XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Heel mijn nek zit muurvast:mad:

stress k*t ****in' dag, straks een pizza eten om de dag te vergeten :(

misgien ken paris je een massage geven met haar gespierde onderarmen

:roflol:

OT: Mijn hete bazin vroeg of ik samen met dr iets wou huren (het is uit met dr vriend) en ik zei dat ik erover ging nadenken, vertel ik het aan mijn ouders, vinden ze dat ik totaal ontspoord ben. :mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.787
pics van je bazin en je ouders,

seriously bob je moet IETS doen om geloofwaardig te blijve

OT: Mijn hete bazin vroeg of ik samen met dr iets wou huren (het is uit met dr vriend) en ik zei dat ik erover ging nadenken, vertel ik het aan mijn ouders, vinden ze dat ik totaal ontspoord ben. :mad:

Dus je bazin is ook bi :eek:

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

pics van je bazin en je ouders,

seriously bob je moet IETS doen om geloofwaardig te blijve

Wie is bob ?

ze kan bij mij komen inwonen

Motor maakt teveel herrie, veels teveel herrie. Nu pijn in me oren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.797
Doe ik alleen bij chicks hoor. En dan nog, twee walletjes.. Welke zelfrespecterende man kijkt niet graag naar zijn vriendinnetje en een ander meisje samen? :D
jij en je hete bazin...dat hoef ik niet te zien

want dat is gewoon bob die met zichzelf speelt. Omdat jij bob bent en die bazin verzonne is

Doe ik alleen bij chicks hoor. En dan nog, twee walletjes.. Welke zelfrespecterende man kijkt niet graag naar zijn vriendinnetje en een ander meisje samen? :D
Kan me niet schelen wie of wat er aan mn meisje zit gewoon potverdomme VAN AF BLIJVEN.

Terug
Naar boven