XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

fuark, hoe hard reed je ongv.?

wou je nog kvk geven, maar kan niet aangezien ik half DBB eerst moet geven

Ligt eraan waar de flitspalen bij Lelystad staan, zeiden m'n ouders later.... Heb niks gezien :o en hoop dat ze gisteravond niet stonden te laseren op de dijk tussen enkhuizen en lelystad :)

Bij lazer controle wordt je altijd gelijk aangehouden dacht ik?

Geen idee.

Misschien reed ik te snel om aangehouden te kunnen worden? :trollface:

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 15:12 ----------

Moet over een kwartier beginnen met werken en heb een lichte kater en heeeeeeeeel weinig zin om te werken damn.

Geen idee.

Misschien reed ik te snel om aangehouden te kunnen worden? :trollface:

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 15:12 ----------

Moet over een kwartier beginnen met werken en heb een lichte kater en heeeeeeeeel weinig zin om te werken damn.

:roflol:

Meestal staat er 1 met lazer en eindje verder staan paar motorwouten om je aan te houden..

k*t

oordoppen kwijt voor werk, moet vanavond weer hebben

hmmmm

Mijn onderrug hield het voor gezien na 9 singles rack-lift.

Ik irriteer me zelden echt aan mensen maar die Killy is echt een gezwel. ALLES gaat over Ibo dit, Ibo dat. Ik weet niet eens wie Ibo is en het boeit me ook niet, ik kan gewoon dat afschuwelijke kont-lik gedrag niet uitstaan, tis net alsof hij over zn vriendinnetje praat. Hoe zet je ookalweer mensen op de negeerlijst? kan echt geen kneus post meer zien :roflol: Liek dis if u mad evrytime

Ik irriteer me zelden echt aan mensen maar die Killy is echt een gezwel. ALLES gaat over Ibo dit, Ibo dat. Ik weet niet eens wie Ibo is en het boeit me ook niet, ik kan gewoon dat afschuwelijke kont-lik gedrag niet uitstaan, tis net alsof hij over zn vriendinnetje praat. Hoe zet je ookalweer mensen op de negeerlijst? kan echt geen kneus post meer zien :roflol: Liek dis if u mad evrytime

Moet je dan niet naar een ander forum?

:roflol:

Dat het verdomme nog steeds niet gelukt is om me reciever aan te sluiten op me tv. Wel geluid op me subwoofer(heel zacht), maar niet over de speakers. :mad::mad:

Haha, hier heb ik ook last van. Eveneens met hoody en dat stomme gelul van hem altijd

pasta's enige succestopic is gesloten :sad:

Terug
Naar boven