MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Russian bear.

gvd te laat getraind en dus te weinig fuel om vol te gaan :mad: :mad: :mad: :mad:

4 dagen al niet getrained.. klote buikgriep. Raak zo serieuze massa kwijt.

Jimmy's Chicies Topic is gesloten

Mijn broer had vanmorgen alle kipfilet opgegeten :(

Veel irritante mensen die ik half ken komen mij storen tijdens het trainen :@

Mijn broer had vanmorgen alle kipfilet opgegeten :(

Veel irritante mensen die ik half ken komen mij storen tijdens het trainen :@

Altijd een naaistreek als mensen jou eten opeten.
Mijn vader wil 's avonds nog wel eens mijn kwark pakken om te naaien, nou dan weet hij het wel voor de volgende keer :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.849
Altijd een naaistreek als mensen jou eten opeten.
Mijn vader wil 's avonds nog wel eens mijn kwark pakken om te naaien, nou dan weet hij het wel voor de volgende keer :p
traint hij dan ook? ik kan me niet voorstellen dat mensen voor de smaak die zooi naar binne werken

• #2.851
lol nee. Bijv na het avondeten wil hij dan de helft nemen als toetje ofzo, en ik zeg ook niet om de smaak maar om te plagen toch :rolleyes:
kan me gewoon niet voorstellen dat iemand die gore zure zooi naar binne giet om iemand anders te k*tte...jou vader is een sick man

On topic: de tandpasta is op en ik niemand in dit huis haalt nieuwe :fuu:

kan me gewoon niet voorstellen dat iemand die gore zure zooi naar binne giet om iemand anders te k*tte...jou vader is een sick man

On topic: de tandpasta is op en ik niemand in dit huis haalt nieuwe :fuu:

Mijn oma eet kwark als toetje

en als je het je afvraagt
ja ze is ****ing buffed en shredded
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

oh en russianbear, volgens studie op meerdere universiteiten is er uit onderzoek vast gesteld dat sperma (ja echt) een goede vervanger van tandpasta, vroeger in de riddertijd gebruikte ridders stierensperma als tandpasta om zo sterkere tanden te krijgen

True story

• #2.853
Mijn oma eet kwark als toetje

en als je het je afvraagt
ja ze is ****ing buffed en shredded

oh en russianbear, volgens studie op meerdere universiteiten is er uit onderzoek vast gesteld dat sperma (ja echt) een goede vervanger van tandpasta, vroeger in de riddertijd gebruikte ridders stierensperma als tandpasta om zo sterkere tanden te krijgen

True story

Pics van je oma?

no fap march

Staat er tussen russianbear heb net toe gevoegt 3e spoiler
En eehm zoek een stier op en fap hem ?

of in jou belang zoek een beer op en fap hem ?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

heb dit 2 weken geleden ook meegemaakt met mijn pa, is idd enorm schrikken op dat moment

Zeer zeker, nu is alles eigenlijk weer normaal, hoe raar het ook is aangezien er nog van alles mis kan zijn, oorzaak moet nog gevonden worden.
Bij jou pa inmiddels wel bekend wat het was, blijvende gevolgen? Hopelijk alles goed.

Ik wou vandaag nieuw onderbroeken gaan kopen, reed ik de stad begon het opeens keihard te regenen, toen ben ik maar naar huis gereden zonder nieuwe onderbroeken.

Nu heb ik dat tegen men sletje gezegd stuurde ze terug ik kan ook wel wat nieuwe onderbroeken gebruiken antwoorde ikke : dan kunnen we samen gaan winkelen.

Nu krijg ik gaan antwoord terug :fa:

Ik wou vandaag nieuw onderbroeken gaan kopen, reed ik de stad begon het opeens keihard te regenen, toen ben ik maar naar huis gereden zonder nieuwe onderbroeken.

Nu heb ik dat tegen men sletje gezegd stuurde ze terug ik kan ook wel wat nieuwe onderbroeken gebruiken antwoorde ikke : dan kunnen we samen gaan winkelen.

Ze wil duidelijk jou sletje niet zijn :trollface:

No Offence

• #2.858

jij post veel ste vaak over die ene chick in dit topic, geen goed teken

zoek een ander

Dat ik me tjikkie zaterdagavond pas weer zie.
:fa:

Terug
Naar boven