XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

wij nederlanders horen er wel alles van te weten tho.. wij waren de eerste die de nootderde beenmuscaatnoot naar NL impoteerde in de 17de eeuw:o
:roflol: boeien man!
In Belgie reed de eerste train van europa! Denk je nu echt dat ik alles over treinen weet? :roflol:

Nog even en we hebben 2 mensen die afgestudeerd zijn in het woord muskaatnoot, nootmuskaat. Je moet je er tijd mee kunnen vullen

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 00:00 ----------

Mijn spekreet crusht dat miezerige lichaampje van jou :dunno:

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 00:00 ----------

b*ch

Ik hoef je reet niet op me hoor:o

no homo

Wat heeft ie dan gedaan met zijn poep? :dunno:

Haha geen haat maar hoody moet niet zo stoer doen met ze poep arm.

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 00:07 ----------

Das dan jammer. Veeg hem af aan je voorhoofd :p

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 00:08 ----------

Krijg je nog meer poopstains

Ben je weer eens op je pikkie getrapt:sukkeltje:

jaa en vergeet niet dat de fransen ook nog Belgie hadden bezet:o stokbrood in je kont:D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae, propterea quod a cultu atque humanitate provinciae longissime absunt, minimeque ad eos mercatores saepe commeant atque ea quae ad effeminandos animos pertinent important, proximique sunt Germanis, qui trans Rhenum incolunt, quibuscum continenter bellum gerunt

:trollface:

eerder dat ik geen spek had, om mijn avond kebab mee te maken:sukkeltje:

Haha wat een comeback het doet je blijkbaar wel wat he. Maar me vp is 20% dat is 5% hoger dan dat van jou terwijl ik 30 kilo meer weeg als jij dus ik snap niet waarom je daar stoer over loopt te doen. Ik heb gelukkig geen poopstains.

Sowieso was dat van de keuken een grapje beetje triest om er meteen iets persoonlijks van te maken ;) triest nerdje ben je man.

Haha wat een comeback het doet je blijkbaar wel wat he. Maar me vp is 20% dat is 5% hoger dan dat van jou terwijl ik 30 kilo meer weeg als jij dus ik snap niet waarom je daar stoer over loopt te doen. Ik heb gelukkig geen poopstains.

Sowieso was dat van de keuken een grapje beetje triest om er meteen iets persoonlijks van te maken ;) triest nerdje ben je man.

Maak je niet zo druk jongen:roflol: ik was gewoon het gesprek aan het trollen, vanaf het nootpiem0lmuskaat all.. dacht dat het obvious was.. neem jezelf eens niet zo serieus man srs.. welterusten..

Maak je niet zo druk jongen:roflol: ik was gewoon het gesprek aan het trollen, vanaf het nootpiem0lmuskaat all.. dacht dat het obvious was.. neem jezelf eens niet zo serieus man srs.. welterusten..

Tuurlijk als je het je uitkomt is het een troll. Je kan me wat man. Ga is trainen ectoboy. En haal die oestrogenen uit je lijf je gedraagd je als een wijf. Die lullen zich ook altijd onder iedere confrontatie uit.

waar maak jij je allemaal druk om man:roflol:

Om jou bijdehante k*tgedrag. Je doet je te hoog voor wie je bent. Je mag me schoenen komen poetsen.

popcorn_gif_by_zombiejosette.gif

Laatst bewerkt:
max.. ik denk dat het tijd is om het voor een dag te houden.. en eens lekker te gaan slapen.. srs je spoort nu even niet.

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 00:49 ----------

En ja, op dit moment voel ik mij idd te goed voor jouw kinderachtige gedrag. en nu ga ik srs slapen:o

Terug
Naar boven