AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Als je niet aan BB doet wat doe jij hier dan? :roflol:

Begonnen als bb'er maar ben nu al een half jaar weer geblesseert. Als je een half jaar niet traint vind ik je geen bb'er mag echter van de fysio weer terug aan beginnen dus wordt wel weer een bb'er. Kan jou ook geen bb'er noemen.

Hoeveel wegen jullie dan? I Xyzyz I al lid vanaf 2008

:o 65 kilo atm..

Toen ik me registreerde zat ik nog op thaiboxen en had ik weinig tijd voor echt BB. Pas 3 maand geleden de tijd er voor gevonden :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 19:48 ----------

Begonnen als bb'er maar ben nu al een half jaar weer geblesseert. Als je een half jaar niet traint vind ik je geen bb'er mag echter van de fysio weer terug aan beginnen dus wordt wel weer een bb'er. Kan jou ook geen bb'er noemen.

Ik ben anders al meer dan 10 kilo aangekomen in 3 maanden zonder in vet% te stijgen :trollface:

Wel lelijk half jaar blessure..

:o 65 kilo atm..

Toen ik me registreerde zat ik nog op thaiboxen en had ik weinig tijd voor echt BB. Pas 3 maand geleden de tijd er voor gevonden :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 19:48 ----------

Ik ben anders al meer dan 10 kilo aangekomen in 3 maanden zonder in vet% te stijgen :trollface:

Wel lelijk half jaar blessure..
Ik snap nog altijd niet hoe je 55kg @ 1m85 kunt wegen :dunno:

Al meer dan een week geen tijd gehad om te trainen.. kan nu eindelijk. Pff. Heb t ontzettend druk.

waar bereken jullie btw jullie onderhoud?

Ik snap nog altijd niet hoe je 55kg @ 1m85 kunt wegen :dunno:

Ik ook niet.. Als ik t vergelijk met anderen die zo weinig wegen denk ik echt wtf, zo zag ik er niet uit :roflol:

En ik had foto er bij om t te vergelijken.

Net vroegen paar vrienden of ik ff mee wilde omdat een vriendin het uit wilde maken.. Ik dacht echt wtf waarom maar dacht ga er niet dood van en mn ballen vallen er niet af..

Moesten we om een hoekje gaan staan terwijl dat meisje eindje verderop t uit zou maken... Dus ik zo waarom is die bullshit nodig, ja die kerel bedreigd haar enz.. En toen kwam die dus aangezet haalde ze allemaal messen enzo tevoorschijn :roflol:

Ik dacht echt

221435NothingtodoHereGifMadethiscuzIwas2479d82822723.gif

De vorige keer dat ik zo'n wijf probeerde te helpen eindigde in dat ik haar ontvoerd had terwijl ik met een vriend de hond uitliet. Dus ben mooi weg gegaan en toen ze zeiden dat t klaar was heb ik ze weer opgehaald. Ik snap echt niet waar mn vrienden die lui vandaan halen :o . Wat moeten ze met een 13 jarig wijf dat rookt en meer makeup bevat dan de gemiddelde hema :o

Tijd om mijn levensmotto te veranderen :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 21:15 ----------

waar bereken jullie btw jullie onderhoud?

Gewoon met die formules op t forum..

Maar ik moet veel meer eten dan dat dus ik let er gewoon op dat ik wel aankom maar niet vet wordt..

Alweer een sterk verhaal. Waar houdt het op :roflol:

Messen trekken enz. Al zou een andere forummember het erop hebben gezet zou jij het ook niet geloven :)

Dat zeg ik, jong en naief.

Uit het feit dat jij het niet gelooft maak ik op dat mijn leven bovengemiddeld spannend is. Iets wat zowel positieve als negatieve kanten heeft en waarbij ik besloten heb dat het positieve niet opweegt tegen het negatieve. Vroeger zei ik altijd 'ga je er niet dood van en vallen je ballen er niet af, gewoon doen' nu heb ik 'komen er geen instabiele vrouwen in voor' daar aan toegevoegd.

Waar heb je het over joh :roflol:

Idiot

Terug
Naar boven