- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Interesse? grrrr
Niet allemaal man, gaat mij er ook meer om dat ze weer zonodig moeten benadrukken dat ze helemaal verliefd zijn en oud willen worden met die gast waar ze nu mee gaan...![]()

Haha waarom zou je niet in je profiel zetten dat je een relatie hebt?![]()
Haha ik weet niet, vraag maar eens aan een vrouw in je omgeving 
VrouwenlogicaHaha ik weet niet, vraag maar eens aan een vrouw in je omgeving
![]()

De meeste bitches zetten er gewoon op wat ze willen ... gewoon bullshit, sommige hebben geen vriendjes

Van de meeste in mijn omgeving weet ik wel of ze een vriend hebben.. Voor zover ik weet hebben ze dat ook allemaal op facebook staan als die vriend facebook heeft. Meeste zetten het er maar al te graag in om te laten zien hoe trots ze wel niet zijn op hun vriendje![]()
Misschien heeft dat ook wel met een bepaalde leeftijdscategorie te maken, dunno
Haha, meeste vrouwtjes op m'n facebook hebben er aan meegedaan, maar van de helft weet ik zeker dat ze geen vriendje hebben![]()

Meeste van mij zijn 16-22
Gok eerder regio en t soort lui waar ik mee om ga. Zijn bijna allemaal van die brave lui die voor vaste relaties gaan..

Meer breezersletjes toevoegen dus, al overspoelen die je FB waarschijnlijk ook met echt alles wat ze meemaken![]()

Kent iemand nog een goede film op tedownloadenkopen?
Karma voor een goed antwoord![]()
Een gewone film aub