Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

lol

De brinta is op... Sta ik in de keuken met mijn warme melk: FUUUU.
Naja dan maar warme chocomel :+ .

Oerstomme helpdesk van Samsung, ongelofelijk, echt ongelofelijk.

:o printers van samsung zouden geprogrammeerd zijn om na bepaalde tijd er mee op te houden..

Srs? (srs)

Want hij deed het eerst prima, en van de een op de andere dag niet meer. Krijg hem gewoon niet verbonden met m'n draadloze netwerk. Aan het draadloze netwerk is helemaal niks veranderd, en hoort echt peanuts te zijn, maar krijg steeds 'Connecting failed'. Mac filtering staat uit en heb gewoon WPA2 wat ie hoort te slikken.

Uiteraard begon de helpdesk te vragen op wat voor computer ik zat, of ik m'n lokale IP adres van m'n pc had gewijzigd, en dat soort onzin. :rolleyes:

ik doe hotelschool en had vandaag keukenpraktijk .
k moest de groeten snijden en met mijn Chefmes door mijn nagel en vinger gesneden mijn vinger was er bijna af :///
nu is het genaaid

Srs? (srs)

Want hij deed het eerst prima, en van de een op de andere dag niet meer. Krijg hem gewoon niet verbonden met m'n draadloze netwerk. Aan het draadloze netwerk is helemaal niks veranderd, en hoort echt peanuts te zijn, maar krijg steeds 'Connecting failed'. Mac filtering staat uit en heb gewoon WPA2 wat ie hoort te slikken.

Ja lol :roflol:

Had een keer een documentaire daar over gezien, dat je na intypen van een code dat ding gelijk weer aan de praat had.

Hadden ze uitgezocht nadat het begon op te vallen dat printers steeds vlak na garantieperiode kapot gingen..

Edit: Kan t alleen niet terugvinden.. :(

Laatst bewerkt:
Heb maar een BMOVL filtertje eroverheen gegooid, nu werkt het wel.

Heeft me 10 cent p/m gescheeld om de helpdesk te bellen, die waarschijnlijk ook niet tot 10 kan tellen. :)

Heb uiteraard bij de evaluatie mijn ontevredenheid geuit, nu hopen dat iemand de zak krijgt naar aanleiding van mijn professionele commentaar.

Het feit dat ik een kaart (GTX680 GPU computing) van 480Euro niet aan het Folden krijg,
maar goed wist ik een beetje..........

voor de rest haat ik regen en aangezien ik bijna nooit in een auto rijd,
ik heb er wel een , een panda NU LOLLERS ..........

Was aan het dippen en schoof uit, ik val, recht met m'n kont op een barbell die er lag. Werd net niet anaal verkracht door dat rotding.

Heb maar een BMOVL filtertje eroverheen gegooid, nu werkt het wel.

Heeft me 10 cent p/m gescheeld om de helpdesk te bellen, die waarschijnlijk ook niet tot 10 kan tellen. :)

Heb uiteraard bij de evaluatie mijn ontevredenheid geuit, nu hopen dat iemand de zak krijgt naar aanleiding van mijn professionele commentaar.
Nog steeds nul idee van wat dat nou eigenlijk is :roflol:

Het feit dat ik een kaart (GTX680 GPU computing) van 450Euro niet aan het Folden krijg,
maar goed wist ik een beetje..........

Hoezo wil ie niet folden? Heb zelf in het verleden geen problemen gehad om met 2 GTX275s te folden. Of is er nu waardeloze support voor de Geforce kaarten, dat kan ook.

Nog steeds nul idee van wat dat nou eigenlijk is :roflol:
Ik heb er ook niet echt vat op, maar die filter werkt echt altijd!

Hoezo wil ie niet folden? Heb zelf in het verleden geen problemen gehad om met 2 GTX275s te folden. Of is er nu waardeloze support voor de Geforce kaarten, dat kan ook.

Ik heb er ook niet echt vat op, maar die filter werkt echt altijd!
Deze kaart wordt nog niet ondersteund door stanford,
nou ja kan wel met wat text aanpassingen en index aanpassingen maar ook dat werkt niet bij mij :(

en als je het dan al werkend krijgt is het net zo veel PPD als een GTX580........

het is waqchten op een update in WU's en v7 client........

Maar wat zeur je eigenlijk, je hebt 'n GTX680 :D

Maar wat zeur je eigenlijk, je hebt 'n GTX680 :D
Je heb helemaal gelijk, :)

Ik heb gisteren Futurmarks 3DMark06 gedraaid en dacht wauw leuk die FPS maar alles stond op volle IQ (ik neem aan dat je weet wat ik bedoel?) dus met recht WauW..
al weet ik niet meer wat de normalen scores zijn voor systemen...

Kan je toch vergelijken met gelijkende systemen op de Futuremark website?

die 680 kost evenveel als mn hele pc en scherm :roflol:

topkaartjes wel, ook qua verbruik. En oc potentieel.

Terug
Naar boven