- Waardering
- 267
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 1%
vp% misschien? toen ik begon was die al 16 denk ik.. nu tegen de 18% aan.
die pics in je gallerij is echt geen 18% hoor

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vp% misschien? toen ik begon was die al 16 denk ik.. nu tegen de 18% aan.

Omdat ik ong dezelfde stats hebik had je om de een of andere reden wel buffer ingeschat
waarom weet ik niet![]()

Ik ook!

ik ben buffer en je eet meer dan mij, dafuq? misschien kcals droppen
Hij fietst 1.5u per dag fzoik ben buffer en je eet meer dan mij, dafuq? misschien kcals droppen

aware me
ik ben buffer en je eet meer dan mij, dafuq? misschien kcals droppen

hoelang train je dan al? ik nu 10 maanden inclusief paar maanden aankloten.. heb pas kleine 6 maanden goed voedingsschema dus ik ben gewoon zwaar tevreden met dit resultaat![]()
. begin je gelijk over trainingstijdhoelang train je dan al? ik nu 10 maanden inclusief paar maanden aankloten.. heb pas kleine 6 maanden goed voedingsschema dus ik ben gewoon zwaar tevreden met dit resultaat![]()
ik val je niet eens aan , ik vind het alleen raar dat je meer dan mij eetbegin je gelijk over trainingstijdik val je niet eens aan , ik vind het alleen raar dat je meer dan mij eet

ik kan niet lelijker worden
begin je gelijk over trainingstijdik val je niet eens aan , ik vind het alleen raar dat je meer dan mij eet
Ik stem pvv en nog steeds maak je me belachelijkGoede houding ook.
http://i47.tinypic.com/2r5dov5.png
Hij is gewoon jelly dat je zoveel mag etenwat arnodsi zei, ik fiets ook redelijk veel
maar snap je punt niet

jah tog