AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.761
Oude mensen in het verkeer, toen ik vertrok zat er een oude vrouw voor mij te rijden, ze reed meer links dan rechts. Je zit hier niet in Engeland hoor !

Toen ff verder reed ik op een weg waar je 90 mag rijden. Rijden er 2 auto's voor mij allebei 70 ...
Toen ik aan mij inhaal manouvre begon reed die auto ook links het andere rijvak op bijna gebots. HET WAS OOK EEN OUWE :fire::fire:
bij mij het zelfde...reed op de snelweg en dr zat een duitse jeep met een oud wijf achter het stuur achter me, reden allebij 120..ik nader een vrachtwage dus ik wil er langs...maar dat bumperklevende wijf is me voor en wisselt net iets eerder van baan, gaat ze daar 90 rijden...
rijd er op de rechterbaan een vrachtwage met daar achter ik (allebij 90) en daar schuin achter zo'n oud wijf en ze heeft niet door dat ik geen voorrang heb

bij mij het zelfde...reed op de snelweg en dr zat een duitse jeep met een oud wijf achter het stuur achter me, reden allebij 120..ik nader een vrachtwage dus ik wil er langs...maar dat bumperklevende wijf is me voor en wisselt net iets eerder van baan, gaat ze daar 90 rijden...
rijd er op de rechterbaan een vrachtwage met daar achter ik (allebij 90) en daar schuin achter zo'n oud wijf en ze heeft niet door dat ik geen voorrang heb

Ik kwam juist van op de ring waar je 90 mag rijden en geen voorang van rechts. Opeens zie ik oude mercedes met daarin jaja een oude man inzitten.

Ik dacht wat rijd die zo traag ???. Ik al een beetje aan het afremmen zie ik op het laatste moment dat die daar stil staat WTF, bleek dat hij gewoon gestopt om iemand die van rechts kwam voorang te geven, terwijl hij helemaal geen voorang had. Ik had bijna tegen hem opgepeerd.

En het ergste is binnen 60 jaar ben ik ook zo :janken:

En : Jimmy's Chicies Topic is gesloten.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.763
Ik kwam juist van op de ring waar je 90 mag rijden en geen voorang van rechts. Opeens zie ik oude mercedes met daarin jaja een oude man inzitten.

Ik dacht wat rijd die zo traag ???. Ik al een beetje aan het afremmen zie ik op het laatste moment dat die daar stil staat WTF, bleek dat hij gewoon gestopt om iemand die van rechts kwam voorang te geven, terwijl hij helemaal geen voorang had. Ik had bijna tegen hem opgepeerd.

En het ergste is binnen 60 jaar ben ik ook zo :janken:

En : Jimmy's Chicies Topic is gesloten.
why?

Bij bumperklevers gewoon opeens de mistlichten aanzetten, kan je veel mensen mee trollen.:D:D:D

motje.

Prive bericht van damo :(

k*t zooi

's middags in slaap vallen en met een zwaar brak hoofd net weer tot de werkelijkheid komen.

ANyhow, zo squatten, hopelijk maakt dat m'n dag weer goed

2 kg whey besteld bij B&F, zijn die kloothommels van TNT 2x langsgeweest en was er 2x niemand thuis. Nu kan ik t ophalen maar moet de rest v/d week werken en 't postkantoor is al om 17:30 dicht. Dus moet ik tot zaterdag wachten :(.

ik ben blut

en mijn salaris komt pas over 3 dagen

what do i do?

heb geen kwark meer voor vanavond
geen kipfilet meer
alleen nog een blikje tonijn
:o
en whey

:fuu:

Echt ziek verkouden sinds gisteren, vandaag was echt wel het toppunt, snuiten helpt nieteens meer.

Collega heeft op me zitten vitten omdat ik een fout maakte (3 mails niet doorgestuurd). Dit is mijn 4e week stage, als stagiair mag je toch fouten maken?

Collega heeft op me zitten vitten omdat ik een fout maakte (3 mails niet doorgestuurd). Dit is mijn 4e week stage, als stagiair mag je toch fouten maken?
Tja, sommige mensen reageren gewoon anders op bepaalde dingen.

Heb bij mijn eerste stage ook wel tijdens de eerste paar weken bijvoorbeeld tijdens het lassen van dingen dat het allemaal niet snel genoeg ging en vervolgens de chef op me dak krijgen. En tijdens deze stage zijn de mensen allemaal kalm en aardig, ook al gaat er iets fout.

Ligt er maar net aan wie er werken. ;)

Terug
Naar boven