MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

****ing pakketbezorger die te laat is.. En als ze binnen die geschatte tijd komen, is het ook altijd rond de uiterste tijd. Ik wil trainen!! FUUU

Edit: natuurlijk komen ze net langs wanneer ik dit bericht gedropt heb. Vaker hier posten dus ;)

Edit2: noes... 1 potje te weinig ontvangen, maar kan iig die shit proberen nu..

Laatst bewerkt:
Lerares die niet begrijpt dat je niet van iemand kan verwachten dat hij maandag van 9 tot 10 naar school gaat, daarna om kwart voor 11 thuis is en dan de volgende dag om 7 uur weer uit bed komt.

Welke t*ring mong**l bedenkt zo'n rooster?:o

Is die ducking shakebeker ook nog eens open gegaan in mijn tas... Ffs

Verkeerde baan voorsorteren en opeens in de file voor de Maastunnel staan ipv in de sportschool. K*tzooi...

Black Burn Stacker. Blegh, ik blijf me misselijk voelen. Nog 18 dagen.. Counting the days..

****ing pakketbezorger die te laat is.. En als ze binnen die geschatte tijd komen, is het ook altijd rond de uiterste tijd. Ik wil trainen!! FUUU

Edit: natuurlijk komen ze net langs wanneer ik dit bericht gedropt heb. Vaker hier posten dus ;)

Edit2: noes... 1 potje te weinig ontvangen, maar kan iig die shit proberen nu..

bij mij staat er dat ie tot half 10 bezorgd kan worden.. the****

bij mij staat er dat ie tot half 10 bezorgd kan worden.. the****

Good luck with that! Ik heb tot dusver echt iedere keer gehad als er bijvoorbeeld zoals vandaag 14.00-16.00 stond het ook echt uiterlijk 16.00 en in dit geval 16.01 komt. Nu weet ik wel dat dit een indicatie is en ik uberhaupt blij mag zijn dat de tijden kloppen die afgesproken worden ipv er zoals vroeger als indicatie van 09.00-21.30 oid gegeven werd maar dan nog is het irritant. :P

mijn vader kan gewoon echt niet koken he. dat eten gaat gewoon nergens meer over

Regen waar ik door moet fietsen :(. En haar is tekort geknipt gisteren.

Melk is op. FFS

Kinderen die hier op straat spelen met walkie talkies.

Leuk, maar het nut van die dingen is dat je niet hoeft te schreeuwen en dat snappen zij dus niet.

:o

Wiskunde B?

Heb je wel nodig als je de medische kant op gaat:o

Terug
Naar boven