- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je moet betalen met een creditcard. Dat heb jij niet
![]()
Oerstomme helpdesk van Samsung, ongelofelijk, echt ongelofelijk.
printers van samsung zouden geprogrammeerd zijn om na bepaalde tijd er mee op te houden..printers van samsung zouden geprogrammeerd zijn om na bepaalde tijd er mee op te houden..

Srs? (srs)
Want hij deed het eerst prima, en van de een op de andere dag niet meer. Krijg hem gewoon niet verbonden met m'n draadloze netwerk. Aan het draadloze netwerk is helemaal niks veranderd, en hoort echt peanuts te zijn, maar krijg steeds 'Connecting failed'. Mac filtering staat uit en heb gewoon WPA2 wat ie hoort te slikken.

Nog steeds nul idee van wat dat nou eigenlijk isHeb maar een BMOVL filtertje eroverheen gegooid, nu werkt het wel.
Heeft me 10 cent p/m gescheeld om de helpdesk te bellen, die waarschijnlijk ook niet tot 10 kan tellen.
Heb uiteraard bij de evaluatie mijn ontevredenheid geuit, nu hopen dat iemand de zak krijgt naar aanleiding van mijn professionele commentaar.

Het feit dat ik een kaart (GTX680 GPU computing) van 450Euro niet aan het Folden krijg,
maar goed wist ik een beetje..........
Ik heb er ook niet echt vat op, maar die filter werkt echt altijd!
Deze kaart wordt nog niet ondersteund door stanford,Hoezo wil ie niet folden? Heb zelf in het verleden geen problemen gehad om met 2 GTX275s te folden. Of is er nu waardeloze support voor de Geforce kaarten, dat kan ook.
Ik heb er ook niet echt vat op, maar die filter werkt echt altijd!

Je heb helemaal gelijk,