MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat ik zodadelijk na de mac ga....

:roflol: wtf? zit je daar serieus 3 uur? lekker hoor.

wat mijn dag verpest is dat ik net klaar ben met werk en straks om half 8 al weer op moet

:roflol: wtf? zit je daar serieus 3 uur? lekker hoor.

wat mijn dag verpest is dat ik net klaar ben met werk en straks om half 8 al weer op moet

Ja man.. Ben helemaal kapot, fking koud ook.... Ben blij als ik Strax over een tijdje in me bed lig... Als ik naar huis kom ofcourse want heb geen geld voor trein kaartje

dat ik nog 2 nachtshiften heb deze week :/

sta om 8 uur in de gym, squats, bench en deadlift op het schema (wou beginnen met Rippetoe)

Eerst goed opgewarmd voor squats; eerst bodyweight lunges, dan alles flink strekken, squaten op bodyweight, squaten met alleen de stang (knie van vorige blessure na mijn eerste keer squaten protesteert lichtelijk), nog een keer rekken en strekken.
Ik gooi er wat gewicht op, geen last van mijn knie dus dat is mooi!!
5de rep hatseflats mijn hamstring begeeft het, doet nu fúcking pijn!!!
daarna alleen nog maar 5x5 gebencht en nog 2 borstoefeningen gedaan, deadliften lukte ook niet meer :(

WAT DOE IK FOUT MET HET SQUATEN?!?

Flauw gevallen met squatten, derde setje 7e rep viel blijkbaar voorover en werd 10 seconden ofzo later wakker op de grond, gelukkig stond ik in een cage en viel de bar niet op me...

ik heb gisteren benen en triceps samen getraind, nu kan ik rug niet trainen want geen deadlift, en borst/schouders niet want triceps branden hard :(

gym skippen, of enkel biceps en buik doen? :o

Wat een naar weer en ik haaaaat met privileges:mad:

Terug
Naar boven