MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

dus puberteit kwam pas na je 19de?

Ik heb meer respect voor een kereltje van 16 die zn ouders uitscheld want die weet niet beter, maar jij.. serieus man als je op die leeftijd nog zo tegen je ouders praat heb je ergens een achterstand opgelopen en als je sws nog niet uit huis bent moet je eens achter je oren gaan krabben waar het mis is gegaan.

oohja:
watch-out-we-got-a-badass-over-here-meme.png

Ik woon gewoon thuis omdat het makkelijker is, ons huis groot zat is en omdat ik niet 123 een kamer kan krijgen waar ik nu naar school ga.

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 18:49 ----------

dus puberteit kwam pas na je 19de?

Nah, alle energie ging naar het groeien van mijn pik dus lichamelijk groeide ik niet echt.

WTF ben jij Yamastili met het diamanten masker? Die bij playboy ging werken tot zijn moeder hem kwam halen en hem een porsche 944 TUNED gaf?

Isthisreallife.jpg

En dat is VWO 5 en 6 lesstof ofzo? Een heel vakkenpakket vind ik wel knap. Heb je een hoop te doen denk ik.

4,5 en 6.. Hele bovenbouw.

Alleen ik had op de havo goede cijfers dus moet wel te doen zijn.. Meeste is gewoon herhaling maar gaat er dieper op in. Daarnaast heb ik natuurlijk scheikunde gestudeerd dus scheikunde is al helemaal geen probleem :o

Waarom tandarts btw? vind je dat leuk om in die stinkbekken te kijken of gaat het je om de cash?

^^^^

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 18:51 ----------

4,5 en 6.. Hele bovenbouw.

Alleen ik had op de havo goede cijfers dus moet wel te doen zijn.. Meeste is gewoon herhaling maar gaat er dieper op in. Daarnaast heb ik natuurlijk scheikunde gestudeerd dus scheikunde is al helemaal geen probleem :o

Welke vakken gaat het over dan? Ik dacht dat universiteit toelating meestal gebaseerd was op maar een aantal vakken: Wiskunde b, biologie, natuurkunde, scheikunde bijv.

:roflol:

Lijkt me gewoon leuk werk.. Ben wel handig met mijn handen en het is niet zo bloederig. Tuurlijk t salaris is ook leuk..

Dierenarts lijkt me ook wel leuk maar daar zit je met ook veel negatieve dingen zoals moeten laten inslapen van dieren en dat lijkt me echt niets om te moeten doen

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 18:53 ----------

^^^^

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 18:51 ----------

Welke vakken gaat het over dan? Ik dacht dat universiteit toelating meestal gebaseerd was op maar een aantal vakken: Wiskunde b, biologie, natuurkunde, scheikunde bijv.

Nee je moet heel vwo gedaan hebben, behalve als je al een propedeuse hebt dan kun je ook alleen de benodigde vakken halen (als je die nog niet hebt).

Die vakken zijn dan een vereiste naast je vwo diploma. Met e&m ofzo kun je dus geen tandarts worden..

Lijkt me gewoon leuk werk.. Ben wel handig met mijn handen en het is niet zo bloederig. Tuurlijk t salaris is ook leuk..

Dierenarts lijkt me ook wel leuk maar daar zit je met ook veel negatieve dingen zoals moeten laten inslapen van dieren en dat lijkt me echt niets om te moeten doen

Nou als je kiezen moet verwijderen. Komt er veel bloed bij aan te pas hoor :p maar je hoeft niet echt diep te penetreren in een lichaam dat is waar. Hechten enzo moet je wel doen.

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 18:54 ----------

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 18:53 ----------

Nee je moet heel vwo gedaan hebben, behalve als je al een propedeuse hebt dan kun je ook alleen de benodigde vakken halen (als je die nog niet hebt).

Die vakken zijn dan een vereiste naast je vwo diploma. Met e&m ofzo kun je dus geen tandarts worden..

Maar je had toch HBO gedaan?

Nou als je kiezen moet verwijderen. Komt er veel bloed bij aan te pas hoor :p maar je hoeft niet echt diep te penetreren in een lichaam dat is waar. Hechten enzo moet je wel doen.

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 18:54 ----------

Maar je had toch HBO gedaan?

Ja klopt, maar geen ingewanden enzo :roflol:

En ja maar niet afgerond, was tussentijds gestopt. Wilde na de havo al door met vwo maar was toen nieuwe 2e fase waardoor de school ziek kinderachtig zat te doen. Had gemiddeld een 6.9 en ze wilde perse dat het een 7 was terwijl het voorheen altijd een 6.5 was. Beetje kinderachtig :o Maar goed toen moest ik dus snel een hbo studie uitkiezen en had gewoon gekozen waar ik goed in was.

Ja klopt, maar geen ingewanden enzo :roflol:

En ja maar niet afgerond, was tussentijds gestopt. Wilde na de havo al door met vwo maar was toen nieuwe 2e fase waardoor de school ziek kinderachtig zat te doen. Had gemiddeld een 6.9 en ze wilde perse dat het een 7 was terwijl het voorheen altijd een 6.5 was. Beetje kinderachtig :o Maar goed toen moest ik dus snel een hbo studie uitkiezen en had gewoon gekozen waar ik goed in was.

Ja maar geen propedeuse gehaald?

Ja maar geen propedeuse gehaald?

Nope, 1e jaar niet afgemaakt :p

Kom er net achter dat een vriend nog 4 anderen heeft uitgenodigd dus dat we straks met 5 in auto moeten :roflol: . Neem auto van mn ma wel mee anders is straks de bekleding van mn eigen auto kapot :o

Voor de druktemakers: bekleding in die auto is al kapot, stel paupers hadden peuken uitgedrukt in de bank dus moet toch opnieuw bekleed worden

Laatst bewerkt:

Kom er net achter dat een vriend nog 4 anderen heeft uitgenodigd dus dat we straks met 5 in auto moeten :roflol: . Neem auto van mn ma wel mee anders is straks de bekleding van mn eigen auto kapot :o

Voor de druktemakers: bekleding in die auto is al kapot, stel paupers hadden peuken uitgedrukt in de bank dus moet toch opnieuw bekleed worden

Nog maar een keer wiskunde doen?

Kanker ouders ook, dikke autisten :roflol:

Kom ik thuis van school gelijk zeiken en paar minuten later zit die pishomo ook nog mijn kip klaar te maken voor t avondeten en wil hij niet eens andere kip uit de vriezer halen.

Jonge ze kunnen best zelf even kip uit de vriezer gaan halen maar ze lopen te drammen dat ik dat zelf moet doen. Sorry hoor maar ik heb het gister al gedaan :o

Ik denk dat hij chagrijnig is omdat hij al jaren geen coïtus gehad heeft :roflol:

Nee ik heb echt geen idee, mijn ma begon gelijk te zeuren met dingen die nog geregeld moesten worden en toen zag ik dus dat mijn pa bezig was met mijn kip.. Dus ik zo: heb je wel nieuwe kip in de koelkast gelegd? Anders heb ik straks geen ontdooide kip. Hij gelijk zo: Nee doe je zelf maar.

Echt wtf zal wel in zijn menstruatie periode zitten ofzo:roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 18:19 ----------

Mijn pa was vrij vandaag en ik zat tot half 5 op school. Ik vroeg gewoon netjes of hij nieuwe kip in de koelkast wilde zetten en hij begint gelijk chagrijnig te reageren dat ik dat zelf moet gaan doen, zonder enige reden of wat dan ook :o

typisch verwend-ik-woon-nog-bij-mammie-en-pappie-gedrag

Bereid jullie alvast maar voor op tren rage van mij op dbb :D

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 19:24 ----------

:trollface: f**gots

I Xyzyx I
volgesmij zit niemand te wachten op jouw posts, dus stop maar gewoon

Terug
Naar boven