AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ben er gelukkig net van af, vanaf donderdag gestrekt gelegen, keel, gehemelte, kaak en oor ontstoken. Niet kunnen slikken dus 4 dagen zo goed als niks binnen gekregen alleen antibiotica. Zie er niet meer uit :o

Beterschap!

Wtf is met mijn maag aan de hand man ik nie snap

Ben er gelukkig net van af, vanaf donderdag gestrekt gelegen, keel, gehemelte, kaak en oor ontstoken. Niet kunnen slikken dus 4 dagen zo goed als niks binnen gekregen alleen antibiotica. Zie er niet meer uit :o

Beterschap!
aii, klinkt niet goed. hopen dat het bij keelpijn blijft.

thanks

Algemene voorwaarden maken, **** wat is dat saai :kots:

Inschrijven voor engels herkansing, als ik een 6,0 haal heb ik mn propedeuse...

Trainingscompagnon zojuist gemeld dat het in zijn rug schoot :eek:

Hopelijk niet te erg :(

Het maakt het nog veel leuker als je er bij stil gaat staan dat er waarschijnlijk nul personen zijn die het ooit gaan lezen :roflol:

Klopt, maar ik weet m'n eigen voorwaarden wel, en ik kan me erop beroepen wanneer nodig. Je wordt gewoon te vaak genaaid in het zaken leven, dus moet ijzer sterke algemene voorwaarden hebben.

Onredelijke voorwaarden kun je altijd laten vernietigen. Neem aan dat je gewoon onder algemene voorwaarden valt voor particulieren. Als je klein bedrijf hebt iig wel.

Vof zonder personeel ja.

Dacht ga ff liggen, meteen halve winterslaap. Nu zo sloom als wat en straks benen trainen:(

gelukkig bestaat er energydrank

Krabt hond opeens vet wild aan de deur, ik doe open, beest rent naar binnen ontzettend piepen en zielig doen dus ik denk wtf heeft die.. Gaat ze zo op 2 poten staan en kijkt ze raam uit..

Zit er een kat in de tuin.

Waarom is mijn hond zo'n mietje? :roflol:

Inb4hondlijktopbaas

Hond lijkt altijd op zn baasje zeggen ze toch..

Krabt hond opeens vet wild aan de deur, ik doe open, beest rent naar binnen ontzettend piepen en zielig doen dus ik denk wtf heeft die.. Gaat ze zo op 2 poten staan en kijkt ze raam uit..

Zit er een kat in de tuin.

Waarom is mijn hond zo'n mietje? :roflol:

Inb4hondlijktopbaas
appelmoes

brb hele dag niks gegeten en toch nog zitten kotsen :fuu: , training ging wel beestelijk wtf..

Terug
Naar boven