MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dude ik reageer zo gefokt omdat je zonder reden een neerbuigende opmerking maakt. Als ik er dan boos op reageer schuif je het ook nog is op mij af. Dat is gewoon vrouwengedrag. Kijk ook even naar wat je zelf doet. Het is allemaal maar makkelijk lullen achter zo'n k*tschermpje. Zal wel het is me allemaal wel goed.

Leg me ook maar is uit waarom dit je wakker houdt dan. Je bent toch ook steeds bezig met waarde hier? Vandaar ook in iedere post wel terugkomt, de ene keer verdekt de andere keer niet. Dan heb ik zoiets van bewijs maar dan. Tja kan je het me kwalijk nemen? Als je me normaal behandeld als gelijke dan doe ik dat ook gewoon hoor.

Laatst bewerkt:
jongens jongens, niet zo trollen (als ik er even niet ben).

35v7x8.jpg

Maxi waar werd je dan pissed om.

Btw ik denk dat je hoody gewoon trollt maar dat terzijde ;p

Maxi waar werd je dan pissed om.

Btw ik denk dat je hoody gewoon trollt maar dat terzijde ;p

Dat hij me een fatass noemt. Krijg daar al te veel gezeik over. Me vp is 20% er zijn ergere dingen sjonge jonge. Hele tijd daar op blijven hameren wordt er gewoon doodziek van. Ik ga toch niet de hele tijd mensen afkraken op iets wat niet perfect is. Groot en droog zijn is niet zo makkelijk dat bewijzen wel meer mensen hier op dit forum met hun fysiek. Ben het gewoon ff zat.

Dat hij me een fatass noemt. Krijg daar al te veel gezeik over. Me vp is 20% er zijn ergere dingen sjonge jonge. Hele tijd daar op blijven hameren wordt er gewoon doodziek van. Ik ga toch niet de hele tijd mensen afkraken op iets wat niet perfect is. Groot en droog zijn is niet zo makkelijk dat bewijzen wel meer mensen hier op dit forum met hun fysiek. Ben het gewoon ff zat.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je bent niet alleen :heart:

Chill man!

Hoevaak hebben ze mij al niet vet of dik genoemd op dit forum? :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

je mag wel meebulken met mij maxiamento :trollface:

Achja, haters gonna hate!!

Ze hebben gewoon teveel gekeken naar de foto's van de pro's en ze vinden alles boven 8% dik ...

Mensen sowieso man, commentaar, commentaar, commentaar. De hele ****ing dag :roflol: En het is nooit eens positief. Wat een zeikerds die mensen denken zeker dat we in een perfecte wereld leven ofzo sjonge jonge :p

Dat is toch kip met rijst??? helemaal goed toch.

ziet er eerder iut als panga ofzo man, bah :P
van alle vis soorten heb ik t liefst tilapia, witvis en tonijn ofcourse

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 01:30 ----------

nee man.. weet er echt weinig van af.
whatsup?
heb zo leren jas gekocht maar er zijn soort van putten erin gekomen

http://oi49.tinypic.com/zsk2mv.jpg

leer is zwart maar je ziet grijze putten erin, zon meid zei deri kalkmis maar weet niet of ze bullshit of niet

Klote verkoudheid! voel me belabberd! :( Al 5 dagen gvd.

Eerst naar school voor k*t lessen verbinding .. en daarna wat lessen over sport die dan wel weer boeien ... :)

arme max toch:roflol: hoopte stiekem nog dat hij aan het trollen was, blijkbaar is hij dus toch een gevalletje borderline/schizofrenie.

Terug
Naar boven