Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geloof jij dat nu echt? Wij zijn verdraagzaam en van ons mag iedereen doen wat men wil. Wat denken zij: dat wij moslim moeten worden en zoniet gedood worden en dat de sharia wet moet zijn.
Terroristische groeperingen die aanslagen in US en Europe gepleegd hebben worden gesponsord door Iran...

hehe, je hebt zeker iets teveel fox news gekeken ?
ja natuurlijk geloof ik dat, wat voor baat heeft iran nou bij europa ?
ze kiezen zelf toch voor een sharia (niet helemaal, wel op gebaseerd) wetgeving ? en een moslim zal het een worst wezen wat jij gelooft hoor, boeit ze echt geen ****.
aanslagen in de VS hebben ze echt aan hun zelf te danken, toen de mujahideen in afghanistan de russen hadden geraped bleven je amerikaanse vriendjes vrolijk de dollars doorpompen naar de mujahideen strijders. uiteindelijk is daardoor de el-qaida ontstaan. good job.
om maar te zwijgen over de vele illegale oorlogen die de amerikanen hebben gevoerd, van mij mogen ze net zo hard stikken als die 'terroristen'.
ik kan niet kiezen tussen 2 'slechten'.
nieuwe trainingsbroek scheurt meteen tijdens 1e squatsessie
![]()
heb t maar 1 keer mogen meemaken, maar gelukkig was t mn boxer en niet trainingsbroek****edupheb t maar 1 keer mogen meemaken, maar gelukkig was t mn boxer en niet trainingsbroek

Hier kan ik me niet in vinden. Dus alleen omdat ze middelen geleverd hebben in defensie tegen rusland verdienen burgers in amerika te sterven met aanslagen?
nee natuurlijk niet, ik zeg nergens dat ze het verdienen. ik vind het verschrikkelijk wat er is gebeurd. maar de VS is zelf ook geen heilig boontje, dat is mn punt.
Nadat mijn broer mij gister uitlachte omdat ik in de shit ging zitten scheurde hij vandaag met zijn dikke pens uit zijn broek
heb dat filmpje bekeken waar ze mohammed beledigen en vroeg me af waarom deze kk gare moslims zo ****ing butthurt doen, hoop dat branden ergens. Ze zoeken 1 gare reden om alles in fik te steken of iemand te vermoorden te zielig voor woorden dit.
Heb dat filmpje bekeken waar ze mohammed beledigen en vroeg me af waarom deze kk gare moslims zo ****ing butthurt doen, hoop dat branden ergens. Ze zoeken 1 gare reden om alles in fik te steken of iemand te vermoorden te zielig voor woorden dit.

Heb dat filmpje bekeken waar ze mohammed beledigen en vroeg me af waarom deze kk gare moslims zo ****ing butthurt doen, hoop dat branden ergens. Ze zoeken 1 gare reden om alles in fik te steken of iemand te vermoorden te zielig voor woorden dit.
en ik rage helemaal om hoofddoekjes ''gij zult geen vrouw oordelen door haar lichaam'' daarom dragen ze hoofddoekjes maar veel van die f**gots zitten te nken en te beuken overal en de mooiste wat een vrouw imo kan hebben is haar. Kijk als je toch t*ring lelijk bent mag je voor mij een hoofddoek dragen maar als je prachtig bent en zoiets doet mag je van je vader een slipper tegen je t*ring kop krijgen.
en ik rage helemaal om hoofddoekjes ''gij zult geen vrouw oordelen door haar lichaam'' daarom dragen ze hoofddoekjes maar veel van die f**gots zitten te nken en te beuken overal en de mooiste wat een vrouw imo kan hebben is haar. Kijk als je toch t*ring lelijk bent mag je voor mij een hoofddoek dragen maar als je prachtig bent en zoiets doet mag je van je vader een slipper tegen je t*ring kop krijgen.
sry ben ****ing boos uit het niets ik ga kanen laterz, word ook t*ring moe als ik in klas zo zit en je zit al die turkse h**ren over geloof praten terwijl ze worden gechopt elke dag.

sry ben ****ing boos uit het niets ik ga kanen laterz, word ook t*ring moe als ik in klas zo zit en je zit al die turkse h**ren over geloof praten terwijl ze worden gechopt elke dag.