- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Ben meer man dan jij ooit zal zijn, ''Paris''.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben meer man dan jij ooit zal zijn, ''Paris''.

Word !
oh en paris, waarom teasen ? dat is gewoon gemeen.. of je maakt bobbin gewoon blij met een manage a trois of je houd je bij je man.. (of vrouw heb nog steeds niet vast gesteld wie het mannetje en wie het vrouwtje is in jullie relatie)
En daar antwoord ik niet op.Word !
oh en paris, waarom teasen ? dat is gewoon gemeen.. of je maakt bobbin gewoon blij met een manage a trois of je houd je bij je man.. (of vrouw heb nog steeds niet vast gesteld wie het mannetje en wie het vrouwtje is in jullie relatie)
Het is 'ménage', interessantje.Kan me niet schelen wie of wat er aan mn meisje zit gewoon potverdomme VAN AF BLIJVEN.

Aan een Belg?... Really?...

ze wijzen je na en lachen je uit om je dance skilzIk heb wel meerdere hollandse chicks achter mij aan lopen![]()
Belgen behoren wel tot 1 van de meest lelijke mensen op aarde, feit

http://nl.wikipedia.org/wiki/Zeven_schoonhedenAls ik naar nederlanders kijk met hun gezicht vol sproeten weet ik genoeg![]()

toch hebben ze dan graag dat ik mijn derde been tegen hun aanduw als ze aan het shaken zijn![]()