MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

probleem is dat die moederborden ook nog serieus overpriced zijn.
Inderdaad en niet z'n klein beetje ook,
ik heb het moederbord overgenomen (gratis) van een vriend die geloof ik het hele systeem by nekerman of otto weet ik veel besteld heb :o

Je betaald daar gewoon 500euro meer :eek:
ik heb hem al 100x verteld dat niet te doen en gewoon naar mij toe te komen !!

Maar ja, ik ben ook een sukkel want ik gebruikte het net :roflol:
ga NU wegh....

Een of andere idioot die gisteren iets in m'n drankje heeft gedaan, was gisteren concert hier, had paar biertjes gehad, en moest naar het toilet .. kom terug drink m'n biertje op ... ineens begon alles te draaien... ik paar cola'tjes gehad voelde me weer aardig goed... Kom ik thuis, ga in bed liggen begint alles weer te draaien, gevoel dat ik moest kotsen dus op naar het toilet, zweten als een gek... hele shirt drijfnat voelde me echt zwaar beroerd

Een of andere idioot die gisteren iets in m'n drankje heeft gedaan, was gisteren concert hier, had paar biertjes gehad, en moest naar het toilet .. kom terug drink m'n biertje op ... ineens begon alles te draaien... ik paar cola'tjes gehad voelde me weer aardig goed... Kom ik thuis, ga in bed liggen begint alles weer te draaien, gevoel dat ik moest kotsen dus op naar het toilet, zweten als een gek... hele shirt drijfnat voelde me echt zwaar beroerd

beter op je shit letten man.. had ook erger kunnen aflopen natuurlijk.

Gister voelde ik me al niet lekker, vandaag compleet beroerd en een verjaardagsfeestje hier thuis. Ik wil gewoon in m'n bed blijven liggen.

sws nooit je bier achter laten, meenemen of nieuwe bestellen
zitten altijd r**ards tussen die shit in glazen van een ander doen
(jelly c**ts)

Voel je je al wat beter?

sws nooit je bier achter laten, meenemen of nieuwe bestellen
zitten altijd r**ards tussen die shit in glazen van een ander doen
(jelly c**ts)

Inderdaad, was ook rond 10 uur ... ben daarna naar huis gegaan ... had daarvoor nog maar paar biertjes gehad .. dus aan de drank kon het niet liggen ...

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 11:33 ----------

Voel me nu weer gewoon normaal .. heb ook al 2 maaltijden op .. dus zal wel weer geouwehoer zijn met m'n drankje ...

Die ene oetlul van op mijn werk liep vanmorgen tegen mij aan met een mes. Ik dacht eerst dat ik niets had dus ik begon verder te werken. Na paar minuten viel het mij op dat er ineens een natte, donkere vlek was op mijn schort (donderkgrijs, dus je ziet niet welke kleur het is) en bloed op mijn onderarm. In alle paniek deed ik mijn schort uit om te zien of ik nergens gesneden/gestoken was :eek: Bleek dat die gast naast mij net een zak met vlees had open gemaakt en er wat bloed over de tafel tegen mijn was gelopen ....

Was toch even een lichte paniekaanval :eek:

(ik werk bij een slager;) )

Die ene oetlul van op mijn werk liep vanmorgen tegen mij aan met een mes. Ik dacht eerst dat ik niets had dus ik begon verder te werken. Na paar minuten viel het mij op dat er ineens een natte, donkere vlek was op mijn schort (donderkgrijs, dus je ziet niet welke kleur het is) en bloed op mijn onderarm. In alle paniek deed ik mijn schort uit om te zien of ik nergens gesneden/gestoken was :eek: Bleek dat die gast naast mij net een zak met vlees had open gemaakt en er wat bloed over de tafel tegen mijn was gelopen ....

Was toch even een lichte paniekaanval :eek:

(ik werk bij een slager;) )

:roflol:

Wees blij dat het niet bloed was van die collega die je superman noemde

:roflol:

Wees blij dat het niet bloed was van die collega die je superman noemde
:roflol: dat jij dat hebt onthouden man :roflol:

Zij was paar weken geleden wel bijna haar voet kwijt :eek: ze liet een hakmes vallen, het mes valt net naast haar voet en de tegels was gebarsten. Die vrouw was echt in schok, zag lijkbleek en kon de eerste 10min fzo echt amper iets zeggen

:roflol: dat jij dat hebt onthouden man :roflol:

Zij was paar weken geleden wel bijna haar voet kwijt :eek: ze liet een hakmes vallen, het mes valt net naast haar voet en de tegels was gebarsten. Die vrouw was echt in schok, zag lijkbleek en kon de eerste 10min fzo echt amper iets zeggen

Ik onthoud echt de meest zinloze dingen :roflol:

Wel ziek dat :o kerel uit mijn klas heeft nu zo'n hap uit zijn vinger (denk .5 cm bij 1 cm en paar mm diep) omdat hij met snij machine een ongelukje had gehad.. :o

En mijn oom had zich laatst in zijn buik gestoken, gelukkig heeft hij een halve vetpens dus niets ergs maar moest wel gehecht worden..

Ik onthoud echt de meest zinloze dingen :roflol:

Wel ziek dat :o kerel uit mijn klas heeft nu zo'n hap uit zijn vinger (denk .5 cm bij 1 cm en paar mm diep) omdat hij met snij machine een ongelukje had gehad.. :o

En mijn oom had zich laatst in zijn buik gestoken, gelukkig heeft hij een halve vetpens dus niets ergs maar moest wel gehecht worden..
Een collega van mij heeft enkele jaren geleden in zijn eigen buik gestoken bij het ontbenen. Was enkele mm naast een slagader, kon enkele maanden niet werken en nadien zag een stuk vlees/vel rond zijn wonde zwart :eek:

Terug
Naar boven