MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

catatmebro.gif

Iets te grote post-workout shake(liter chocomel en 100gr haver en 30gr whey) na het trainen met een iets te volle maag:barf:

Striae achtige strepen op mijn sateprikker onderarm :s

Heb je een keer die gvdse navigatie nodig, doet hij het GVD niet!@!@!!

FUUUUU, ouderwets anwb routeplanner zzzzzz

Shitty huiswerk.. klote jurisprudentie van 14p. lang -.-

Stiwzzz weekban... why ? :)

Ik toon mijn emoties door gtst, chickies houden van jongens met gevoelens.
Daarom ben ik dus alpha, hihi:o

Dat zeggen ze wel, maar dat menen ze niet. En daarom noemen wij je beta :P

---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 11:37 ----------

Ik vraag me af hoe jullie elke keer weten wie er gebanned is. Dit wordt toch nergens vermeld? Me iz curious

Dat zeggen ze wel, maar dat menen ze niet. En daarom noemen wij je beta :P

---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 11:37 ----------

Ik vraag me af hoe jullie elke keer weten wie er gebanned is. Dit wordt toch nergens vermeld? Me iz curious

Heb stiwaz op facebook .. vandaar ;)

En dat hadden ze niet al in hun profiel staan? :roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=OXlZ6edCHqI

:fa:

OT: Al die dames die op Facebook namen van drankjes als updates noemen, heeft te maken met borstkanker volgens mij dus aandacht daarvoor is altijd goed. Maar laat nu net bijna alle meiden in m'n vriendenlijst een update aangeven dat ze een relatie hebben... :fuu:

Dit zijn de combinaties met die drankjes.

Aangezien ik kortgeleden nog in de Daniël den Hoed kliniek was voor de jaarlijkse controle maar vooral omdat ik een aantal dierbare vrienden heb die tegen deze ziekte strijden voel ik me zeker geroepen om mee te doen.... en het is eigenlijk zo eenvoudig, dat ik zou willen dat je mee deed. Vorig jaar was het idee om de kleur van je BH die je toen droeg op te schrijven op FB... de mannen die van niks wisten, vroegen zich dagen lang af, wat die kleuren op onze status te betekenen hadden!!!Dit jaar gaat het over onze liefdessituatie en ook wat je in de toekomst wil...WAT DRINK JIJ???CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel / JENEVER: ik ben verloofd / WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet / COGNAC: ik heb een relatie / AMARETTO: ik ben verliefd / SAFARI: ik hou van avontuur / COINTREAU: ik ben getrouwd / BIER: vrije liefde MALIBU: ik ben zijn minnares JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden / VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo / BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn / TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwenNu moet je een keuze maken en zet die op je status (antwoord niet op dit bericht, enkel je drank op je status zetten). Kopieer en plak dit bericht en stuur hem door naar jouw vriendinnen op facebook (wel als bericht aub!).Vorig jaar heeft dit spel het nieuws gehaald, laten we dit jaar hetzelfde doen

Terug
Naar boven