Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mijn peerebaums groeien sws welDan groeien de peerebaums
Maar iid klere regen, al die mensen rijden gelijk als een mongol
Botsingen, files etc....
Gelukkig ben ik vrachtwagenchauffeur en heb ik r geen last van.... Nou goed :what: pfff :banghead:

bish wil na 3 jaar nog altijd niet slikken.. I give up![]()

bish wil na 3 jaar nog altijd niet slikken.. I give up![]()
Kan iemand me rap even helpen, wil er wel wat karma voor geven.
Ik wou een horloge bestellen via trendjuwelier en de betaling lukte niet direct.
Ik wou met drukte ' credit card ' aan terwijl ik eigenlijk met ' mister cash' moest betalen.
Na 2 keer proberen had ik door dat ik verkeerd zat en drukte ik dus maar mister cash aan.
Nu heb ik wel 3x een mail gekregen dat de bestelling bevestigd is. Het geld is nog niet 3x af de rekening maar zal dit gebeuren of niet? Lijkt me vreemd want heb maar 1x echt juist de betaling gedaan. In de mail staat ook dit:
Let op: dit is nog geen definitieve bestelling. Zodra wij de betaling hebben ontvangen, zal de bestelling in behandeling worden genomen.
Hoop iig dat het bedrag niet 3x eraf zal gaan...
Morgen gelijk bellenKan iemand me rap even helpen, wil er wel wat karma voor geven.
Ik wou een horloge bestellen via trendjuwelier en de betaling lukte niet direct.
Ik wou met drukte ' credit card ' aan terwijl ik eigenlijk met ' mister cash' moest betalen.
Na 2 keer proberen had ik door dat ik verkeerd zat en drukte ik dus maar mister cash aan.
Nu heb ik wel 3x een mail gekregen dat de bestelling bevestigd is. Het geld is nog niet 3x af de rekening maar zal dit gebeuren of niet? Lijkt me vreemd want heb maar 1x echt juist de betaling gedaan. In de mail staat ook dit:
Let op: dit is nog geen definitieve bestelling. Zodra wij de betaling hebben ontvangen, zal de bestelling in behandeling worden genomen.
Hoop iig dat het bedrag niet 3x eraf zal gaan...
Zolang jij niet 3keer op bevestigen heb gedrukt, zullen zij er geen 3 keer geld afhalen, anders even contact opnemen met bedrijf
Collega van mijn pa die hier aan tafel zit en verteld dat zijn dochtertje zei dat ze verkracht was door een ander jochie. Kind is 8 en dat kereltje 9.. Zieke shit
Je zou t maar betrappen, gok dat zo'n kind een vrij lage overlevingskans heeft bij een gemiddelde vader.