XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Mega grows zijn op :(

heb zo leren jas gekocht maar er zijn soort van putten erin gekomen

http://oi49.tinypic.com/zsk2mv.jpg

leer is zwart maar je ziet grijze putten erin, zon meid zei deri kalkmis maar weet niet of ze bullshit of niet

kijk als je duidelijk ziet dat het leer zelf eraf ligt en daardoor zich putjes vormen is het natuurlijk sowieso een slechte zaak.. had vroeger ook een goedkoop leren jasje waar je het van af kon krabben als t ware :D

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 11:20 ----------

ey waarom zie ik niet meer 'gegeven karma' bij gebruikerCP ?

Eindelijk gevonden hoe dat werkt met youtube ads op je filmpjes. heb ik gvd al die muziek voor niks zitten uploaden ****ing auteursrechten.

Nja, binnenkort maar eens me hond gaan filmen als die een knuffel afrijd. Zeker 1mil hits. €€

Haha wat een kindjes ook. De hele dag niets anders te doen als trollen of beledigen. Wat een inhoudelijke levens moeten jullie hebben.

Volgens mij valt dat gedrag ook wel in psychologische wereld toe te passen. Compensatiegedrag?

Dat ik vandaag benen wil gaan trainen, maar net te weten kom dat mijn vader me heeft ingeschreven voor een loop-evenement van 9km vanavond.

je vader heeft je ingeschreven? :roflol:

Jup, sinds hij een paar jaar geleden hartaanval heeft gehad is hij begonnen met lopen en loopt minstens 2x per week. Is zo al meer dan 15kg afgevallen en probeert dus mee te doen met loop-evenementen. Alleen is dit natuurlijk retesaai, dus had hij me gevraagd of ik eraan mee wou doen, aangezien ik ook al de 10 miles van antwerpen met hem heb gelopen.

Dat was echter paar weken geleden dus ik wist van niets meer :o

Of vindt hij me nu gewoon een fattie..?

denk dat laatste ja

Chrome is soms super irritant op tel. Laadt ie alleen maar witte pagina's als je iets te vroeg begint met zoeken. Moet je het tabblad sluiten en weer een nieuwe openen.

kijk als je duidelijk ziet dat het leer zelf eraf ligt en daardoor zich putjes vormen is het natuurlijk sowieso een slechte zaak.. had vroeger ook een goedkoop leren jasje waar je het van af kon krabben als t ware :D

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 11:20 ----------

ey waarom zie ik niet meer 'gegeven karma' bij gebruikerCP ?
leer ligt er niet af maar kleur is ervan af gegaan, heb er wel 250 ero voor betaald, ruikt ****ing erg naar leer en erop staat ook zon etiket met echt koeleer alleen die putten zijn erin gekomen, heb het pas een maand

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 14:18 ----------

verflaag laat los door ouderdom/uitdroging
leer goed behandelen met speciaal spul en het blijft langer mooi
als ik dit terugbreng gaan ze het voor me behandelen? heb het pas een maand en ga er zorgvuldig mee om

Jup, sinds hij een paar jaar geleden hartaanval heeft gehad is hij begonnen met lopen en loopt minstens 2x per week. Is zo al meer dan 15kg afgevallen en probeert dus mee te doen met loop-evenementen. Alleen is dit natuurlijk retesaai, dus had hij me gevraagd of ik eraan mee wou doen, aangezien ik ook al de 10 miles van antwerpen met hem heb gelopen.

Dat was echter paar weken geleden dus ik wist van niets meer :o

Of vindt hij me nu gewoon een fattie..?
:fuu: ik heb mij vanmorgen overslapen en wil vanavond benen trainen! Ik wou vragen of ik misschien met jou mee kon. Dat zal er blijkbaar niet inzitten :(

En ja je bent vet! :trollface:

Vet of niet rennen kan zeker chill zijn. Alleen vind ik 9km wel veel :p ben je daar wel voor ingetraind?

Jorgy was al buiten adem toen ik de auto moest uitstappen en de baan oversteken! Die gaat die 9km nooit halen :roflol:

:trollface:

Ik zou het ook niet halen hoor :roflol: 9 km is wel ****ing stevig, kwart marathon zowat :p

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 14:30 ----------

Dan vliegen me vetrollen in me gezicht :sad:

Voor mij onbegrijpelijk dat mensen hardlopen vol kunnen houden, 100x zwaarder dan krachttraining imo.

heb ooit toen ik nog een topconditie had 10km gerend (normaal rende ik 6/7/8 km) weet nog dat het echt zwaar was, je bent bijna een uur bezig. ben nu weer rustig aan het opbouwen, loop weer eens per week een paar km in een minuut of 20/25 maar veel verder wil ik niet gaan denk niet dat het goed samengaat met bb.

heb btw ruim een jaar 3x per week hardgelopen, discipline opgebouwd wat me nu goed van pas komt, deed het voor vetverlies maar ben geen grammetje vet afgevallen :roflol: niet gek ook want je barst van de honger als je terugkomt

Terug
Naar boven