Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Probeer is een keer van dat negatieve spoor af te stappen want is een railroad to hell. One way trip

nieuwe trainingsbroek scheurt meteen tijdens 1e squatsessie

:roflol:

Geloof jij dat nu echt? Wij zijn verdraagzaam en van ons mag iedereen doen wat men wil. Wat denken zij: dat wij moslim moeten worden en zoniet gedood worden en dat de sharia wet moet zijn.
Terroristische groeperingen die aanslagen in US en Europe gepleegd hebben worden gesponsord door Iran...

hehe, je hebt zeker iets teveel fox news gekeken ? ;)
ja natuurlijk geloof ik dat, wat voor baat heeft iran nou bij europa ?
ze kiezen zelf toch voor een sharia (niet helemaal, wel op gebaseerd) wetgeving ? en een moslim zal het een worst wezen wat jij gelooft hoor, boeit ze echt geen ****.

aanslagen in de VS hebben ze echt aan hun zelf te danken, toen de mujahideen in afghanistan de russen hadden geraped bleven je amerikaanse vriendjes vrolijk de dollars doorpompen naar de mujahideen strijders. uiteindelijk is daardoor de el-qaida ontstaan. good job.
om maar te zwijgen over de vele illegale oorlogen die de amerikanen hebben gevoerd, van mij mogen ze net zo hard stikken als die 'terroristen'.
ik kan niet kiezen tussen 2 'slechten'.

hehe, je hebt zeker iets teveel fox news gekeken ? ;)
ja natuurlijk geloof ik dat, wat voor baat heeft iran nou bij europa ?
ze kiezen zelf toch voor een sharia (niet helemaal, wel op gebaseerd) wetgeving ? en een moslim zal het een worst wezen wat jij gelooft hoor, boeit ze echt geen ****.

aanslagen in de VS hebben ze echt aan hun zelf te danken, toen de mujahideen in afghanistan de russen hadden geraped bleven je amerikaanse vriendjes vrolijk de dollars doorpompen naar de mujahideen strijders. uiteindelijk is daardoor de el-qaida ontstaan. good job.
om maar te zwijgen over de vele illegale oorlogen die de amerikanen hebben gevoerd, van mij mogen ze net zo hard stikken als die 'terroristen'.
ik kan niet kiezen tussen 2 'slechten'.

Hier kan ik me niet in vinden. Dus alleen omdat ze middelen geleverd hebben in defensie tegen rusland verdienen burgers in amerika te sterven met aanslagen?

Hier kan ik me niet in vinden. Dus alleen omdat ze middelen geleverd hebben in defensie tegen rusland verdienen burgers in amerika te sterven met aanslagen?

nee natuurlijk niet, ik zeg nergens dat ze het verdienen. ik vind het verschrikkelijk wat er is gebeurd. maar de VS is zelf ook geen heilig boontje, dat is mn punt.

nee natuurlijk niet, ik zeg nergens dat ze het verdienen. ik vind het verschrikkelijk wat er is gebeurd. maar de VS is zelf ook geen heilig boontje, dat is mn punt.

True en daarom vind ik dat je geen van beide kanten goed moet praten zeker niet als het aankomt op dingen als aanslagen of oorlog.

Heb dat filmpje bekeken waar ze mohammed beledigen en vroeg me af waarom deze kk gare moslims zo ****ing butthurt doen, hoop dat branden ergens. Ze zoeken 1 gare reden om alles in fik te steken of iemand te vermoorden te zielig voor woorden dit.

heb dat filmpje bekeken waar ze mohammed beledigen en vroeg me af waarom deze kk gare moslims zo ****ing butthurt doen, hoop dat branden ergens. Ze zoeken 1 gare reden om alles in fik te steken of iemand te vermoorden te zielig voor woorden dit.

+1

Heb dat filmpje bekeken waar ze mohammed beledigen en vroeg me af waarom deze kk gare moslims zo ****ing butthurt doen, hoop dat branden ergens. Ze zoeken 1 gare reden om alles in fik te steken of iemand te vermoorden te zielig voor woorden dit.

Ja echt he :roflol:

1 iemand zegt dat het allemaal mong*len zijn en het een verderfelijk geloof is.

Vervolgens gaan ze allemaal de straat op om te bewijzen dat het echt zo is :roflol:

eerlijk gezegd ben ik ook de straat opgegaan

om te bulken bij BK hngggggggg

Sommige mensen zoeken gewoon een reden om dat soort dingen te doen. En rechtvaardigen het vervolgens met iets dat ze niet aanstaat.

Sterker nog, Amerika heeft er niks mee te maken, een jood uit Israel die in Amerika woont had het filmpje gmaakt.

en ik rage helemaal om hoofddoekjes ''gij zult geen vrouw oordelen door haar lichaam'' daarom dragen ze hoofddoekjes maar veel van die f**gots zitten te nken en te beuken overal en de mooiste wat een vrouw imo kan hebben is haar. Kijk als je toch t*ring lelijk bent mag je voor mij een hoofddoek dragen maar als je prachtig bent en zoiets doet mag je van je vader een slipper tegen je t*ring kop krijgen.

sry ben ****ing boos uit het niets ik ga kanen laterz, word ook t*ring moe als ik in klas zo zit en je zit al die turkse h**ren over geloof praten terwijl ze worden gechopt elke dag.

zie je wel, weer die joden

:trollface:

en ik rage helemaal om hoofddoekjes ''gij zult geen vrouw oordelen door haar lichaam'' daarom dragen ze hoofddoekjes maar veel van die f**gots zitten te nken en te beuken overal en de mooiste wat een vrouw imo kan hebben is haar. Kijk als je toch t*ring lelijk bent mag je voor mij een hoofddoek dragen maar als je prachtig bent en zoiets doet mag je van je vader een slipper tegen je t*ring kop krijgen.

sry ben ****ing boos uit het niets ik ga kanen laterz, word ook t*ring moe als ik in klas zo zit en je zit al die turkse h**ren over geloof praten terwijl ze worden gechopt elke dag.

:roflol:

Echt he, wij hebben gelukkig niet van die kopvodden in de klas.

Wel 2 van die moslim meisjes maar die zou ik beide wel geven, helaas hebben ze principes :roflol:

Tja.. het zijn mijn idealen ook niet.. lijkt me een beperkte manier van leven. Maar zoals het hier aan toe gaat met vrouwen die op iedere hoek vreemd gaan kan ik ook niet bepaald achter staan.

Terug
Naar boven