AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Hoe kom jij daar nu waar aan dan

Mijn maag is best wel klein en je kan zorgen dat hij groter kan uitrekken door regelmatig je max te eten.. Zou geen kwaad kunnen moest ik meer eten in 1x op kunnen eten..

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 19:16 ----------

haha door jouw post kreeg ik ook zin in chinees eten, dus effe poker opgestart en 30 dollar verdient in 10min, nu chinees bestellen:o (srs)

:p 30 dollar chinees..

Hier krijg je een episch grote bak saus, groente en vlees + rijst voor 10 euro.. Denk 2000 kcal wel minimaal :p

jaja je verloor gwn met poker en toen was je down dus bestelde je chinees

vandaag $130 verdient, ik verdien gemiddeld $100 per dag met paar uurtjes poker:o

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 19:23 ----------

Mijn maag is best wel klein en je kan zorgen dat hij groter kan uitrekken door regelmatig je max te eten.. Zou geen kwaad kunnen moest ik meer eten in 1x op kunnen eten..

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 19:16 ----------

:p 30 dollar chinees..

Hier krijg je een episch grote bak saus, groente en vlees + rijst voor 10 euro.. Denk 2000 kcal wel minimaal :p

heb gesneden biefstuk besteld + chinese bami voor 2 pers:o hoeveel fooi zal ik de bezorger geven?

Welke stakes speel je? en welke site? :)

vandaag $130 verdient, ik verdien gemiddeld $100 per dag met paar uurtjes poker:o

heb gesneden biefstuk besteld + chinese bami voor 2 pers:o hoeveel fooi zal ik de bezorger geven?

brb op EPT :D

Wij hadden een x 100 euro aan die kerel gegeven.

Die reactie van die kerel was echt onbetaalbaar, liep gillend die hele zaak door:roflol: (vrienden zaten in die pizzeria te eten om te zien hoe die reageerde)

Gesneden biefstuk is ook wel fijn, ik had kip + groente in zoet/pittige saus :p

Wij hadden een x 100 euro aan die kerel gegeven.

Die reactie van die kerel was echt onbetaalbaar, liep gillend die hele zaak door:roflol: (vrienden zaten in die pizzeria te eten om te zien hoe die reageerde)

Gesneden biefstuk is ook wel fijn, ik had kip + groente in zoet/pittige saus :p

jaa maar gij hebt ook 1.7mill op de bank! ik geef wel een euro..:o

jaa maar gij hebt ook 1.7mill op de bank! ik geef wel een euro..:o

Toen nog niet, waren we 16 :p

We waren met 8 lui ofzo dus pp was het niet zo heel veel..

Overigens krijg je serieus wel betere service als je 5 euro per keer geeft ofzo. Bij ons kregen rijke lui die altijd dik veel fooi gaven ook altijd voorrang.. Maar goed, toen ik als bezorger werkte werd ik al blij van 50 cent. Niet om het geld maar gewoon bevestiging dat ze ook blij zijn met jou als persoon :fa:

Daarnaast tikt elke x 50 cent ook best wel op.. Zeker als het regent vind ik het altijd lelijk als mensen geen fooi geven, nouja, voor de scooter lui.. Ik reed toch altijd met auto. Midden in de winter met t-shirt voor de deur is echt epic reacties

Laatst bewerkt:
Verkouden :(

k*tzooi heb +2 weken geleden tegemoetkoming scholieren aangevraagd nog niets van gehoord en heb al bijna 3 maanden geen zorgverzekering

http://www.livestrong.com/article/161814-negative-side-effects-of-antipsychotic-medicines/

Hormonal Side Effects

Sexual side effects of typical and atypical antipsychotics are related to their effects on hormone levels. Impotence in men and irregular periods in women can be a problem for patients using older drugs. NAMI reports that galactorrhea, or leaking fluid from and enlargement of the breasts even in men, is a side effect of the newer medicines quetiapine (Seroquel), risperidone (Risperdal), olanzapine, ziprasidone and aripiprazole.

dus niet alleen ben ik 12kg vet bij, maar de gevoelige tepels is dus niks imaginair maar echt opkomende gyno?

tumblr_lwjjvgVNct1qbcq69.png

The study states that coïtusual side effects are more common with risperidone

oh dus daarom is mijn coïtusdrift al zolang absoluut noppes.

die kleredingen net door de wc gespoeld.

http://www.livestrong.com/article/161814-negative-side-effects-of-antipsychotic-medicines/

Hormonal Side Effects

Sexual side effects of typical and atypical antipsychotics are related to their effects on hormone levels. Impotence in men and irregular periods in women can be a problem for patients using older drugs. NAMI reports that galactorrhea, or leaking fluid from and enlargement of the breasts even in men, is a side effect of the newer medicines quetiapine (Seroquel), risperidone (Risperdal), olanzapine, ziprasidone and aripiprazole.

dus niet alleen ben ik 12kg vet bij, maar de gevoelige tepels is dus niks imaginair maar echt opkomende gyno?

Wordt je nu weer gek?

Hormonal Side Effects

Risperidon (Risperdal®) behoort tot de atypische antipsychotica. Het middel is geregistreerd voor gebruik bij de behandeling van schizofrenie, ernstige agressie bij dementie, en manische episodes

???

Ben zo moe :janken:

Terug
Naar boven