Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

tumblr_kqs9elydjS1qzma4ho1_400.jpg

nee natuurlijk niet, ik zeg nergens dat ze het verdienen. ik vind het verschrikkelijk wat er is gebeurd. maar de VS is zelf ook geen heilig boontje, dat is mn punt.
Wees blij met de VS.
Zonder de VS zaten we nu met de kleinzoon van Hitler in het keizerrijk Europa. Of met een fluteconomie en hongernood en censuur etc door communisme. Zonder de VS en zonder het leger van de VS was er geen internet of nog niet zo ver gevorderd als nu.
De VS is de enige in die wereld die nog durft optreden tegen bedreigingen voor ons. Het is goed dat de VS Iran wil aanvallen. Zij die er niets vanaf weten zullen het natuurlijk niet erg vinden dat Iran een atoombom heeft, sommigen denken zelfs dat het goed zou zijn. Maar als Iran een atoombom heeft... Vergeet niet dat ze denken dat de profeet Mohammed terug komt als Israël vernietigd is. Israël mogen ze van mijn part vernietigen, maar eenmaal Israël weg dan houdt het niet op. Iran sponsort terrorisme, wat als ze atoombommen aan terroristen gaan leveren?

En niet alleen de US wil niet dat Iran een atoombom heeft, ook een groot deel van het Midden-Oosten wil het niet. De enigen die er geen probleem mee hebben zijn de Russen, Chinezen, Noord-Koreanen, Syrië en wat Zuid-Amerikaanse landen. De landen rond Iran hebben het voorbij jaar een record aantal wapens gekocht als reactie op Iran die mogelijk (hoogst waarschijnlijk) atoombommen ontwikkeld.

Iran met een atoombom is zéér gevaarlijk, wat iedereen met kennis van zake weet.

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 19:33 ----------

Ah, met dat geschreeuw d8 ik dat je door je broek heen gekakt had??? Ben dus verkeerd:(

Het grote wat heeft jouw dag vandaag verpest topic.

nou, mijn legday ging niet zoals gehoopt :-( nu moet ik weer een week wachten....

Het grote wat heeft jouw dag vandaag verpest topic.

nou, mijn legday ging niet zoals gehoopt :-( nu moet ik weer een week wachten....
Ik heb geen leg day gehad gister maar m'n benen voelen aan als een goede day after leg day dag :p.

ot: nu elke avond vuurwerk te horen, van knallers tot cake's en matten. T is ****ing september. Vond het vroeger ook wel leuk maar nu mag je toch wel wachten tot december van mij :roflol: het verpest trouwens m'n dag niet echt maar maakt hem ook niet goed dus gooi et hier maar naar.

:fuu: ik heb daarnet benen getraind en als je de gym wil verlaten moet je een trap af! Ik was met veel moeite die trap aan het afgaan. Beneden kwam er een vrouw binnen en die hield voor mij de deur open. Dus ik ging wat sneller de trap af! Zak ik toch niet door mijn been zeker :eek: Los die trap af gevallen :o Wat een faal moment :o

:fuu: ik heb daarnet benen getraind en als je de gym wil verlaten moet je een trap af! Ik was met veel moeite die trap aan het afgaan. Beneden kwam er een vrouw binnen en die hield voor mij de deur open. Dus ik ging wat sneller de trap af! Zak ik toch niet door mijn been zeker :eek: Los die trap af gevallen :o Wat een faal moment :o

Ah en die trok die vrouw je broek naar beneden en begon je te ppen :) what a nice ending

kap even jullie maken me geil:o

Dafuq i just read

Terug
Naar boven