Dus je bent een p*ssy als je je vader een kanker autist noemt? Lol.
Ik zou dan (terecht) een pak rammel krijgen en te horen krijgen dat ik lekker op kan tyfen.

Mijn ouders en ik hebben gewoon respect voor elkaar maar zeggen gewoon waar het op slaat. Het is gewoon autistisch dat hij zich zo loopt te gedragen want hij kan gewoon kip uit de vriezer gaan halen.
Ik ga niet zeggen goh pa wat lief dat jij mijn kip pakt ik haal zelf wel kip. Het gaat gewoon om het principe, hij loopt ziek chagrijnig tegen mij te doen zonder enige reden en dan hoeft hij niet te verwachten dat ik dan netjes ga doen.
---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 18:33 ----------
Nou ja dude iedereen heeft wel is een slechte dag. Zoals je het zegt komt het ook over alsof je je pa bevelen geeft. Zet gewoon die kip zelf in de koelkast kleine moeite toch? Je hebt zelf gezegd dat ze al helemaal buiten hun route zijn gegaan voor jou om goed voedsel voor je te halen omdat je goed wou bb en en dan te beroerd zijn om kip uit de vriezer te halen come on
Ze halen niets speciaals voor mij hoor..
Als ik speciale dingen nodig heb mag ik t gewoon zelf halen.. Mijn ouders betalen t dan meestal wel, nouja altijd als ik er om vraag maar meestal maak ik me er niet druk om..