AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Echt mega hard gegaan met benen training... Waarom is benen altijd zo absurd afzien!

Je gaat echt door een hel :(

benen = fav spiergroep:D

Vanavond bobben terwijl ik zin heb om dronken te worden :(

gisteren net voor het slapen van de trap geteringd toen mijn kat even geniepig in het donker tussen mijn benen wou lopen.

Kat loopt mank, en ik werd net wakker en kan niet meer slapen door een pulserende pijn in die van onder mijn rechte rugspier tot rechtse deel van mn reet lopende spier/pees.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Musculus_psoas_major deze dus.

Tips iemand?

gisteren net voor het slapen van de trap geteringd toen mijn kat even geniepig in het donker tussen mijn benen wou lopen.

Kat loopt mank, en ik werd net wakker en kan niet meer slapen door een pulserende pijn in die van onder mijn rechte rugspier tot rechtse deel van mn reet lopende spier/pees.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Musculus_psoas_major deze dus.

Tips iemand?

Zolang de pijn niet doorstraalt naar 1 van je benen, hoef jij je geen zorgen te maken om rugletsel. Dus wss gewoon een spier verrekt/scheurtje. wel zielig voor je kat:(

Zolang de pijn niet doorstraalt naar 1 van je benen, hoef jij je geen zorgen te maken om rugletsel. Dus wss gewoon een spier verrekt/scheurtje. wel zielig voor je kat:(

Heb jij verkering gekregen met die penis glurende Fysio chick van je? Je weet er blijkbaar zoveel van af :p

Een fysio chick is nog niet eens zo'n slecht idee, kan ze lekker wrijven ^^

bij mij is het al een pak beter dus zal wel meevallen, enkel als ik mijn been naar buiten draai of snel wil stappen voel ik het nog.

Kat loopt nog steeds stevig mank, test daalt in bezorgdheid.

Dikke drukte op werk.. 3u geslapen oh oh oh

Kom je er achter dat die kneus van een pa wel de moeite heeft genomen het wachtwoord te veranderen en niet de moeite heeft genomen even de poorten open te zetten die xbox enzo nodig hebben :o

En dan aankomen met ja doe ik woensdag wel. Dikke autist, heb de neiging om gewoon huis op slot te doen en als hij vanavond thuis komt doe ik zijn laptop via brievenbus wel naar buiten en laat hem binnen als hij het opgelost heeft :o

Kom je er achter dat die kneus van een pa wel de moeite heeft genomen het wachtwoord te veranderen en niet de moeite heeft genomen even de poorten open te zetten die xbox enzo nodig hebben :o

En dan aankomen met ja doe ik woensdag wel. Dikke autist, heb de neiging om gewoon huis op slot te doen en als hij vanavond thuis komt doe ik zijn laptop via brievenbus wel naar buiten en laat hem binnen als hij het opgelost heeft :o

Ben jij niet vooral hier de autist dat je zo panisch reageert nu je niet op je XBox kan spelen?

Ben jij niet vooral hier de autist dat je zo panisch reageert nu je niet op je XBox kan spelen?

Nee, t is gewoon irritant omdat ik hem het nog gezegd had. Laatst dacht hij ook dat het een goed idee was om 2 auto's voor mijn auto neer te zetten op de oprit.. Word hij boos dat ik hem wakker maak en vervolgens krijg ik een boos smsje dat ik niet door de tuin had mogen rijden.

Schijt irritant, hij moet eens wat meer naar de toekomst kijken en niet naar wat nu op dit moment praktisch is.

Doe je die poorten zelf even open? ;) Heeft je router geen UPnP-instelling? Dan gaat het toch vrijwel automatisch?

Nee, t is gewoon irritant omdat ik hem het nog gezegd had. Laatst dacht hij ook dat het een goed idee was om 2 auto's voor mijn auto neer te zetten op de oprit.. Word hij boos dat ik hem wakker maak en vervolgens krijg ik een boos smsje dat ik niet door de tuin had mogen rijden.

Schijt irritant, hij moet eens wat meer naar de toekomst kijken en niet naar wat nu op dit moment praktisch is.

2 autos staan voor jou auto.

#FIRSTWORLDPROBLEMSSS

Doe je die poorten zelf even open? ;) Heeft je router geen UPnP-instelling? Dan gaat het toch vrijwel automatisch?

Kan niet, hij heeft het wachtwoord veranderd.. Aangezien hij nogal paranoide is zijn dat wachtwoorden die lijken op :X#$SD:324-@#R*ZDFdf23FxdDW@

En die onthoud hij natuurlijk niet :o

En UPnP staat uit volgens mij, zal hij ook wel uit gezet hebben.. Heb tijdje geleden een airport extreme gekocht omdat hij zo vaak met die instellingen zat te kloten dat op een gegeven moment ik niet eens meer vanaf mijn mac mini op mijn nas kon..

keelpijn en de hele tijd hoesten :(.

**** waarom zijn sommige chicks zo lekker en is het of onmogelijk (omdat ze bekend zijn bijvoorbeeld) of gewoon veel werk om er bij te zijn. Makes me sad panda. :sad:

Hoofdpijn en zit te worstelen met draaitabellen in Excel waar ik niet uit kom! :mad:

Terug
Naar boven