Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

gvd knietjes klagen weer, k*tzooi

neuh, ik heb te weinig talent voor sterk zijn, dus als ik op iedereen jaloers moest worden had ik een druk leven :roflol:

hard werken en in de spiegel kijken is genoeg :)

This is true. Iedereen heeft wel talent om sterk te worden denk ik. Kost de 1 alleen wat langer als de ander

neuh, ik heb te weinig talent voor sterk zijn, dus als ik op iedereen jaloers moest worden had ik een druk leven :roflol:

hard werken en in de spiegel kijken is genoeg :)
Waarom? Jij bent toch powerlifter en jij bent toch trots op je (bier)buikje?

of wil je stiekem toch ripped staan? :D

Mijn knie ****ing hard gestoten in de gym, doet auw :(.
Morgen legday, knie better be prepared :mad:

sochtends heb ik serieus moeite met opstaan, op school ben ik 100% gemotiveerd en als ik thuis kom heb ik de grootste moeite met aan me huiswerk te gaan :fuu:

**** gewicht joh, dem gains. Alhoewel ik de 100 kg wel wil benchen en het me bijna lukt maar mn maag ****ed me :fuu:

Dacht ik ooh ik rij zelf wel ff heen en weer naar fitness seller, neem ik gelijk gewichten enzo alvast mee en reken powerrack+bankje af voor als die op voorraad zijn.

Is het echt een t*ring eind rijden :roflol:

Fitness seller heeft alleen een showroom

Als zooi op voorraad is kan je het toch wel gelijk afhalen?

Maar goed, ik ga niet dat klote eind naar limburg rijden, zelfs vanuit Maaskantje is het ziek ver rijden..

Moet ik toch maar ff codes voor internet bankieren halen :o

Als zooi op voorraad is kan je het toch wel gelijk afhalen?

Maar goed, ik ga niet dat klote eind naar limburg rijden, zelfs vanuit Maaskantje is het ziek ver rijden..

Moet ik toch maar ff codes voor internet bankieren halen :o

Eerst informeren

Ja wilde ik ook doen.. Maar goed, nu hoef ik niet eens te informeren omdat ik er toch niet heen ga. Dan maar 90 euro verzendkosten. Zou eigenlijk ook gewoon voor normale rubber schijven kunnen kiezen ipv die van barbarian bespaar ik dat ook. Maar care, brand wh*re :o

Eens kijken of er een ing kantoor in Deventer zit, kan ik gelijk nummer voor die tan codes veranderen en morgen die zooi bestellen..

Dacht ik ooh ik rij zelf wel ff heen en weer naar fitness seller, neem ik gelijk gewichten enzo alvast mee en reken powerrack+bankje af voor als die op voorraad zijn.

Is het echt een t*ring eind rijden :roflol:
Daar heb ik me ook ooit eens aan mispakt :roflol:
3-4u in de auto gezeten!!! En de heenweg is niets, maar de terugweg :eek: Ik wou de hele tijd trainen! :D

Je kan er naartoe gaan en daar kopen (als ze het op voorraad hebben)

Terug
Naar boven