Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Up is geniaal

Eigenlijk zijn al die disney pixar films wel chill om gewoon een x te kijken als je zin hebt in een makkelijke film.

Klopt, voor de rest al m'n films staan op de hardeschijf van m'n broertje dus heb er niet zo heel veel meer op laptop staan :)

Enige films die ik ooit heb gezien zijn op een hand te tellen.

Misschien is brokeback mountain wat voor jou

srs
Srsly_gtfo.gif

2e dag achter elkaar dat die beunhaas in zijn busje mijn pakket niet levert ..... grr

kan toch niet zo moeilijk zijn

nee.. wel een buitenlander.

:trollface:

srs

2e dag achter elkaar dat die beunhaas in zijn busje mijn pakket niet levert ..... grr

kan toch niet zo moeilijk zijn

Beroerd, morgen die gast gewoon een paar tikken geven

Heb zelf altijd 2 gasten uit de buurt hier, die vinden het prachtig om hier weer een doosje van b&f af te leveren, vragen ook altijd hoe het gaat met trainen enz.. :)

Heb zelf altijd 2 gasten uit de buurt hier, die vinden het prachtig om hier weer een doosje van b&f af te leveren, vragen ook altijd hoe het gaat met trainen enz.. :)

Bij mij is het handtekening en houje

Als die er morgen is tenminste.. :mad:

Vind wel raar dat bij trackntrace er staat dat die kerel nu nog steeds onderweg is. Vanmorgen om 01:00 was hij ook nog steeds onderweg en om 08:00 was het pakketje in sorteercentrum.

dat ik nu pas hoor van die '' project x '' rel

:roflol:

al anderhalve week niet naar de gym kunnen gaan :(

Terug
Naar boven