AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

en ik rage helemaal om hoofddoekjes ''gij zult geen vrouw oordelen door haar lichaam'' daarom dragen ze hoofddoekjes maar veel van die f**gots zitten te nken en te beuken overal en de mooiste wat een vrouw imo kan hebben is haar. Kijk als je toch t*ring lelijk bent mag je voor mij een hoofddoek dragen maar als je prachtig bent en zoiets doet mag je van je vader een slipper tegen je t*ring kop krijgen.

sry ben ****ing boos uit het niets ik ga kanen laterz, word ook t*ring moe als ik in klas zo zit en je zit al die turkse h**ren over geloof praten terwijl ze worden gechopt elke dag.

iedereen doet, behalve little daddy :roflol:

waarom ben je zo gefrustreerd man? laat ze lekker dragen wat ze willen

edit: soms denk ik echt dat je p*ssy te kort komt

iedereen doet, behalve little daddy :roflol:

waarom ben je zo gefrustreerd man? laat ze lekker dragen wat ze willen

edit: soms denk ik echt dat je p*ssy te kort komt
kk hoest + pre workout crash

maar ik stress me dit zo erg, deze mensen hier worden geleid door hun geloof ipv hun als een normaal persoon leven. Of als ze iets doen zeggen ze als god het wilt of gods wil nee als jij wat doet doe jij het niet dat god dat zelf wou :rolleyes:

ik koop amk kipfilet komt zon meid tegen mij zeggen maar het is niet halal, je t*ring moeder die bbc krijgt elke dag is niet halal ojoo jonge wtf

kk hoest + pre workout crash

maar ik stress me dit zo erg, deze mensen hier worden geleid door hun geloof ipv hun als een normaal persoon leven. Of als ze iets doen zeggen ze als god het wilt of gods wil nee als jij wat doet doe jij het niet dat god dat zelf wou :rolleyes:

ik koop amk kipfilet komt zon meid tegen mij zeggen maar het is niet halal, je t*ring moeder die bbc krijgt elke dag is niet halal ojoo jonge wtf

:roflol:

kerel, je moet alles niet zo serieus nemen man. big deal dat jij geen halal eet.

Halal is ook zo lekker humaan voor die beesten...

leer ligt er niet af maar kleur is ervan af gegaan, heb er wel 250 ero voor betaald, ruikt ****ing erg naar leer en erop staat ook zon etiket met echt koeleer alleen die putten zijn erin gekomen, heb het pas een maand

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 14:18 ----------

als ik dit terugbreng gaan ze het voor me behandelen? heb het pas een maand en ga er zorgvuldig mee om

nee, een dealership wast je auto ook niet.
wel vreemd idd na pas 1 maand maar het is wel gebruikelijk dat je nieuw leer eerst gelijk behandeld (thuis)

laatst ook met een leren stoel gedaan hier thuis, die kreeg ook van die grijze putten (aangestipt met perm. marker overigens)

wel vreemd idd na pas 1 maand maar het is wel gebruikelijk dat je nieuw leer eerst gelijk behandeld (thuis)

laatst ook met een leren stoel gedaan hier thuis, die kreeg ook van die grijze putten (aangestipt met perm. marker overigens)

Auto dealers geven wel garantie op de lak..

wat heet zoiets wat ik moet kopen?

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 18:35 ----------

kerel, je moet alles niet zo serieus nemen man. big deal dat jij geen halal eet.
Nee, het gaat om het geloof in het algemeen, ik schaam me hiervoor.
Gwn als voorbeeld kijk naar geert wilders, hij heeft alleen gezegd dat die geen moslims uit andere landen hier wilt hebben en dat NL meer moslim word, het is zijn mening en nederland is geen moslimland.

Kijk nar zijn facebook, elke turk, marokaan zit hem uit te schelden voor h**renkind dit dat voor helemaal niks alleen omdat die zijn mening over moslims gaf :roflol:

maar waarom zou je je schamen voor iets als je zelf niet gelovig bent ?
als het je echt geen moer zou uitmaken dat meisje X zei 'dat het niet halal' is, dan had je dat hier ook niet neergezet denk ik. ik begrijp wel dat het frustrerend kan zijn, maar omdat je een turks uiterlijk hebt gaat zij er vanuit dat je ook islamitisch bent.
en dat die mocros of turken, geert wilders een ter***lijer of pannekoek vinden is toch ook hun mening :) die vrijheid hebben ze toch

maar waarom zou je je schamen voor iets als je zelf niet gelovig bent ?
als het je echt geen moer zou uitmaken dat meisje X zei 'dat het niet halal' is, dan had je dat hier ook niet neergezet denk ik. ik begrijp wel dat het frustrerend kan zijn, maar omdat je een turks uiterlijk hebt gaat zij er vanuit dat je ook islamitisch bent.
en dat die mocros of turken, geert wilders een ter***lijer of pannekoek vinden is toch ook hun mening :) die vrijheid hebben ze toch
Ik geloof wel in een ''god'' wou alleen even kwijt dat ik het irritant vind dat je iets zo erg in je leven inbrengt terwijl je niet eens weet of het waar of niet waar is. De vs ambassadeur heeft helemaal niks gedaan, fimpje werd in egypte gemaakt, lekker voor de vrouw en kinderen van de man :rolleyes:

kom er ook achter dat 1 kg kippenvleugels 1900 kcal is :roflol: ik d8 is 800 at ik 1000+ me onderhoud :fuu:

In iedere maatschappij leven disfunctionele dogma's het is zeker vervelend als mensen je die op proberen te leggen. Dus ik snap little daddy heel goed

Ik geloof wel in een ''god'' wou alleen even kwijt dat ik het irritant vind dat je iets zo erg in je leven inbrengt terwijl je niet eens weet of het waar of niet waar is. De vs ambassadeur heeft helemaal niks gedaan, fimpje werd in egypte gemaakt, lekker voor de vrouw en kinderen van de man :rolleyes:

kom er ook achter dat 1 kg kippenvleugels 1900 kcal is :roflol: ik d8 is 800 at ik 1000+ me onderhoud :fuu:

Geloven in een god zoals christenen doen is gewoon naief.

Je komt in de hel als je slechte dingen doet terwijl god vergevingsgezind is. :roflol:

Ik geloof niet in een god maar ik zorg gewoon dat ik een goed mens ben. Als er dan alsnog een god blijkt te zijn dan laat hij me vast wel toe in de hemel want het lijkt me makkelijker te vergeven dat ik niet in hem geloofde, dan dat ik 10 lui vermoord had maar wel geloofde :o

Opzich kan je af en toe in je woorden wel een beter mens zijn hoor xzyzyzx

krijgen hier mensen puisten van eieren? had echt niks en heb 1 week 3-6 eieren gegeten en heb nu 5 dikke steenpuisten op mn rug etc

Ik zeg gewoon mijn mening en andere mensen kunnen daar niet zo goed mee omgaan. Ik probeer niemand persoonlijk aan te vallen of wat dan ook.

overly-attached-jesus.jpg

Terug
Naar boven