- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
nieuwe trainingsbroek scheurt meteen tijdens 1e squatsessie
![]()
broekscheur filmpje in log
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nieuwe trainingsbroek scheurt meteen tijdens 1e squatsessie
![]()
krijgen hier mensen puisten van eieren? had echt niks en heb 1 week 3-6 eieren gegeten en heb nu 5 dikke steenpuisten op mn rug etc
doet epic pijn om naar links of rechts te kijkenWees blij met de VS.nee natuurlijk niet, ik zeg nergens dat ze het verdienen. ik vind het verschrikkelijk wat er is gebeurd. maar de VS is zelf ook geen heilig boontje, dat is mn punt.
Ah, met dat geschreeuw d8 ik dat je door je broek heen gekakt had
Ben dus verkeerd
Ik heb geen leg day gehad gister maar m'n benen voelen aan als een goede day after leg day dagHet grote wat heeft jouw dag vandaag verpest topic.
nou, mijn legday ging niet zoals gehoopt :-( nu moet ik weer een week wachten....
.
het verpest trouwens m'n dag niet echt maar maakt hem ook niet goed dus gooi et hier maar naar.
ik heb daarnet benen getraind en als je de gym wil verlaten moet je een trap af! Ik was met veel moeite die trap aan het afgaan. Beneden kwam er een vrouw binnen en die hield voor mij de deur open. Dus ik ging wat sneller de trap af! Zak ik toch niet door mijn been zeker
Los die trap af gevallen
Wat een faal moment 
ik heb daarnet benen getraind en als je de gym wil verlaten moet je een trap af! Ik was met veel moeite die trap aan het afgaan. Beneden kwam er een vrouw binnen en die hield voor mij de deur open. Dus ik ging wat sneller de trap af! Zak ik toch niet door mijn been zeker
Los die trap af gevallen
Wat een faal moment
![]()
what a nice endingAh en die trok die vrouw je broek naar beneden en begon je te ppenwhat a nice ending
Nee, ze heeft mij verkracht met een voorbind dildoAh en die trok die vrouw je broek naar beneden en begon je te ppenwhat a nice ending

lolAh en die trok die vrouw je broek naar beneden en begon je te ppenwhat a nice ending

Wait wut

wtf is wrong with you?Wait wut
Dus jij hebt jezelf nu ingebeeld dat ik van de trap ben gevallen en hierna verkracht ben door een vrouw. En jij wordt hiervan geil??
wtf is wrong with you?

Volegns mij is hij zich nu aan het inbeelden dat hij verkracht wordt door zijn fysio (of wat het ook wasWie zegt dat hij zich inbeeldde dat hij verkracht werd?![]()
) 

hoody