Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Kan je toch vergelijken met gelijkende systemen op de Futuremark website?
Ja ja had ik al gedaan maat ,
maar als je dit aan heb (IQ settings) en je krijgt nog een zeer mooie benchmark (FPS) te zien , dan is de kaart wel OOK :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zou wat zijn als je performance issues zou hebben :o

Klant heeft 2 logo's voor z'n bedrijf (???), wil ze allebei op de site in de layout verwerkt (???). Logo's verschillen aanzienlijk van kleur ook nog eens. Klanten... :o

Een lange saaie dag op school.. gelukkig zo weer lekker de gym in!

facking jank h**r met die vieze ***** peuken. Als het zo door gaat spam ik weer dbb vol zoals vanouds. gvd witheet wordt je van die bish !:!:!!!@!@! en maar janken dat ze lelijk is, maar als ik onder het bed kijk ligt er gvd EEN HELE TON JODENKOEKEN.

****KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

facking jank h**r met die vieze ***** peuken. Als het zo door gaat spam ik weer dbb vol zoals vanouds. gvd witheet wordt je van die bish !:!:!!!@!@! en maar janken dat ze lelijk is, maar als ik onder het bed kijk ligt er gvd EEN HELE TON JODENKOEKEN.

****KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

Wut? :roflol:

ik word gepest in mijn galerij :treuren:

hem, nu zit ze beneden te praten met me ma waarom ik de afgelopen 2 weken chagrijnig ben. GVD ben benieuwd wat me vanavond te wachten staat, het boeit me geen ene **r meer. Je weet waar je ****ing spullen staan en bedankt voor die uitgekerfde ellende.

GVD!!

hem, nu zit ze beneden te praten met me ma waarom ik de afgelopen 2 weken chagrijnig ben. GVD ben benieuwd wat me vanavond te wachten staat, het boeit me geen ene **r meer. Je weet waar je ****ing spullen staan en bedankt voor die uitgekerfde ellende.

GVD!!

Vertel eens wat is er loos?

---------- Post toegevoegd Thu 27 Sep 2012 om 20:29 ----------

ik had je om de een of andere reden wel buffer ingeschat

waarom weet ik niet :roflol:

Vanwege zijn gewicht denk ik..

Maar kwa armen zie je toch wel duidelijk progressie hoor..

GVD!!

roidrage!?!
spuug op die kahba's

Terug
Naar boven