XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Daar heb ik me ook ooit eens aan mispakt :roflol:
3-4u in de auto gezeten!!! En de heenweg is niets, maar de terugweg :eek: Ik wou de hele tijd trainen! :D

Je kan er naartoe gaan en daar kopen (als ze het op voorraad hebben)

Ja ik was er laatst ook maar toen hadden ze wat ik nodig had niet op voorraad

Gelukkig kwam ik er toch langs

Daar heb ik me ook ooit eens aan mispakt :roflol:
3-4u in de auto gezeten!!! En de heenweg is niets, maar de terugweg :eek: Ik wou de hele tijd trainen! :D

Je kan er naartoe gaan en daar kopen (als ze het op voorraad hebben)

:roflol:

Het is 200 km, dus in 1.5 uur wel te rijden als het rustig is.. Eigenlijk nog wel te doen, dacht dat het verder was..

ik ging eergisteren na trainen naar huis fietsen (was helemaal lam van trainen) en ik ga zo'n bocht in naar links, stopt er 2 meter voor me een taxi. ik rem dus maar t waren gladde tegels dus ik pleur gigantisch hard op m'n bek en maak er nog een koprol achteraan. had ook zware schooltas op m'n rug en toen ik die koprol maakte voelde ik m'n nek kraken (dacht srs dat mn nek brak ofzo) en die tas flikkert ook over me heen. taxi rijdt snel weg alsof ie niks gezien heeft. iig heb nu vaag koud gevoel in mn achterhoofd en mn nek voelt raar, geen pijn ofzo, gewoon ongewend. kwam ook bloed uit m'n achterhoofd maar ik heb verder niet gekeken ofzo.. k*ttaxi.. t zag er wel geniaal uit volgens mij, jammer dat niemand het gefilmd had ofzo

Gisteren vanaf een 4 meter hoog hek naar beneden gevallen, volgens mensen daar leek het erop dat m'n knie in de meest rare positie ooit terecht kwam ..

Op dat moment geen last van .. word ik vanmorgen wakker ... hele knie dubbel zo dik, kan er niet eens op staan...

Zo maar naar de dokter, zegt die er is niets aan de hand ga ik zeker voor een second opinion bij de fysio...

Dit voelt in ieder geval niet goed ..

Mijn mond doet nog steeds zeer. Verdomme zeg, vrijdag je kiezen laten snijden en trekken, en nu NOG pijn hebben. *balen*

geen melk meer in de koelkast, dus dat word een "warme" shake.:(

Kan geen iPhone bestellen omdat pauper t-mobile mij op de krediet onwaardig lijst heeft besteld :roflol:

Autisten bedrijf, gaan ze me op die lijst zetten omdat ik een rekening niet betaald heb die ik niet hoefde te betalen. Ach, dan maar naar Duitsland/Belgie voor simlockvrije

heb sochtends een kronkel in mijn hoofd waardoor ik niet kan opstaan.. yes p*ssy.. maar werd vanochtend om 10 uur wakker omdat ik gewoon mijn mobiel heb uitgezet..

Is toch pure oplichterij, net zoals greg met zijn website:p

Zet dan je cycles er op :o

Is toch pure oplichterij, net zoals greg met zijn website:p

Zet dan je cycles er op :o

True..

Snap niet waarom die lui claimen natty te zijn, kom op geef het gewoon toe iedereen weet dat je gebruikt. Alsof een spuit zetten gelijkt zorgt dat je instant buff bent zonder moeite

ik weet niet voor jouw maar als je als natty al goed traint en eet en dan juiced dan groei je ****ing 3-4x harder dus wondermiddel zijn het wel maar als je als een wijf eet en traint dan niet

ik weet niet voor jouw maar als je als natty al goed traint en eet en dan juiced dan groei je ****ing 3-4x harder dus wondermiddel zijn het wel maar als je als een wijf eet en traint dan niet

Ja maar je moet je er wel keihard voor inzetten.. Het is niet dat het er aan komt vliegen..

Met aas groei je echt wel sneller ook al is je voeding niet top. Dat je het niet kan vast houden is een 2e.

dit,

als je je gewoon aan je bulkschema houdt en gewoon 4x traint per week ga je zoiezo fakking hard groeien. Lijkt me zo chill om gewoon 6-8kg pure spier te gainen in 1x

Met aas groei je echt wel sneller ook al is je voeding niet top. Dat je het niet kan vast houden is een 2e.

True, maar om zo'n fysiek te krijgen moet je er echt wel voor werken, AAS of niet..

Maar goed, die natty lui zullen wel gewoon een ziek hoge dosis trt doen..

Origineel gepost door Little Daddy

Ik weet verder niets van jou maar met deze zinsopbouw ben je beter af op http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,178914.15.html :p

Terug
Naar boven