Russian Bear
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 243
bij mij het zelfde...reed op de snelweg en dr zat een duitse jeep met een oud wijf achter het stuur achter me, reden allebij 120..ik nader een vrachtwage dus ik wil er langs...maar dat bumperklevende wijf is me voor en wisselt net iets eerder van baan, gaat ze daar 90 rijden...Oude mensen in het verkeer, toen ik vertrok zat er een oude vrouw voor mij te rijden, ze reed meer links dan rechts. Je zit hier niet in Engeland hoor !
Toen ff verder reed ik op een weg waar je 90 mag rijden. Rijden er 2 auto's voor mij allebei 70 ...
Toen ik aan mij inhaal manouvre begon reed die auto ook links het andere rijvak op bijna gebots. HET WAS OOK EEN OUWE![]()
rijd er op de rechterbaan een vrachtwage met daar achter ik (allebij 90) en daar schuin achter zo'n oud wijf en ze heeft niet door dat ik geen voorrang heb

. Ik al een beetje aan het afremmen zie ik op het laatste moment dat die daar stil staat WTF, bleek dat hij gewoon gestopt om iemand die van rechts kwam voorang te geven, terwijl hij helemaal geen voorang had. Ik had bijna tegen hem opgepeerd.