MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

niet echt man dag verpest maar zon f**got zat achter een apparaat dus ik vroeg van hoelang die nog moet zegt die ''net begonnen man, ik roep je wel als ik klaar ben'' kk homo zit LETTELIJK 30 min erachter en alle oefeningen scheef te doen met 2/4 rom en dan is die klaar roept die mij niet. Toen ik dat zag wou ik die f**got outcallen maar ik weet niet meer welke het was aangezien er 4 lange hollanders daar waren met lang haar en ik niet op zn gezicht gelet heb :fuu:

Ergste kater alle tijden, eveneens met een kapotte broek omdat ik van de fiets ben gevallen en bijna moeten kotsen tijdens school. Ook nog eens maar 4u geslapen :(

niet echt man dag verpest maar zon f**got zat achter een apparaat dus ik vroeg van hoelang die nog moet zegt die ''net begonnen man, ik roep je wel als ik klaar ben'' kk homo zit LETTELIJK 30 min erachter en alle oefeningen scheef te doen met 2/4 rom en dan is die klaar roept die mij niet. Toen ik dat zag wou ik die f**got outcallen maar ik weet niet meer welke het was aangezien er 4 lange hollanders daar waren met lang haar en ik niet op zn gezicht gelet heb :fuu:

smoesjes. je had ze gewoon alle 4 met een bb moeten slaan

2/4 rom...

Is dat met 2 armen een halve rom?

Dat het in mijn nek schoot met chin ups.

Training niet af kunnen maken :sad:

Midden in de nacht weer naar huis gekacheld. Leuk man..relaties. :mad: En zo fijn weer gaan werken. Blugh.

stop er dan mee :trollface:

Dat ik jarig ben maar er op dbb nog geen 'Het grote feliciteer Lennart010' topic is

Zal er ook niet komen :trollface: wie ben jij überhaupt? :trollface:

Ha schutters, mijn broer is lekker Nederlands kampioen schieten in een bepaalde discipline (weet niet welke)

Gisteren beugel erin gezet en kan nu nog niet eens een boterham eten en dat op mijn verjaardag. :o

moet straks 11u lang met kratten vol net borden en bestek sjouwen.. vaarwel rug

Ha schutters, mijn broer is lekker Nederlands kampioen schieten in een bepaalde discipline (weet niet welke)
Losse flodders schieten? :dunno:

JK :P Ik ben blij voor hem, maar ik schiet voor de lol, niet voor competitie ;)
En ik wil later naar het leger gaan en het zou handig zijn als ik ginder de schijf al kan raken en daar geen uren hoef te oefenen ;)

Losse flodders schieten? :dunno:

JK :P Ik ben blij voor hem, maar ik schiet voor de lol, niet voor competitie ;)
En ik wil later naar het leger gaan en het zou handig zijn als ik ginder de schijf al kan raken en daar geen uren hoef te oefenen ;)

Denk dat je dan beter op paintballen kan gaan :p Mensen spotten, anticiperen op hun gedrag enz enz.. Of natuurlijk gewoon beide:D

Terug
Naar boven