XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Het is weer eens chaos thuis, misschien toch maar eens op kamers gaan.

vandaag na een paar jaar weer eens met een riem om benen getrained (gewichten begonnen weer aardig omhoog te gaan). Hierdoor durfde ik net weer ff wat harder te knallen. na een setje squat, sumo squat en deadlift was ik zo honds beroerd.......Was echt kots misselijk. Natuurlijk gewoon door gegaan (was toch rustig in de gym mocht ik over mijn nek moeten gaan :D), maar het was nou niet bepaald een lekkere training.

Gevoel in mijn benen nu een paar uur later is wel heerlijk

Ik irriteer me zelden echt aan mensen maar die Killy is echt een gezwel. ALLES gaat over Ibo dit, Ibo dat. Ik weet niet eens wie Ibo is en het boeit me ook niet, ik kan gewoon dat afschuwelijke kont-lik gedrag niet uitstaan, tis net alsof hij over zn vriendinnetje praat. Hoe zet je ookalweer mensen op de negeerlijst? kan echt geen kneus post meer zien :roflol: Liek dis if u mad evrytime

Moet toch ook elke keer om jou posts lachen :roflol:

Muziek gedownload via Free mp3 converter, werkt ALTIJD.. Update moeten doen zodat ik weer kon downloaden, heeft het kreng ineens bedacht alles in MPEG4 te downloaden? Hoe krijg ik dit omgezet? Ik kan niet branden zo. :mad:

Distronic van mercedes.

:mad:

Muziek gedownload via Free mp3 converter, werkt ALTIJD.. Update moeten doen zodat ik weer kon downloaden, heeft het kreng ineens bedacht alles in MPEG4 te downloaden? Hoe krijg ik dit omgezet? Ik kan niet branden zo. :mad:
Heb je veel gedownload? Anders kan je gewoon opnieuw downloaden via zippyshare

Nee, 8 nr's.

Zippyshare..ik ga eens googlen. Thanks

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 21:36 ----------

Eerst uploaden en dan weer downloaden?
??

Gewoon de naam van het nummer intypen in google met zippy erachter. Dan vind je meestal direct een link. Het downloaden gaat snel
(het nadeel is wel dat je elk liedje apart moet opzoeken)

Hah, had dat ook laatst :D.
Je moet bij 'Indelingen' MP3 selecteren en je kan weer verder :cool:

Hey leef jij ook nog

??

Gewoon de naam van het nummer intypen in google met zippy erachter. Dan vind je meestal direct een link. Het downloaden gaat snel
(het nadeel is wel dat je elk liedje apart moet opzoeken)
Ik krijg alleen upload results ipv download mogelijkheden? God ik ben hopeloos hiermee :o

Johan Sebastiaan bach-air
Antonio Vivaldi- La tempesta di Mare
Beethoven-Fur elise
Ludovico Einaudi- Fly
Ludovico Einaudi-Oltremare
Ludovico Einaudi-Primavera
Vivaldi-Spring

Klassiek :D

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 21:55 ----------

Thanks guys

http://www14.zippyshare.com/view.jsp?locale=de&key=20605691

Beethoven-Fur elise
Ludovico Einaudi- Fly

Ludovico Einaudi-Oltremare
http://www19.zippyshare.com/v/48558754/file.html

Ludovico Einaudi-Primavera
http://www17.zippyshare.com/view.jsp?locale=nl&key=63370173

Vivaldi-Spring
Hier is de vier seizoenen van vivaldi:
http://thepiratebay.se/torrent/5005...ns__La_tempesta_Di_Mare__Il_Piacere__La_Cacci

Klassiek :D

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 21:55 ----------

Thanks guys
:roflol: dit had ik niet verwacht :roflol:
Ik zal eens zien wat ik kan vinden

edit: paar links toegevoegd
En ik herkende bijna elk liedje :o

Laatst bewerkt:
Beethoven-Fur elise
Ludovico Einaudi- Fly