- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
brb hele dag niks gegeten en toch nog zitten kotsen, training ging wel beestelijk wtf..
kheb ook wel eens PR's gezet met een kater, wazige shit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
brb hele dag niks gegeten en toch nog zitten kotsen, training ging wel beestelijk wtf..

kheb ook wel eens PR's gezet met een kater, wazige shit

Lulz, PR's met een kater? Dan moet je echt meer drinken bro![]()
zwaar ?
p*ssy k*t squats
afgelopen week te veel gesport buiten de trainingen om, dat merk ik
U guys jelly?neuh, ik heb te weinig talent voor sterk zijn, dus als ik op iedereen jaloers moest worden had ik een druk levenIk ga morgen weer beestachtig squatenU guys jelly?

neuh, ik heb te weinig talent voor sterk zijn, dus als ik op iedereen jaloers moest worden had ik een druk leven
hard werken en in de spiegel kijken is genoeg![]()
This is true. Iedereen heeft wel talent om sterk te worden denk ik. Kost de 1 alleen wat langer als de ander
Waarom? Jij bent toch powerlifter en jij bent toch trots op je (bier)buikje?neuh, ik heb te weinig talent voor sterk zijn, dus als ik op iedereen jaloers moest worden had ik een druk leven
hard werken en in de spiegel kijken is genoeg![]()

Als zooi op voorraad is kan je het toch wel gelijk afhalen?
Maar goed, ik ga niet dat klote eind naar limburg rijden, zelfs vanuit Maaskantje is het ziek ver rijden..
Moet ik toch maar ff codes voor internet bankieren halen![]()

Daar heb ik me ook ooit eens aan mispaktDacht ik ooh ik rij zelf wel ff heen en weer naar fitness seller, neem ik gelijk gewichten enzo alvast mee en reken powerrack+bankje af voor als die op voorraad zijn.
Is het echt een t*ring eind rijden![]()

Ik wou de hele tijd trainen! 
Je kan er naartoe gaan en daar kopen (als ze het op voorraad hebben)