MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

wat een onzin

gisteren met nazitten op werk hadden ze het er ook al over.. paar van die meiden kenden dat al uit hun hoofd. :roflol:

2e dag al dat postnl niet op de aangegeven tijd mijn pakket bezorgd.. had het gisteren al moeten hebben. :mad:

Laatst bewerkt:
Vrouwenlogica ??? Haha ik weet niet, vraag maar eens aan een vrouw in je omgeving ;)

Van de meeste in mijn omgeving weet ik wel of ze een vriend hebben.. Voor zover ik weet hebben ze dat ook allemaal op facebook staan als die vriend facebook heeft. Meeste zetten het er maar al te graag in om te laten zien hoe trots ze wel niet zijn op hun vriendje :roflol:

De meeste bitches zetten er gewoon op wat ze willen ... gewoon bullshit, sommige hebben geen vriendjes

De meeste bitches zetten er gewoon op wat ze willen ... gewoon bullshit, sommige hebben geen vriendjes

Waarschijnlijk weten ze niet dat elke drank een betekenis heeft :roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 16:50 ----------

Bij mij heeft overigens niemand drank in hun status gezet.. :o

Van de meeste in mijn omgeving weet ik wel of ze een vriend hebben.. Voor zover ik weet hebben ze dat ook allemaal op facebook staan als die vriend facebook heeft. Meeste zetten het er maar al te graag in om te laten zien hoe trots ze wel niet zijn op hun vriendje :roflol:

Misschien heeft dat ook wel met een bepaalde leeftijdscategorie te maken, dunno

Haha, meeste vrouwtjes op m'n facebook hebben er aan meegedaan, maar van de helft weet ik zeker dat ze geen vriendje hebben ;):P

Meeste van mij zijn 16-22

Gok eerder regio en t soort lui waar ik mee om ga. Zijn bijna allemaal van die brave lui die voor vaste relaties gaan..

Meer breezersletjes toevoegen dus, al overspoelen die je FB waarschijnlijk ook met echt alles wat ze meemaken :roflol:

Les stelling was om een campagne te verzinnen om het imago van spruiten te verbeteren. Wordt je geacht samen te werken met een grote bol vet van 23jaar die alleen maar zit te janken dat hij geen groente lust en nooit van z'n leven een spruit zal aanraken. Maar wel iedere pauze na subway of döner.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Subway :| jammie :D

Irritant inderdaad, dat gewauwel op facebook over die drankjes. Is trouwens niet eens origineel, ik heb die shit ook al eens voorbij zien komen op Hyves. En we weten allemaal hoe ****ing dood Hyves is, dus dat is écht lang geleden.

Sowieso, elk bericht of plaatje waarin staat dat je t vooral moet copy/pasten op je profiel of het moet doorsturen naar al je vrienden en familie is absoluut 100% fake en ****ing irritant. Als je de instructies braaf elke keer volgt, heb ik er ook eentje voor je: Find a rope and hang yourself.

Kent iemand nog een goede film op te downloaden kopen?

Karma voor een goed antwoord :)

Terug
Naar boven