Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

haha, dit ben ik nog nooit tegengekomen... geen derde persoon enkelvoud/voltooid deelwoord kunnen schrijven zonder dt-fout, "eens" spellen als "is"; maar toch trots zijn dat hij hoofdletters gebruikt op een forum én anderen corrigeren :roflol:

het leven is vast één grote zonneschijn voor jou, jongen, als je jezelf de hele tijd schouderklopjes geeft :D goed bezig, jij

Toch jammer he dat je met de grammatica weten niet een groter huis kan kopen :roflol:

Gelukkig heb ik later toch geen baan waar ik veel moet schrijven of op de grammatica hoef te letten.

Hoofdletters en punten zijn toch wel t meest makkelijke dus als je dat al niet kan :o

Toch jammer he dat je met de grammatica weten niet een groter huis kan kopen :roflol:

Gelukkig heb ik later toch geen baan waar ik veel moet schrijven of op de grammatica hoef te letten.

Ben zelf geen grammar nazi, maar ik bespeur hier toch echt een tekort aan leestekens.

De zin waarin je zegt dat hoofdletters en punten het makkelijkste zijn, maar er ondertussen niet eens leestekens gebruiken. :rolleyes:

Ben zelf geen grammar nazi, maar ik bespeur hier toch echt een tekort aan leestekens.

De zin waarin je zegt dat hoofdletters en punten het makkelijkste zijn, maar er ondertussen niet eens leestekens gebruiken. :rolleyes:

True, maar hoofdletters en punten maken al een heel verschil mbt. het leesbaar zijn of niet. Ik kan me nog 1 zin van hem herinneren waarbij we met 3 man hier een half uur hebben zitten discussiëren over wat het kon beteken :roflol: . Volgens mij wilde hij 3 andere dingen zeggen tijdens het typen..

ik snap niet dat je denkt hiermee een discussie te winnen... zoals reeds gezegd: haal nu eerst maar je diploma van de middelbare school, begin dan je tandartsstudies, beëindig ze en koop dan je "grotere" huis. Kom dan eens kijken hoe jaloers ik ben

ik snap niet dat je denkt hiermee een discussie te winnen... zoals reeds gezegd: haal nu eerst maar je diploma van de middelbare school, begin dan je tandartsstudies, beëindig ze en koop dan je "grotere" huis. Kom dan eens kijken hoe jaloers ik ben

Ik heb allang diploma van middelbare school, heb 4 jaar geleden de havo afgerond met 2 handen in mijn neus :o

Zeg ook niet dat het geen verschil maakt, vind het zelf ook wel aangenaam als er wat moeite is besteed aan een post m.b.t de leestekens.

Maar hyprocriet om er iets over te zeggen als je er geen gebruikt in dezelfde zin.

Zeg ook niet dat het geen verschil maakt, vind het zelf ook wel aangenaam als er wat moeite is besteed aan een post m.b.t de leestekens.

Maar hyprocriet om er iets over te zeggen als je er geen gebruikt in dezelfde zin.

Hoofdletters en punten stonden er wel in toch?:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 15:36 ----------

Grote neusgaten of kleine handen?:rolleyes:

Kleine handen :roflol:

En grote neus :fa:

Werd ik geroepen?

In deze post van jou vergeet je zelf leestekens op het einde van de zin en je maakt een gigantische dt-fout.
Conclusie: je faalt redelijk hard.

Volgens mij is het niet eens een dt-fout maar had het meervoud moeten zijn.. 'De rijkste 10%' slaat op mensen..

'De rijkste 10% betalen wel...'

kwark is op en ik ben ****ing verkouden :fuu:

Dat is toch 1 groep, dus enkelvoud. De rijkste 10% betaalt wel.

Hmm, zou het niet beide kunnen? Je kan '10%' vervangen voor zowel 'mensen' als 'groep mensen'.

Ligt er maar aan hoe je het interpreteert :o

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 16:21 ----------

1ste wereld problemen hè :mad:

feels bad!!! :o

Would ride, if you know what i mean

Ik rij beide :roflol:

nohomo/nodierencoïtus

Nee, met percentages is het 1 groep, dus sowieso altijd enkelvoud.

Terug
Naar boven