AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Word !

oh en paris, waarom teasen ? dat is gewoon gemeen.. of je maakt bobbin gewoon blij met een manage a trois of je houd je bij je man.. (of vrouw heb nog steeds niet vast gesteld wie het mannetje en wie het vrouwtje is in jullie relatie)

Laatst bewerkt:
Word !

oh en paris, waarom teasen ? dat is gewoon gemeen.. of je maakt bobbin gewoon blij met een manage a trois of je houd je bij je man.. (of vrouw heb nog steeds niet vast gesteld wie het mannetje en wie het vrouwtje is in jullie relatie)

Ik moet wel teasen, het is mijn bazin nog steeds he, rememberrr :p En daar antwoord ik niet op.

Word !

:roflol: Het is 'ménage', interessantje.

Laatst bewerkt:
Wat mijn dag verpest heeft is dat ik vanochtend een misstap maakte op de bouw. 30 cm naar beneden recht op mn enkel gevallen met mn volle gewicht.
Een ****ing HUGE ei op mn enkel.

Zit ik op mn tnt pakket te wachten.. wat doet bezorger? levert het af bij iemand die boven mij woont terwijl ik gewoon thuis was! Niet eens gebeld ofzo..
Mannetje boven is er ook niet na 3 keer aanbellen

Belgen behoren wel tot 1 van de meest lelijke mensen op aarde, feit

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.818
slechte comeback :o

Ik snap niet wat daar sexy aan is, velen meiden verbergen dat met sminck

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

322.jpg

Terug
Naar boven