AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat alle DBB leden die er echt toedoen het hebben over slang gebruik en ik niet weet wat dat is.:(
Woorden en emoticons zoals: U mad? U jelly en :trollface:
Deze waren in het begin leuk maar ze worden nu echt overmatig en vaak buiten de context gebruikt. Volgens sommigen op dit forum zouden ze blijkbaar nu deze emoticon kunnen gebruiken:

:trollface:

Uit nood bij de Mac gegeten...en zojuist alweer 2kg vvm door het riool gespoeld.

dat mijn kwark nog steeds even smerig is :')

Woorden en emoticons zoals: U mad? U jelly en :trollface:
Deze waren in het begin leuk maar ze worden nu echt overmatig en vaak buiten de context gebruikt. Volgens sommigen op dit forum zouden ze blijkbaar nu deze emoticon kunnen gebruiken:

:trollface:

Wil je graag mod worden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.892
jij hebt duidelijk je biologie lessen geskipped ;)

eerst knoei ik met havermout op me broek en nu met kwark. nu lijkt het helemaal alsof ik gefapt heb op me trainingsbroek :fuu:
pics van jou cum?

seriously ik kan me niet voorstellen hoe havermout er uit ziet alsof je op je traingsbroek hebt gefapt

Laatst bewerkt:
Wil je zaad zelfs slikken als ik dat daardoor kan worden.

De voedingswaarde van sperma wordt vaak vergeleken met die van rauw eiwit. Beide bestaan voor zo'n negentig procent uit water en tien procent uit hoogwaardige voedingsstoffen, zoals proteïnes, fructose, koolhydraten en mineralen (vooral zink).

Het bevat onder andere Calcium, Keratine, Magnesium, Fosfor, Vitamine B12 en C, Fructose en Zink.
Sperma is voedzaam en licht verteerbaar. 95% van de proteïnen in sperma zijn de makkelijkst verteerbare in de hele natuur. Het doorslikken van sperma kandus helemaal geen kwaad.
Sperma bevat slechts 15 calorieën per ejaculatie.

De voedingswaarde van sperma wordt vaak vergeleken met die van rauw eiwit. Beide bestaan voor zo'n negentig procent uit water en tien procent uit hoogwaardige voedingsstoffen, zoals proteïnes, fructose, koolhydraten en mineralen (vooral zink).

Het bevat onder andere Calcium, Keratine, Magnesium, Fosfor, Vitamine B12 en C, Fructose en Zink.
Sperma is voedzaam en licht verteerbaar. 95% van de proteïnen in sperma zijn de makkelijkst verteerbare in de hele natuur. Het doorslikken van sperma kandus helemaal geen kwaad.
Sperma bevat slechts 15 calorieën per ejaculatie.

sinds ik sperma .. (nee sorry )
maak ik de gains van jouw leven

Ik wilde nog niet wakkerworden :mad:
En nu moet ik gaan werken, meh.

pics van jou cum?

seriously ik kan me niet voorstellen hoe havermout er uit ziet alsof je op je traingsbroek hebt gefapt

havermout met melk. maar als je wat vaker dat eet dan weet je dat onderin de kom altijd zon dikke witte drap ontstaat. lijkt erg goed op cum :)

Nog haast niets gegeten... te moe.. geen zin.... gaap

Terug
Naar boven