tommieee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
misgien ken paris je een massage geven met haar gespierde onderarmen
misgien ken paris je een massage geven met haar gespierde onderarmen

OT: Mijn hete bazin vroeg of ik samen met dr iets wou huren (het is uit met dr vriend) en ik zei dat ik erover ging nadenken, vertel ik het aan mijn ouders, vinden ze dat ik totaal ontspoord ben.![]()

pics van je bazin en je ouders,
seriously bob je moet IETS doen om geloofwaardig te blijve
bob=poppin=bobbin b=parisDus je bazin is ook bi
---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------
Wie is bob ?
OT: Mijn hete bazin vroeg of ik samen met dr iets wou huren (het is uit met dr vriend) en ik zei dat ik erover ging nadenken, vertel ik het aan mijn ouders, vinden ze dat ik totaal ontspoord ben.![]()
En zij is niet bi, heb laatst gesprek ermee gehad, ze is wel bicurious, that's something.Nee man, zij is van mijEn zij is niet bi, heb laatst gesprek ermee gehad, ze is wel bicurious, that's something.
---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------
Neeeuuuu

Meiden zoals jij braken mn hart keer op keer toen ik jonger was.![]()

jij en je hete bazin...dat hoef ik niet te zienDoe ik alleen bij chicks hoor. En dan nog, twee walletjes.. Welke zelfrespecterende man kijkt niet graag naar zijn vriendinnetje en een ander meisje samen?![]()
jij en je hete bazin...dat hoef ik niet te zien
want dat is gewoon bob die met zichzelf speelt. Omdat jij bob bent en die bazin verzonne is

Kan me niet schelen wie of wat er aan mn meisje zit gewoon potverdomme VAN AF BLIJVEN.Doe ik alleen bij chicks hoor. En dan nog, twee walletjes.. Welke zelfrespecterende man kijkt niet graag naar zijn vriendinnetje en een ander meisje samen?![]()
nvtKan me niet schelen wie of wat er aan mn meisje zit gewoon potverdomme VAN AF BLIJVEN.