XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Jezus, ik hond uitlaten, kom ik weer thuis schreeuwt mn ma in mijn oor MOET JIJ NIET NAAR SCHOOL?!

Was nog net wakker genoeg om te reageren met : Oh kanker is dit school niet? :o

Waar bemoeit ze zich mee en waarom schreeuwt ze :o

Straks naar dokter , kan amper op men ene voet rusten helse pijn :(

Vandaag gewoon wat push ups thuis en crunches dan maar.

Jezus, ik hond uitlaten, kom ik weer thuis schreeuwt mn ma in mijn oor MOET JIJ NIET NAAR SCHOOL?!

Ff serieus, moet jij niet naar school?

Wow badass... Maar moet je niet naar school?

O.t. net 7km hardgelopen en helemaal nat geregend.

Ik heb een keer laat gesport. Normaal duik ik om 24:00 mijn bed in, echter sportte ik dit keer van 23:30 tot 0:30.. Toen een Post-workout shake gepakt van wat suikers/whey.

Ik heb letterlijk heel de nacht wakker gelegen. Ik heb geen pre-workout gebruikt, geen caffeïne of iets in die zin, helemaal niks. Ik had gewoon geen slaap. Ik kon liggen en mijn ogen dichtdoen in een pikdonkere ruimte wat ik wilde, het maakte allemaal niks uit.

Nu is het 8:22 en ben ik nog steeds wakker, gelukkig is het een vrije dag.

Nee :roflol:

Over 3 uur ofzo pas.. Maar t was meer t schreeuwen/manier van vragen dan de vraag. Alsof ik zojuist iemand vermoord had door niet naar school te gaan :o

Ze wou wat quality time voor haar eigen if you know what I mean en jij verpest dat

de buurman moet ook niet van ver komen hé :p

Hoe "rijk" zijn je ouders eigenlijk omdat je vaak genoeg aangeeft hoe goed jullie het hebben?

Mm, heel rijk valt ook wel mee, we leven relatief zuinig, kopen geen onzinnige dingen enzo. Beneden staat nog gewoon zo'n grote lompe crt tv omdat er nauwelijks tv gekeken wordt beneden.. De bank is inmiddels ook al weer een halve eeuw oud maar waarom nieuwe kopen als hij nog prima zit :P

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 09:02 ----------

de buurman moet ook niet van ver komen hé :p

Jawel :trollface:

En ze zat gewoon aan tafel te eten dus verwacht niet dat ze heel veel spannends aan het uitspoken is :roflol:

Ik, want er staat geen andere auto/fiets :roflol:
Je moeder heeft mij daarnet opgepikt ;)

Mm, heel rijk valt ook wel mee, we leven relatief zuinig, kopen geen onzinnige dingen enzo. Beneden staat nog gewoon zo'n grote lompe crt tv omdat er nauwelijks tv gekeken wordt beneden.. De bank is inmiddels ook al weer een halve eeuw oud maar waarom nieuwe kopen als hij nog prima zit :P

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 09:02 ----------

Jawel :trollface:

En ze zat gewoon aan tafel te eten dus verwacht niet dat ze heel veel spannends aan het uitspoken is :roflol:
mmmmm de keuken tafel :doggy:

K*t regen !

Terug
Naar boven