- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Wortels trek je toch?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Midden in de nacht weer naar huis gekacheld. Leuk man..relaties.En zo fijn weer gaan werken. Blugh.
als je knapper was had je waarschijnlijk wel mogen blijven.
Dat zal het wel zijn ja.als je knapper was had je waarschijnlijk wel mogen blijven.

Je was beter naar mij gekomen! Als echte gentleman had ik je de hele nacht laten blijven! Ik zou je 's morgens zelfs een shakie hebben klaargemaaktMidden in de nacht weer naar huis gekacheld. Leuk man..relaties.En zo fijn weer gaan werken. Blugh.

Je was beter naar mij gekomen! Als echte gentleman had ik je de hele nacht laten blijven! Ik zou je 's morgens zelfs een shakie hebben klaargemaakt![]()

vieze puber! Waar zit jij met je gedachten? 
beta hahahahhaJe was beter naar mij gekomen! Als echte gentleman had ik je de hele nacht laten blijven! Ik zou je 's morgens zelfs een shakie hebben klaargemaakt![]()

Je was beter naar mij gekomen! Als echte gentleman had ik je de hele nacht laten blijven! Ik zou je 's morgens zelfs een shakie hebben klaargemaakt![]()

Ik denk niet dat dat de reden was aangezien er: 'Leuk man..relaties.als je de volgende dag moet werken gaat dat moeilijk he..![]()
' bij staat 
Net episch veel gedronken komen mijn ouders net thuis met chinees eten...![]()
+1
. Chinees is epic lekker en zat mijn buik vol met water.
Probeer mijn maag op te rekken dus drink 1x per dag zoveel mogelijk.. Dacht dat ze later thuis zouden zijn..
Chinees is epic lekker en zat mijn buik vol met water.
Probeer mijn maag op te rekken dus drink 1x per dag zoveel mogelijk.. Dacht dat ze later thuis zouden zijn..
(srs)