Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik heb een keer laat gesport. Normaal duik ik om 24:00 mijn bed in, echter sportte ik dit keer van 23:30 tot 0:30.. Toen een Post-workout shake gepakt van wat suikers/whey.

Ik heb letterlijk heel de nacht wakker gelegen. Ik heb geen pre-workout gebruikt, geen caffeïne of iets in die zin, helemaal niks. Ik had gewoon geen slaap. Ik kon liggen en mijn ogen dichtdoen in een pikdonkere ruimte wat ik wilde, het maakte allemaal niks uit.

Nu is het 8:22 en ben ik nog steeds wakker, gelukkig is het een vrije dag.

Ik heb dit altijd als ik wat later thuis ben van werk, zo rond half 12. dan lig ik tot 2 uur wakker voordat ik echt moe ben. De hele nacht wakker heb ik welliswaar nog nooit gehad :o

:roflol: nu weet ik waarom ik mij gisteren zo slecht voelde na mijn (ochtend) training. En waarom ik amper eetlust had.

Ik had 2 scheppen maximize intense gepakt :roflol: Ik kan niet tegen die pre workout, nadien crash ik helemaal :roflol: Al een geluk viel de crash nog mee want ik zat op school

Weer buikpijn ..

Ben genoodzaakt om te gaan cutten, s'morgens kan ik niks eten en heb net zitten kotsen terwijl ik niks op hem, gaat goed hier.. pff

Wil ik gaan trainen ligt mijn pa op de bank in die kamer te pitten. Dus ik zo: waarom lig je op mijn kamer? :o

Hij zo: ben ziek en ik heb het huis betaald.

Waarna ik hem er op wees dat het mijn bank was die ik zelf betaald had.

Staat hij op, loopt hij weg.. Dus ik denk kan ik mooi trainen, komt hij terug gelopen met een matras en gaat die op de grond liggen waarna hij zegt dat ik op moet tiefen en t licht uit moet doen :roflol:

Dus toch maar vanavond trainen.. zucht.

Wil ik gaan trainen ligt mijn pa op de bank in die kamer te pitten. Dus ik zo: waarom lig je op mijn kamer? :o

Hij zo: ben ziek en ik heb het huis betaald.

Waarna ik hem er op wees dat het mijn bank was die ik zelf betaald had.

Staat hij op, loopt hij weg.. Dus ik denk kan ik mooi trainen, komt hij terug gelopen met een matras en gaat die op de grond liggen waarna hij zegt dat ik op moet tiefen en t licht uit moet doen :roflol:

Dus toch maar vanavond trainen.. zucht.
Troll dad:roflol:

Flink te kakken gezet door een vrij hoge piet uit het bedrijfsmilieu, gaat om een 5000 euro.

Mij laten ringeloren als een 18jarige pubertje dat net komt kijken.

Les te leren: ook al ken je een hoge piet persoonlijk, als het op zaken aankomt laat niet je schijthol open want ze nemen je er droog en hard in.

Flink te kakken gezet door een vrij hoge piet uit het bedrijfsmilieu, gaat om een 5000 euro.

Mij laten ringeloren als een 18jarige pubertje dat net komt kijken.

Les te leren: ook al ken je een hoge piet persoonlijk, als het op zaken aankomt laat niet je schijthol open want ze nemen je er droog en hard in.

Leedvermaak is altijd leuk :o

Tell us more!

Bullshit natuurlijk, maar je verliest toch niet zomaar 5k?

Opportuniteitskost van 5k.

Is op de zaak natuurlijk, maar still.

faka ik word wakker ik heb niks in mijn maag, drink thee en 1 uur later ik kots Q.Q WTF G, ik twijfel of ik zo doner moet kopen lol

ja dan eten wat je wel kan dude, desnoods pak je 4 hamburgers plain ofzo bij de mac. vreten zul je

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 15:28 ----------

Dan maar cutten man, het is wat het is

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 15:27 ----------

Onze moed insprekende kix

sorry maxiamento :P
zal volgende keer beter mn best doen

ja dan eten wat je wel kan dude, desnoods pak je 4 hamburgers plain ofzo bij de mac. vreten zul je

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 15:28 ----------

sorry maxiamento :P
zal volgende keer beter mn best doen
Wou kapsalon kopen maar mn maag was daar niet mee eens, even 2 dagen op onderhoud of proberen te bulken en te kijken of ik herstel

Volgens mij heb ik 2 ontstoken haarzakjes onder m'n oksel, of in ieder geval iets ontstoken ... echt zwaar beroerd .. morgen even naar de dokter

Terug
Naar boven