon dwergje :roflol:

Respect toon je op meer manieren dan taal.

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 18:37 ----------

Het gaat gewoon om het principe, hij gaat zonder reden chagrijnig tegen mij doen en kinderachtig doen dat hij niet ff nieuwe kip wilt halen. Dat zeg ik gewoon tegen hem.

Lijpe shit ouwe. Geloof nu echt geen zak meer van je verhalen man. Grote bek en grote verhaaltjes, sprookjesbos van de efteling is er niets bij.

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 18:39 ----------

Hij is van plan tandarts te worden dus heeft waarschijnlijk geen werkgever. Alleen klanten. Die hij met respect behandeld.

Ja doe nu die kanker bek maar open, zeg a potverdomme vieze kankermongool. Heb niet de hele dag de tijd. Ben je autistisch ofzo? Ach sta op en pleur op die kankerbek ziet er wel oke uit. NEXT :roflol:

Als ie een keertje van de VAVO afkomt iig :roflol:

Zoals? voorover buigen en ze derde been accepteren? :D

Nee gewoon doen en laten..

Als hij gewoon had gevraagd of ik kip uit de vriezer wilde halen had ik t gewoon gedaan. Maar hij gaat mij een beetje afsnauwen zonder reden en dan ga ik ook echt niet lief terug doen :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 18:41 ----------

Lijpe shit ouwe. Geloof nu echt geen zak meer van je verhalen man. Grote bek en grote verhaaltjes, sprookjesbos van de efteling is er niets bij.

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 18:39 ----------

Als ie een keertje van de VAVO afkomt iig :roflol:

Denken dat ik iets geef om 1 of ander random 16 jarig kereltje wat niet eens tegen zijn ouders de waarheid durft te zeggen :roflol:

Grow some balls.

Hoelang duurt dat VAVO dan?

Als hij gewoon had gevraagd of ik kip uit de vriezer wilde halen had ik t gewoon gedaan. Maar hij gaat mij een beetje afsnauwen zonder reden en dan ga ik ook echt niet lief terug doen :roflol:

Denken dat ik iets geef om 1 of ander random 16 jarig kereltje wat niet eens tegen zijn ouders de waarheid durft te zeggen :roflol:

Grow some balls.

Jouw vader is dan wel een mega p*ssy als ie dat pikt. Een echte vent had je harses toch wel ingebeukt als je zoiets zegt.

Waarom tandarts btw? vind je dat leuk om in die stinkbekken te kijken of gaat het je om de cash?

Grow some balls.

Ik durf prima de waarheid tegen mijn ouders te zeggen maar dat kan ook met respect. Helaas is dit iets wat voor jou erg moeilijk blijkt te zijn;)

Grow some balls.
en te bedenken dat zulke taal uit dit komt
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
65kg come at him

1 jaar..

Nouja ligt er aan. Je rond elk vak in 1 jaar uit dus hoe meer vakken je doet hoe sneller je het afrond. Je kan ook 1 vak per jaar doen maar dan ben je 8 jaar bezig. Ik doe gewoon alles in 1x:)

En dat is VWO 5 en 6 lesstof ofzo? Een heel vakkenpakket vind ik wel knap. Heb je een hoop te doen denk ik.

Grow some balls.

Ik heb meer respect voor een kereltje van 16 die zn ouders uitscheld want die weet niet beter, maar jij.. serieus man als je op die leeftijd nog zo tegen je ouders praat heb je ergens een achterstand opgelopen en als je sws nog niet uit huis bent moet je eens achter je oren gaan krabben waar het mis is gegaan.

oohja:
watch-out-we-got-a-badass-over-here-meme.png

Ik durf prima de waarheid tegen mijn ouders te zeggen maar dat kan ook met respect. Helaas is dit iets wat voor jou erg moeilijk blijkt te zijn;)

Zoals ik zei heeft respect niets met taal te maken maar meer met de manier waarop je het zegt.

Mijn vorige baas noemde me Jaap en ik noemde hem dwergje, not a single **** was given. Zou iemand anders hem dwergje genoemd hebben had hij het niet gepikt maar ik kom met de meeste dingen gewoon weg.

Dat is ook de reden dat ik nogal een lompe manier van taalgebruik heb, t wordt bij mij in het echt niet afgestraft. Ik noem mijn pa een kanker autist omdat hij zich gewoon autistisch en kinderachtig gedraagt zonder dat ik daar enige aanleiding toe gaf. Hij was gewoon chagrijnig en hoeft dat niet op mij te gaan uitten, is dat wel respectvol dan?

Jouw vader is dan wel een mega p*ssy als ie dat pikt. Een echte vent had je harses toch wel ingebeukt als je zoiets zegt.

De enige reden waarom iemand zoiets zou "durven" tegen ze ouders is als er geen represailles tegenover zouden staan. Dus lijkt me inderdaad een p*ssy kerel.

Terug
Naar boven