XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ruzie met je vriendin over BB :-<

Zou niet weten waarom niet..? Ik maak niets stuk, zie het als kunst, eigenlijk zouden ze mij dus moeten betalen.

Denkt de politie bij graffiti spuiters anders over :p

Zou wel episch zijn als pa van vriend straks aankomt dat ze hele plee bij t werk ondergesmeerd hadden :roflol: (hij werkt bij de belastingdienst :o )

Denkt de politie bij graffiti spuiters anders over :p

Zou wel episch zijn als pa van vriend straks aankomt dat ze hele plee bij t werk ondergesmeerd hadden :roflol: (hij werkt bij de belastingdienst :o )
Da's wat anders, dat heb je niet zo 1-2-3 weg. Ben niet van plan om te smeren, gewoon a la bend over row en lossen maar. Ik ga gelijk even oefenen beneden, kusjes.

Vieze lijers hebben bij Miller sport vanavond mn broers portemonnee en motorsleutels gejat toen we aan het trainen waren :@
Was vast zo'n vieze DBB'er!
Tis dat ik dr normaal gezien nooit kom, maar als ik wist wie het waren die op het zelfde tijdstip trainde ging ik bij ze allemaal langs om hun gezichten eraf te pellen!

ik ben geen asperge :mad:

en daarbij heb ik al meer mensen nuttig advies gegeven dan jij "suwardi":rolleyes:
lol zou de AAS sectie eens teruglezen. Daarnaast heb je mijn PM-box nooit gezien die zat ong vol :D Maar no hard feelings iedereen is anders en ik zat net in een negatieve flow

Ik moet vandaag leren.. alle 200 pagina's :(

1zd4qp2.jpg

Laatst bewerkt:
Vca is easy shit

****IGN FCUCKFHNGDHISJGNHOGIJASGA

me zus heeft een auto ongeluk gehad...

HOE ???? VRAAG JE!??!

DOOOR EEN KK TAXI CHAUFFEUR!!!! ze neemt taxi na uit gaan, KK homo rijdt met 80 kmpu tegen stilstaand hijskraan ofzo aan

KKMONGOOL KK ZKKKZK ZOOI

HOE ???? VRAAG JE!??!

DOOOR EEN KK TAXI CHAUFFEUR!!!! ze neemt taxi na uit gaan, KK homo rijdt met 80 kmpu tegen stilstaand hijskraan ofzo aan

KKMONGOOL KK ZKKKZK ZOOI

t*ring zeg. Hoe ze er aan toe? =\

HOE ???? VRAAG JE!??!

KKMONGOOL KK ZKKKZK ZOOI

Dafuq

Sterkte man! Hoe is het met je zus?

HOE ???? VRAAG JE!??!

KKMONGOOL KK ZKKKZK ZOOI

:o Wat een taalgebruik.. Voor t zelfde geld lag t niet eens aan die kerel.

Maar goed, sterkte

Vieze lijers hebben bij Miller sport vanavond mn broers portemonnee en motorsleutels gejat toen we aan het trainen waren :@
Was vast zo'n vieze DBB'er!
Tis dat ik dr normaal gezien nooit kom, maar als ik wist wie het waren die op het zelfde tijdstip trainde ging ik bij ze allemaal langs om hun gezichten eraf te pellen!

De volgende keer verstandiger zijn en gebruik maken van een kluis.

Terug
Naar boven